נגישות
נגישות
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

מוזר איך שלפעמים הדברים הטובים באמת נמצאים מעבר לפינה. ואני מתכוון לזה באופן מילולי. במהלך חיי התל אביביים נסעתי מאות פעמים למקומות, אם במסגרת מקצועית, חברתית או רומנטית, ואף פעם לא הצלחתי למצוא את הנישה המתאימה. תל אביב, אתם יודעים, עיר שהאפשרויות רבות בה, אבל מרוב עצים לא רואים את היער.

והנה, ממש על גבול רמת אביב, במוזיאון הארץ שנמצא 10 עד 12 דקות הליכה מביתי, יושב לו בית קפה שקם לפני מספר חודשים. "אנינה" קוראים לו. מקום גדול, מרווח, יפה והכי חשוב – כפרי. כן, מה ששמעתם, "כפרי" בתוך תל אביב. על סיפונה של המרפסת שוכנת לה מדשאה גדולה ומרווחת, שאון המכוניות, שאולי מורגש יותר בצהריים, נעלם כליל בערב ובריזה תועה של אמצע אוגוסט משרה אווירה נעימה. כן, אם באים במהלך היום מומלץ לשבת בתוך המזגן המקפיא, אבל בערב מצווה לשבת בחוץ.

אז באמת שהתלהבתי מאנינה. גם מהעובדה שהיא שוכנת ממש מתחת לבית, גם משום שהיא שקטה וידידותית, גם מכיוון שכשהגעתי הייתי בטוח שהיא מיועדת למבוגרים ממני וכשהתיישבתי ליד שתי אמריקאיות מדהימות ביופיין הבנתי את גודל הטעות והכי חשוב, כי היא נתנה לי טעם של עוד, תרתי משמע.

הזמנו את המנה המיוחדת של היום – רביולי עם תרד ברוטב שמנת (44 ₪) ולקחתי גם את לזניית הבית עם סלט עלים וירקות גינה (48 ₪). המקום, למקרה ששכחתי לציין, הוא חלבי, ונכון שלזניה בלי בשר זה לא אותו דבר, אבל עדיין, זה היה קוסמי. שותפי לארוחה הלך על קיש היום – זוקיני עם רוקפור (44 ₪) ונהנה ביותר. סגרנו את הערב עם אספרסו כפול (10 ₪) ועוגת שוקולד עם גלידת וניל (29 ₪) ובא לציון גואל. חוץ מזה יש להם גם עסקיות, אלכוהול, פסטות, מרקים, דגים וסלטים. את העיקרון הבנתם – בית קפה חלבי עם תפריט על גבול המסעדה.

אי אפשר לומר שאנינה היא בית הקפה הכי מפואר בתל אביב. היא גם לא מתיימרת להיות כזו. להגיד לכם שיש להם את הקפה הכי טוב או את הלזניה הכי טובה או את הקיש הכי טוב? קטונתי. אבל זה מקום שמגיש בסבבה אוכל ושתייה באיכות טובה, עם שירות נעים ולא מתנשא, באזור שקט של קצה רמת אביב ועם הרבה מאוד חניה (לפחות בשעות הערב, במהלך היום תוכלו לחנות בחניון הסמוך). בסך הכל מדובר בחוויה ביתית ואינטימית שמומלצת בחום. אנחנו מאוד נהנינו.

*הכותב היה אורח המקום.

*הכתבה מכילה תוכן שיווקי

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה
תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER
עצם העניין
קציצה ממלכתית
ראש לאריות
היהלום שבמנגל
אם אין אני לי, מילי'ס
מי שלא עומד בחום, שייצא
לא על האספרסו לבדו
והי-ם עודנו מלא
מהמטבח של אביבה אבידן: סירים לצד שירים
מנה של מסעדת ארט סטריט נתניה (צילום: באדיבות המקום)
ארוחה נוסטלגית במסעדת ארסטו
יודעת לפנק: לחם בשר