נגישות
נגישות
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

לגמרי במקרה, מספר ימים לפני שהגעתי לסזאר בפארק המדע ברחובות ישבתי לכוס קפה עם בחורה רחובותית. היא התרשמה מהידע שהפגנתי על עירה, עד שכמובן חשפתי שהוא בא אך ורק בגלל העיסוק המהולל שלי בתחיבת האף לכל צלחת אפשרית במדינה. סיפרתי לה על המקומות שבהם כבר ביקרתי והיא אמרה: "יש מקום אחד שאני לא זוכרת איך קוראים לו, אבל הוא מדהים. אתה פשוט חייב ללכת". ואז, כשחשפתי בפניה שאני עומד לבקר בסזאר, קפצה: "בינגו! זה המקום".

אז מה אגיד לכם? לפעמים, לעתים נדירות, כגודל הציפייה כך גודל ההנאה. אני יודע, זה לא קורה הרבה, אבל הסזאר לא רק שלא אכזב, אלא אף עלה בענק על הציפיות. מקום מהוגן, מהודר, עם הרבה קלאס ומטבח שמשלב בין מטעמים צרפתיים, איטלקיים וים תיכוניים ואף צפון אפריקאים איכותיים. אבל רגע לפני שאני מתחיל, אני באמת חייב לומר מכל הלב מילה טובה למלצריות המקסימות ששירתו אותנו. הראשית שבהן היתה חיה, בחורה חמודה שיודעת דבר או שניים על הגשה אדיבה ונעימה, וגם האחרות לא טמנו ידן בצלחת (לפחות לא כל עוד אכלנו ממנה) והיו סופר יעילות, סופר נחמדות וסופר יפות.

לפני שנתאר את החוויה המופלאה, חובה להאיר את עיניכם: הסזאר אינו מקום כשר והתפריט שלו בפסח לא שונה מהתפריט הרגיל. בתפריט הרגיל תוכלו למצוא מגוון חמץ טעים כמו פוקצ'ות מהממות שנאפות במקום ופיתות דרוזיות. אנחנו פתחנו עם מרק היום (24-29 ₪), שבמקרה שלנו שפר עלינו מזלנו והתגלה כמרק ארטישוק עם שמנת. יחד עם זה לקחנו את המסבחה חציל קלוי בלאדי – תערובת נפלאה של חציל בטחינה על גרגרי חומוס חמים, צנובר וגרידת ביצה (31 ₪). כמנת ביניים חלקנו טורטיית פרגית (39 ₪) - רצועות פרגית בתוך גלילת בצק שהוגשו עם סלט ירוק.

לקחנו לצד הארוחה שתי כוסות יין אדום מסוג למברוסקו שהיה קופצני, מתוק ותוסס. למי שאוהב (כמו שותפי) את הטעם העדין והפחות בוטה של המרלו או הקברנה הוא לא ממש מומלץ, אבל אני מאוד אהבתי, מכיוון שהוא קליל ויורד טוב יותר עם הארוחה.

למנה עיקרית לקח השותף דג בורי על מצע פירה (מנה שהתגלתה במסגרת הספיישלים) ואני הלכתי על האוכל הכי טוניסאי שהמטבח יכול היה להציע לי – קוסקוס טלה (53 ₪) - מנת קוסקוס עם קציצות טלה ברוטב, מלווה בשעועית ומנגולד. נפלא. בלי נשימה עברנו לקינוחים והלכנו על שני הלהיטים הגדולים שבהם: כנאפה עם גלידת חלבה, דבש ופיסטוקים (יוווו, איזו מנה! 31 ₪) ו-ווייט ליידי (כנ"ל) – קראנץ' של פרלין ומוס שוקולד לבן על מצע פירות יער.

המטבח של סזאר ייחודי ביותר על ידי כך שהוא משלב בין אותנטיות הצפון אפריקאית עם הגורמה הצרפתי והאיטלקי, ובערבוב נדיר מאכלס גם מאכלים דרוזיים וערביים. מלבד הכנאפה תוכלו למצוא גם בקלאוות, פיתות דרוזיות על טאבון ולחמים נדירים. אני חייב לציין שהתמהיל המוזר הזה פשוט יוצר נוסחה מנצחת. עם האווירה, המקום, המלצרים והאורחים, הרגשנו ממש מלכותיים.

*הכותב היה אורח המקום.

*הכתבה מכילה תוכן שיווקי

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה

תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER
עצם העניין
קציצה ממלכתית
ראש לאריות
היהלום שבמנגל
אם אין אני לי, מילי'ס
מי שלא עומד בחום, שייצא
לא על האספרסו לבדו
והי-ם עודנו מלא
מהמטבח של אביבה אבידן: סירים לצד שירים
מנה של מסעדת ארט סטריט נתניה (צילום: באדיבות המקום)
ארוחה נוסטלגית במסעדת ארסטו
יודעת לפנק: לחם בשר