נגישות
נגישות

מסיבת האלכוהול של בוסטון

שלא כהרגלו, דוד רוזנטל פוצח בשתייה מרובה לזכר ימיו היפים בבוסטון, עיר הסטודנטים והפאבים האירים. דבלין ברחובות הצליח לשחזר לו את האווירה ההיא ולהטביע אותו באינסוף צ'ייסרים, יין ובירות

מסעדה ביום המסעדות של rest
דוד רוזנטל
תאריך פרסום: 18/01/2007, 13:00
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

העיתוי שבו בחרתי ללכת לדבלין ברחובות היה מושלם. ביום ראשון ראיתי את הניו אינגלנד פטריוטס (קבוצת הפוטבול "שלי", לכם לא אומר כלום) מנצחים בפלייאוף, ונזכרתי בבוסטון מכורתי, העיר בה ביליתי שבע ממיטב שנותיי. הדבלין, אליו הלכתי יום לאחר מכן, פשוט השלים לי את הפלאשבקים והגעגועים. פאב אירי עם קונספט קלאסי ושולחן אבירים במרכז, שנותן את ההרגשה שאנחנו באי הבריטי בימי הביניים, יחד עם סר לנסלוט ואבירי השולחן העגול. טוב, נו, אולי נסחפתי קצת, בכל זאת – מקום מודרני, מוזיקת אייטיז (כמה זמן לא שמעתם את הווארד ג'ונס?) יחד עם פופ ישראלי ובימים מסוימים גם די ג'יי מרקיד והופעות חיות. בקיצור – חוץ מהקטע של המוזיקה הישראלית, הכי קרוב שיש לקווינסי מרקט ולפאבים של בוסטון שורצת האיירישים וחמת החלילים.

בדבלין יש בערך 800 אלף סוגי אלכוהול (נו, טוב, אולי כשהשפעת כל הצ'ייסרים והג'ין שהושקיתי שם תרד אני אפסיק להגזים), מכל המינים ומכל הארצות. בירות אמריקאיות, צ'כיות, בלגיות, סקנדינביות, גרמניות, הכל מהכל (מומלץ להסתכל בתפריט של אתר הבית כדי להבין את רבגוניותו). למרות שבעלי המקום לא מגדירים את יום שני כ"חזק", היו שם הרבה צעירים שבאו להתאוורר אחרי יום עבודה מתיש. בכלל, אם פעם רחובות הייתה כביכול, פרובינציה רחוקה מתל אביב, המתחם של פארק המדע הפך למפלצתי במיוחד ומזכיר מאוד את מרכזי הבילוי של העיר הגדולה. רק תנסו למצוא שם חניה ותיווכחו.

פתחתי בג'ין טנקירי (34 ₪) עם טוניק בשיטת עשה זאת בעצמך (אתה מוהל את הטוניק ואת הקרח, על מנת שהכוס תהיה לשביעות רצונך). שותפי, בהמה גסה שכמותו, שיחק אותה אלגנטי והלך על כוסית מרלו (28 ₪). בין לבין, לכל אורך הארוחה הושקינו בצ'ייסרים מסוגים שונים, שאם הייתי זוכר איך קוראים להם, הייתי שמח לרשום. בתחום הקולינארי לקחנו את קבב הכבש (48 ₪), שבא עם ירקות וצ'יפס; את הצ'וריסוס (חובה למי שאוהב את הסגנון הדרום אמריקאי, 48 ₪) ואת טורטיית העוף המתובלת (32 ₪). לקינוח הלכנו על מאפה התפוחים העצום (28 ₪) ועל הסופלה, שהגיע עם צלוחית שמנת מתוקה (28 ₪).

כטיפוס שלא נוטה להשתכר וחיבתו לאלכוהול תלויה באיזה צד הוא קם בבוקר, שתיתי כמו מטורף. ההסברים ש"אני נוהג אחר כך" לא עזרו, כי המלצרית החמודה לא הפסיקה לתת לנו את ההרגשה שאנחנו בסוג של חגיגה. באמת – אם אתם אוהבים אלכוהול, הדבלין הוא כמעט ברירת המחדל שלכם. ושוב, אתם חייבים הצצה בתפריט האלכוהול באתר, כדי להבין שהפאב הזה בנוי לקבל אנשים שאוהבים לשתות ולא חנונים (כמוני בד"כ), שמסתפקים בכוסית יין או בבקבוק הייניקן. כוסות הבירה מגיעות בחצי ליטר (24 ₪) או ליטר (44 ₪), והיה נדמה לי שראיתי גם חלק מהבירות שמגיעות בליטר וחצי. ליטר וחצי. אלוהים!

בקיצור, זו הייתה חוויה מאלפת. לא רק כי סופסוף עברתי ערב שבו אני שותה כמו שצריך, אלא בעיקר כי חטפתי מנת געגועים ונוסטלגיה לבוסטון. אגב, רק לידע כללי, יש לדבלין גם סניפים בהרצליה פיתוח (מקום בו ביקרתי בדיוק בזמן שנבחרת הכדורגל של אירלנד הייתה כאן, חוויה שלא תיאמן) וגם בירושלים, בה טרם הייתי. מומלץ לבקר, מומלץ לנסות, בעיקר אם אתם אוהבים אלכוהול. לכו על זה.

*הכותב היה אורח המקום.

*הכתבה מכילה תוכן שיווקי

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה
תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER
עצם העניין
קציצה ממלכתית
ראש לאריות
היהלום שבמנגל
אם אין אני לי, מילי'ס
מי שלא עומד בחום, שייצא
לא על האספרסו לבדו
והי-ם עודנו מלא
מהמטבח של אביבה אבידן: סירים לצד שירים
מנה של מסעדת ארט סטריט נתניה (צילום: באדיבות המקום)
ארוחה נוסטלגית במסעדת ארסטו
יודעת לפנק: לחם בשר