נגישות
נגישות
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

אני רוצה לחוד לכם חידת טריוויה: מי זה, או מה זה, נורמה ג'ין? כן, כן, אני מניח שחלקכם יקפוץ ויגיד "השם האמיתי של מרילין מונרו". את זה גם אני ידעתי לפני שהגעתי ל"בלק בר אנד בורגר" ברחוב הברזל ברמת החייל, אבל לא לזה התכוונתי בשאלה, כי בבלק יש לנורמה ג'ין משמעות אחרת לגמרי. הנורמה ג'ין הוא קציצת המבורגר של 300 גרם, עשויה כולה מאנטריקוט טחון, עולה 58 ₪ ומבטלת מייד טעמו של כל המבורגר שאכלתם בזמן האחרון.

כמו נורמה ג'ין, גם השם צחי בוקשתתר, השף המייעץ לבלק, היה בשבילי לא יותר מסוג של אייקון ששמעתי עליו (בטח מחייך עכשיו הבוקשתתר הזה, שאני מזכיר אותו באותה נשימה עם מרילין מונרו). לא חושב שראיתי אותו אי פעם, אלא אם עיניי עברו על איזו תוכנית בישול מקרית, אבל מאותו ערב של אמצע השבוע בסוף ינואר, אני יודע בדיוק מה הוא עושה ואיך הוא עושה. והוא עושה את זה מעולה. בבלק אתם מלקקים את האצבעות רק מלראות את האוכל. לא, לא בתפריט, אלא על מסך הפלסמה האישי שמותקן ליד השולחן שלכם ובלי בושה מראה לכם את מיטב הבשרים שמייצר המקום, בקלוז אפים מפתים שגורם לכם לרייר בטירוף.

שותפי לארוחה ואני פתחנו עם המנות הראשונות. הוזהרנו ממנת הצ'ילי והבשר שהיא חריפה בטירוף (על התפריט כתוב "אכזרי ביותר", 28 ₪), אבל החריפות הייתה בהחלט נסבלת. יחד איתה לקחנו את מנת המעושנים החמים (32 ₪). אין הרבה מקומות שיודעים להכין מעושנים חמים, בבלק יודעים. כשאני רואה שרימפס אני לא יכול לעמוד בפיתוי, אז הלכתי גם על מנת השרימפס המטוגן בפנקו וצ'יפס (49 ₪) – דלישס.

ואז הגענו לנורמה ג'ין. רגע, רגע, לפני נורמה ג'ין היה גם את ה"אומצה פצצה" – סטייק אנטריקוט 300 גרם (85 ₪) ששותפי לקח, וכמובן היה צריך לשלם לי מס שפתיים. אכן פצצה. והיה את הנורמה ג'ין. אוי, נורמה ג'ין, לו ידעתי שאת כזו איכותית, הייתי מתחיל לראות כל מיני סרטים כמו "חמים וטעים" כדי לחמם את הקנה. עם כוס יין אדום (27 ₪) זה עובד נהדר. חשבנו גם על היוקוזונה, המבורגר של 330 גרם שקיבלנו עליו המלצה מבעוד מועד, אבל אני תמיד הייתי בעד האנדרטייקר בקרבות ביניהם, אז העדפתי ללכת על נורמה. קינחנו בבלק דרים – פרפה חלבה (28 ₪) ובמנה מומלצת במיוחד – סברינה מושחתת ברוטב פירות יער (31 ₪), שכחובב מתוקים אני יכול רק להצביע עליה ולהגיד "לכו על זה".

הבלק, כשמו כן הוא – מקום אפלולי ששחור הוא צבע הדגל שלו, אבל על רקע השחור הוא מאיר את עצמו באורות זוהרים ובשירות מצוין ואדיב. בדרך החוצה נתקלנו בחדר שמשמש לאירועים מיוחדים, והבנו שהנה לנו מקום פוטנציאלי לחגוג בו יומולדת או כל שמחה אחרת. היה יום שחור, במובן הכי חיובי שיכול להיות.

*הכותב היה אורח המקום.

*הכתבה מכילה תוכן שיווקי

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה
תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER
עצם העניין
קציצה ממלכתית
ראש לאריות
היהלום שבמנגל
אם אין אני לי, מילי'ס
מי שלא עומד בחום, שייצא
לא על האספרסו לבדו
והי-ם עודנו מלא
מהמטבח של אביבה אבידן: סירים לצד שירים
מנה של מסעדת ארט סטריט נתניה (צילום: באדיבות המקום)
ארוחה נוסטלגית במסעדת ארסטו
יודעת לפנק: לחם בשר