נגישות
נגישות
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

אני לא רוצה להישמע כאילו אני עובד בעיריית ראשל"צ (הלוואי עליי, שמעתי שעובדי עירייה זה קומבינות מפה ועד להודעה חדשה), אבל אני לא בטוח שאפילו בעיר היין חשבו שהפנינה הקטנה מוצפת המסעדות ומקומות הבילוי באזור התעשייה הישן תהפוך לכזה להיט. פעמיים בחצי השנה האחרונה הייתי שם לצורך כתבות, ובכל פעם נהניתי יותר.

בגלל זה, הנסיעה השלישית שלי ל"לופט" - ביסטרו בשרים שמטפח את תרבות ה"בשר ויין", היתה מלווה בחשש מסוים. אחרי הכל, כגודל הציפיות וכו'. אז אני יכול להכניס אתכם לפרטי עלילה קטנים ומסובכים ולייגע אתכם עד לפאנץ' הסופי, אבל במקום זה אני אתחיל מהסוף – היה קסום, היה מדהים, היה נפלא!

זה התחיל בהגעה, כשאת פנינו קיבלו שתי מארחות מדהימות שסידרו לנו ישיבה על הכיסאות המרופדים והנוחים, ונמשך בהתרשמות עמוקה מהמקום: מסכי פלסמה, עיצוב פוסט מודרני שמעיד יותר מכל שאנחנו עמוק במאה ה-21, אוכלוסיה צעירה ויפה (רגע, נודניקים, תכף נגיע לאוכל), רומנטיקה מהולה בעליצות והמון אנרגיות טובות באוויר. מאד דומה לת"א ובכל זאת, מאוד שונה. לא יודע להסביר למה, אבל זה היה הרבה יותר טהור ונטול מה ששגור בפי העם כ"פלצנות".

והתפריט? רחב וגדול. בשרים, דגים, סיני-תאילנדי, סלטים, קוקטיילים, יינות, קינוחים מדהימים (גם לזה נגיע) – הכל מהכל, והרבה. הברנש שהגיע אתי קיבל המלצה מוקדמת על ההום-פרייז - צ'יפס ברוטב צ'ילי ועוד משהו סודי שלא הצלחתי לפענח. יאללה, למי אכפת. ב-24 ₪ קיבלנו חתיכת מנה דליקטס. לקחנו גם את הפטריות המדהימות שמצופות בפירורי לחם (34 ₪) ואת שיפודוני הפרגית שמגיעים עם צ'יפס.

משם המשכנו לעיקריות: השמנמן שלצידי לקח את פלטת הלופט מיט – פלטה שמורכבת משילוב בשרים מדהים (116 ₪), שהמשובחים בהם הם האנטרקוט, הסינטה וההמבורגר. אני הלכתי על המלצת המלצר המלך שהיה לנו ולקחתי את רול הסינטה (78 ₪). יא אללה, איזו בחירה זו היתה. סינטה מגולגלת ממולאת במוצרלה ורוטב דבש מתקתק. בואו נגיד ככה: לגן עדן אני הולך אם המלאך גבריאל לא שומר על כשרות. ואה, כן – שכחתי לציין שבמסגרת תרבות ה"בשר ויין" שהמקום מנחיל הלכנו על כוסית יין "יתיר" אדום, שילוב מצוין של קברנה ומרלו (28 ₪).

ואז בא לנו איזה תפריט קינוחים מפלצתי. משהו חולה לגמרי. איכשהו אני תמיד מוצא את המקום לקינוח, סוג של תכונה על אנושית שהעניק לי האל (זה בסדר, לפני הגהנום בורא עולם גורם לי להרגיש טוב). אז השמנמן הלך על מה שנקרא "אמריקן פאי" (28 ₪), פאי תפוחים חם ונימוח, ואני פירקתי בדקה וחצי את הופל הבלגי (34 ₪), משהו שאי אפשר בכלל לתאר. האמת היא שעל הופל הזה לטשתי עין עוד לפני שהתחילה הארוחה, ובגלל זה איכשהו הצלחתי לפנות לו מקום בדופן.

כשיצאנו הסתכלתי לרגע על השותף שלי לארוחה, איש שפעם היה מסת שרירים ומאז שהתחיל להסתובב עם נשמות טובות כמוני הפך לגוש שומן. בדיוק השבוע הוא היה אצל הדיאטנית, ויישם היטב את ההוראות שלה. זאת אומרת, היטב מבחינתה, כי אחרי הביקור שלו בלופט הוא סידר לה עוד כמה גרושים. נו, לא משנה – חיים רק פעם אחת, והאמת? אם אתם אכן רוצים לשבת על ארוחה טובה ולהרגיש את טעם החיים – לכו לשם. מגיע להם, מגיע גם לכם.

*הכותב היה אורח המקום.

לפרטים על ולנטיינ'ס דיי בלופט לחצו כאן

*הכתבה מכילה תוכן שיווקי

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה
לופט בראשון לציון
053-9443987

תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER
עצם העניין
קציצה ממלכתית
ראש לאריות
היהלום שבמנגל
אם אין אני לי, מילי'ס
מי שלא עומד בחום, שייצא
לא על האספרסו לבדו
והי-ם עודנו מלא
מהמטבח של אביבה אבידן: סירים לצד שירים
מנה של מסעדת ארט סטריט נתניה (צילום: באדיבות המקום)
ארוחה נוסטלגית במסעדת ארסטו
יודעת לפנק: לחם בשר