נגישות
נגישות
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

אגאדיר הוא מקום שלכשמונים אחוז מהאוכלוסייה אין צורך להציגו. קשה להאמין שיש יותר מדי אנשים בגילאי 18 עד 50 שלא שהו או לפחות הזמינו טייק אוויי פעם אחת ממנו. הקונוטציה המשמעותית ביותר שעולה לי מאגאדיר היא צפייה משותפת במשחקי נבחרת ישראל בכדורגל או בסופרבול. שמונה עד עשרה חבר'ה ישובים בסלון אחד, חוככים בדעתם ומתלבטים מה להזמין, עוברים מהאפשרויות האוריינטליות והאיטלקיות לצמחוניות ולבשריות, ולבסוף מגיעים להסכמה: "אוקיי, אגאדיר". לעולם ועד זה יהיה המצב ולכן קשה היה להפתיע אותי בגזרת התפריט, כשהגעתי לסניף הרשת ליד קניון הזהב בראשון לציון.

וכאן החלה החוויה האמיתית שלי, כי להגיד שאגאדיר זו המבורגריה או סתם עוד רשת טייק אוויי פירושו לעשות עוול גדול למקום הזה, שהכיר לכולנו לפני יותר מעשור תרבות ברים והמבורגרים (או כפי שהם עצמם טבעו בלשון העברית – בר-בורגר). האגאדיר בראשל"צ הוא הכל חוץ מ"סתם עוד מקום לאכול בו". מדובר במסעדה מהודרת ומוקפדת, שאולי לא תמלא את צרכיכם אם התכוונתם להעביר ערב רומנטי, אבל בהחלט תענה על כל סיפוק אחר. די אם נזכיר שבאגאדיר 12 סוגי יין (9 מהם גם בכוסות), מוזיקה עדינה שהופכת לערב קצת יותר חי ובועט בימי שלישי (די ג'יי וקליפים של להיטי סיקסטיז עד ניינטיז על מסך גדול), מבחר קוקטיילים במחיר שווה לכל נפש, קונדיטוריה צמודה שמספקת קינוחים מופלאים (עוד ניגע בהם) ואה, כן – גם בשר, גדול ומשובח. זה גם המקום להזכיר שהאנגוס המפורסם עומד לפנות את מקומו בתפריט למנת המבורגר שנקרא "דיאנה" ויורכב משלושה סוגי בשרים שיוכנו בשיתוף עם מסעדת דיאנה המפורסמת מנצרת. כן, עד כדי כך זה הולך להיות להיט.

פתחתי עם קוקטייל נפלא של מידורי ואננס עם וודקה סאוור (29 ₪, שימו לב שהמחיר זול ב-7 עד 10 ₪ מקוקטיילים במקומות אחרים) ושותפי לארוחה הזמין ויינשטפן בבקבוק (24 ₪), ואחר כך עוד אחד.

בעודנו יושבים על הבר ומתענגים, החלו המנות להגיע. תחילה היו אלה הסיגרים המרוקאים בצירוף טחינה (23 ₪ לארבע יחידות), שעליהם אני לא מוותר באף ביקור. יחד איתם באה חלת הבצל המשובחת (לא לבעלי כולסטרול גבוה אבל טעים אש, 24 ₪) ולקחתי גם מנה שהומלצה לי מהתפריט והצדיקה את עצמה עד הטיפה האחרונה – שרימפס ברוטב עגבניות (14 יחידות ב-49 ₪ בלבד) מנה מושקעת וטעימה במיוחד. ואה כן, המלווה שלי חזר רק עכשיו מארה"ב והמפונק לא יכול בלי כנפי עוף, אז לקחנו גם מנת כנפיים מלבבת (28 ₪) – ללקק את האצבעות, תרתי משמע.

אלה היו הפתיחים שלנו ומכאן – נעבור למנה העיקרית. אחרי שהאבסנו כל כך הרבה היה ברור לנו שעדיף לא ללכת על האגאדיר בורגר המפורסם, לכן הלכנו על הקציצה הבינונית – 220 גרם. הלו, זה בינוני זה? כמעט נחנקנו משובע, אבל לא יכולנו להפסיק. ואחרי כל זה, עם האלכוהול מנוער ומעורבב היטב בגוף, לקחנו שני קינוחים עצומים. האחד קרם קדאיף מעולה (28 ₪) והשני שוס של ממש – הקרמבו (28 ₪) עם ביסקוויט וציפוי שוקולד ממש כמו המקור. פיצוץ לריאות.

אז זו היתה חוויית אגאדיר שלנו להפעם. עצה שלנו אליכם – אל תיזכרו באגאדיר רק כשאתם יושבים במשרד בשעת ערב מאוחרת, רואים כדורגל עם חברים או סתם מרגישים רעבים. אגאדיר, ובמיוחד הסניף בראשל"צ, הוא חוויה שהבשר הוא רק חלק ממנה.

*הכותב היה אורח המקום.

*הכתבה מכילה תוכן שיווקי

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה

תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER
עצם העניין
ראש לאריות
היהלום שבמנגל
אם אין אני לי, מילי'ס
מי שלא עומד בחום, שייצא
לא על האספרסו לבדו
והי-ם עודנו מלא
משהו-משהו טואטלי
מהמטבח של אביבה אבידן: סירים לצד שירים
מנה של מסעדת ארט סטריט נתניה (צילום: באדיבות המקום)
ארוחה נוסטלגית במסעדת ארסטו
יודעת לפנק: לחם בשר