נגישות
נגישות
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

אני בעד חורף באופן כללי, זה טוב לחקלאות ולמפלס הכינרת, לצערי אני לא אוהבת להירטב ולא מבינה מדוע הגשם אפקטיבי גם באזורים אורבאניים בגוש דן, ניחא, מזל שיש לי מגפי רפתנים ענקיות מגומי, וכך, למרות המראה הלא אופנתי והמגושם, רגליי לא נרטבות בגשם. אחד מהיתרונות הספורים של החורף (מלבד קרמבו כמובן) הוא כניסתם של תפריטי החורף לחיינו.

ברביבה וסיליה ברמת השרון הוסיפו את תפריט החורף רק בימים האחרונים, בשל איחורו של זה להגיע. בתפריט תמצאו מנות חורפיות ומפנקות כמו ביף בורגיניון עם פירה, מרקים סמיכים דוגמת אפונה ובטטה, סלטים עם ירקות שורש וירקות ירוקים עונתיים ועוד הפתעות.

תכננתי לנצל את יום החופש שלי כיאות, לדמיין שאני צעירה מצליחה ואירופאית ולצאת השכם בבוקר לשיעור יוגה ממריץ ובריא, זה לא קרה. במקום זה המשכתי לישון התעוררתי לציוץ הטלוויזיה ויצאתי היישר לעבר ארוחת הצהריים. ליוותה אותי י', מעצבת אתרים אופנתית, גבוהה ורזה שהרגע התחתנה.

ברביבה וסיליה יש חימום נעים, מפות לבנות יפות, צבעי עץ בהירים ותאורה רכה, זה כמעט כמו לבקר בסטודיו מעוצב ליוגה, רק הרבה יותר כיף. פתחנו בשתי כוסות סנגריה (32 ₪) חמות וגדולות, שהיו טעימות אך מעט חמוצות לטעמי. המשכנו לשני מרקים חורפיים, מרק בטטה (32 ₪) לי' ומרק אפונה עם עיגולי קבנוס (32 ₪) בשבילי. שני המרקים היו טעימים וביתיים והוגשו בכמות נדיבה.

כדי לרענן את החיך לפני המנות העיקריות, הזמנו את אחת ממנות הספיישל המשתנות, אספרגוס צלוי עם רוטב עשבי תיבול, עלי רוקט, פלחי גבינת מנצ'גו ובצל סגול (44 ₪), המנה הייתה מצוינת, ושיחקנו יחדיו במשחק הפולנייה המנומסת, כשכל אחת השאירה מעט בצלחת כדי לא להראות חמדנית, אני נשברתי ראשונה.

בין המנות העיקריות ניתן למצוא מנות קבועות וספיישלים יומיים. ישנן מנות בשריות, דגיגיות וצמחוניות. כמו כן, חלק מהמנות בתפריט הן בסימן בריאותי ודל קלוריות (למי שלא מבריז משיעורי היוגה שלו). י' הקלאסית לקחה שניצל ופירה עם סלט קולסלו (56 ₪). המוטיב הביתי והנדיב חזר גם כאן, מנה טובה מאוד שמלטפת את הבטן. אני לקחתי את מנת הביף בורגיניון, שהגיעה עם סלט ירוק טרי ופירה (86 ₪). נתחי הבקר שבושלו ביין אדום, הפטריות והשאלוט היו רכים ונימוחים. כנראה בגלל שטרחתי להתאפר ולהתלבש דבקו בי אי אילו תכונות, ולא הצלחתי לסיים את המנה שלי.

ברביבה וסיליה מושם דגש על הקינוחים, והם מקדמים בברכה את פני הבאים למסעדה. בתוך ויטרינה יפה מונחים להם פרלינים ומקרונים, ולידם עוגות עם שכבות ופירות יער, לצד קרואסונים ובריושים זהובים. לקחנו שתי עוגות, בשבילי דקואז עם שכבות גנאש שוקולד חלב, פרלין ודף שוקולד דקיק (32 ₪), ובשביל י' עוגת מוס מסקרפונה וגנאש שוקולד מריר עם וויסקי וערמונים (34 ₪), שתי העוגות היו מעולות, אבל שלי יותר. ליווינו את הקינוחים בשוקולד מריר וחלב במילוי פרלין קראנצ'י העשוי מהשוקולד הצרפתי המצוין ולרונה (5 ₪ ליחידה) ובחליטות מתוצרת הבית: ג'ינסנג לי' ותה ירוק יסמין (16 ₪) בשבילי.

מבלי לשים לב העברנו שעתיים בשיחה והתעלמות מהטלפונים הניידים שלנו והצטערנו לעזוב את המקום כדי לחזור לעין הסערה. המזל ליווה אותנו עוד קצת כשהאוטובוס הגיע מהר. חבל מאוד שנאלצתי להפסיק את האידיליה ולחזור לעבוד, אך אין ברירה, בעוד מספר שנים תגיע הפנסיה המיוחלת, עד אז, אאלץ להסתפק בבריחה של כמה שעות למסעדות שוות ואיכותיות דוגמת רביבה וסיליה.

 

* הכותבת הייתה אורחת המקום.

הצטרפו אלינו בפייסבוק, אנחנו דואגים לחברים שלנו.

לדף הפייסבוק של rest לחצו כאן.

*הכתבה מכילה תוכן שיווקי

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה
תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER

כתבות נוספות של גילי לב ארי

קפנטו באמצע הדרך
בוקר מתוק בשוקו-לולו
נקודת מפגש בצ'רלי
כובשים את ליבה
חנדלה והפרטים הקטנים
ביקור בכפר של מוסקט
הגליל התל אביבי של קפה נמרוד
אתנחתא ירושלמית בלב דיזנגוף
מרק השורבה של בני הדייג הנחמה שלנו לחורף
להתאהב כמו איטלקי
שווה לגדל בשבילה כרס
רכבת אקספרס לאיטליה