נגישות
נגישות
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

'אסף ארטיזנל' הוא ביסטרו חמים ששוכן בלב מרכז מסחרי קטן בשכונת נווה מגן ברמת השרון. בחצר עצי תפוז עם שולחנות שמוארים בנרות עם רדת הערב. בפנים המסעדה שולחנות ורצפת עץ, כורסאות עור שחורות ונוחות וקירות בהירים. התפריט לא מתחכם אך מגוון, עושה שימוש בחומרים טריים וטובים ומגיש מנות בתמחור הוגן ובכמויות נדיבות. כאמור, מקום בעל אופי בלתי מחייב ונעים שמתאים עצמו לכל צורך, החל מקפה ועוגה ועד לישיבה נינוחה לארוחה מלאה בשעות הערב.

בניגוד לתפריט הבוקר שכולל (כמה מפתיע) ארוחות בוקר, מאפים, לחמים ומנות קלות, החל משעות הצהריים נוספות גם מנות ביסטרו הכוללות מנות בשר, כמו השניצל המפורסם והוותיק ובקרוב גם מנות דגים ופירות ים, אשר חלקן כבר מבליח מדי פעם כמנות הספיישל. רוב המנות מלוות את המקום מיום היווסדו, אך מדי עונה מקפידים להתעדכן ולגוון. בעונת החורף הנוכחית צפו לשימוש בארטישוק ירושלמי ובשאר ירקות שורש.

הפעם סעד איתי ידידי י', הקונדיטור החטוב. גם אני וגם י' צמחונים, מה שהופך את חוויית האכילה איתו לנוחה מאוד. אנחנו חולקים קישים, פסטות ועוגות גבינה משל היינו שתי עלמות חן דקיקות (רק שאנחנו אוכלים הכול ומזמינים קינוחים). התחלנו במיץ תפוזים סחוט טרי (14 ₪) ובסנגרייה מפנקת (28 ₪) שהתאימה כתרופת סבתא לצינון שפקד אותי בימים האחרונים.

למנה ראשונה חלקנו חציל קלוי ביוגורט עם שמן זית, פטרוזיליה וגרגרי חומוס חמימים (36 ₪) וסלט פטה (41 ₪) .שתי המנות גדולות ונדיבות. מנת החציל טעימה ומצטיינת בטעם קלוי מודגש. הסלט, שהכיל חסות, אגוזי מלך קלויים, ירקות שורש, תפוחים פרוסים ומספר לא מבוטל של פיסות פטה מטוגנות בציפוי פריך, היה משביע וטוב. לשמחתי כל המרכיבים פוזרו בנדיבות ולא קיבלנו (כמו בהרבה בתי קפה) בעיקר חסה עם מעט מהשאר. עם המנות הגיעה סלסלת לחמים שנאפים במקום. מוצלח במיוחד היה לחם הגרעינים.

המשכנו עם קיש ברוקולי (39 ₪). הקישים והמרקים משתנים על בסיס יומי. הקיש היה נדיב בגודלו, עם מעטה בצק פריך איכותי. המילוי היה מעודן, אם כי יכול היה להיות מעט מתובל יותר. עוד לקחנו רביולי בטטה (44 ₪) שהגיעו בצורת משולשים, מכוסים ברוטב שמנת ופרמזן. המנה עדינה בטעמה, עם רוטב במידה ומילוי טעים אך המנה קטנה יחסית לשאר המנות. מנה שמתאימה לאכלנים סולידיים.

לקינוח התלבטנו בין שתי אופציות מתוך השילוש הקדוש: שוקולד, גבינה או פירות. אני נוטה לרוב לדבוק בגבינה ובשוקולד. נתתי לי' לבחור ראשון (כי אני ליידי) והוא בחר במשולש לולו - עוגת מוס שוקולד חלב על בסיס דקואז ושכבת קראנץ' פרלין וקרמל (31 ₪). אני בחרתי בעוגת גבינה אפויה שהגיעה על רוטב חם של פירות יער (31 ₪). גם כאן הגיעו קינוחים נדיבים בגודלם.
י' הזמין קפה הפוך ודיווח שהקפה היה חזק ומספק (10 ₪ לקפה קטן), אני סגרתי את הארוחה בשוקו חם  (13 ₪). שני המשקאות לוו בעוגיית ג'ינג'ר חביבה ביותר.
התגלגלנו לכיוון האוטו שבעים, נינוחים ומאושרים, זאת כמובן עד לארוחה הבאה, היכן שלא תהיה.

 

* הכותבת הייתה אורחת המקום.

*הכתבה מכילה תוכן שיווקי

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה

תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER

כתבות נוספות של גילי לב ארי

קפנטו באמצע הדרך
בוקר מתוק בשוקו-לולו
נקודת מפגש בצ'רלי
הבריחה המתוקה לרביבה וסיליה
כובשים את ליבה
חנדלה והפרטים הקטנים
ביקור בכפר של מוסקט
הגליל התל אביבי של קפה נמרוד
מהמטבח של אביבה אבידן: סירים לצד שירים
מנה של מסעדת ארט סטריט נתניה (צילום: באדיבות המקום)
ארוחה נוסטלגית במסעדת ארסטו
יודעת לפנק: לחם בשר