נגישות
נגישות

בוקר מתוק בשוקו-לולו

גילי לב ארי הגיעה עם אחיה המתופף לשוקו-לולו - סלון הגלידות המתוק בפלורנטין שהרחיב לאחרונה את תפריטו, ומצאה מבחר מנות משמחות במחירים מצחיקים

ביקור בית המסעדות של rest
גילי לב ארי
גילי לב ארי
תאריך פרסום: 23/03/2011, 12:00
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

לשוקו-לולו הגעתי בעקבות אחי הגדול, ר' המתופף. ר' מתגורר בפלורנטין ותמיד מספר בשבחי הגלידרייה השכונתית שוקו-לולו. מאחר ואני גרה ביפו, ולי יש גלידריות שכונתיות אחרות, החלטתי לבוא ולדגום את הגלידה שלו על מנת להרחיב את אופקיי ולבלות זמן איכות משפחתי.

בשוקו-לולו, שהיה עד לא מזמן סלון גלידות וקינוחים, הרחיבו לאחרונה את התפריט, והוסיפו מגוון ארוחות בוקר, מנות פתיחה, סלטים, פסטות ומנות עיקריות כגון: המבורגרים, פרגיות, קבב, חמין בשבת ועוד הרבה. מאחר והצלחנו לפנות זמן בלו"ז הצפוף שלנו רק בבוקר, ובשעות הבוקר שנינו עייפים וחמצמצים (בעצם גם בשאר היום) החלטנו לאכול ארוחת בוקר עשירה, על מנת שנתעורר, ואולי נהיה יותר נחמדים בעזרת הפחמימות.

כל המנות בתפריט עולות 29 ₪ וכך גם ארוחות הבוקר המוצעות לאורך כל היום. הזמנו לנו שקשוקה בלקנית עם חצילים ופטה, וביצים בנוסח בנדיקט, גם הן עם טוויסט בלקני, כלומר, חצילים ופטה. שתי המנות הגיעו עם סלט קצוץ טרי שהיה יכול להיות מתובל יותר לטעמי,

גבינת שמנת, גבינת פטה, גבינה עם עשבי תיבול, זיתים וטונה, סלסלת לחמניות, מיץ תפוזים סחוט טרי, יוגורט עם גרנולה, חמאה, ריבה וצ'יפס. הצ'יפס מגיע עם כל ארוחת בוקר, ואני חושבת שזה רעיון נפלא. השקשוקה הייתה טעימה ונדיבה בגודלה, והביצים העלומות בושלו במידה הנכונה, וכוסו ברוטב הולנדייז טוב עם עשבי תיבול. המנה הכילה שלוש ביצים, ובהחלט ניתנת לחלוקה.

הזמנתי לי גם שייק וניל ותות (25 ₪). השייק היה ענק והוגש בצורה יפה: 2/3 וניל ו-1/3 תות מרענן מסורבה. ר' המתופף הזמין אספרסו (7 ₪) והיה מרוצה מאוד. הוא ביקש למסור כי זהו האספרסו הטוב ביותר בפלורנטין.

המשכנו לקינוחים מאחר והרגשנו נינוחים יותר אחרי שתי ארוחות הבוקר. ר' המתופף טען שהוא כבר די מלא, אז החלטתי בשמי ובשמו להזמין ביחד מנת וופל בלגי (48 ₪), על מנת שנוכל לדגום מספר כדורי גלידה, ועל מנת שלי יישאר יותר. בחרנו בכדור גלידה אחד בטעמי סניקרס, שהיה טוב ועמוס בהפתעות, בכדור נוסף בטעם עוגת גבינת פירורים, שהיה גם הוא טוב ונאמן למקור, וכדור שלישי בטעם אייריש קרים, שהיה עשיר ונעים לחייך. הוופל עצמו היה טעים, אם כי יכול היה להיות חם יותר, ולידו הוגשו תוספות נחמדות בדמות רוטב קרמל אלכוהולי, רוטב נוטלה, אגוזים קצוצים, צימוקים ושוקולד לבן. את הכול כיסתה קצפת איכותית ולא מתוקה מדי. זוהי מנה מהנה שגם אותה ניתן לחלוק בכיף. תפריט הקינוחים עשיר ומזמין, ניתן לדגום משקאות על בסיס גלידה, פרי או קפה, מנות גלידה עם רטבים, עוגיות, אגוזים ופירות, שניתן להזמין בהמלצת המקום או להרכיב לבד, עוגות גלידה ועוגות לא גלידה כמו פאדג' וקדאיף.

העיצוב נעים וחמים, עם שילוב של לבן קרם וחום כהה. הכיסאות שקופים ועל הקירות צילומי תקריב יפים מאוד של קינוחים (אהבתי במיוחד את הצילום עם שערות החלבה, כדאי לבוא לראות). השירות היה נעים ואדיב, ומאחר ובאנו בפורים, כל הצוות היה מחופש. מבחינתי אפשר לאמץ את קוד הלבוש הזה במסעדות לשאר ימות השנה, הוא די משמח ומתאים לקונספט של הגלידה.

שוקו-לולו היא אכן מקום נעים, שכונתי ומזמין, עם מנות גדולות שניתן לחלוק עם חברים (או לאכול לבד אם אתם סוציומטים כמוני) בכל שעות היום. המחירים סבירים עד מצחיקים, במובן הטוב של המילה, ובאמת כיף שם.

 

* הכותבת הייתה אורחת המקום.

הצטרפו אלינו בפייסבוק, אנחנו דואגים לחברים שלנו.

לדף הפייסבוק של rest לחצו כאן.

*הכתבה מכילה תוכן שיווקי

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה

תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER

כתבות נוספות של גילי לב ארי

קפנטו באמצע הדרך
נקודת מפגש בצ'רלי
הבריחה המתוקה לרביבה וסיליה
כובשים את ליבה
חנדלה והפרטים הקטנים
ביקור בכפר של מוסקט
הגליל התל אביבי של קפה נמרוד
אתנחתא ירושלמית בלב דיזנגוף
מרק השורבה של בני הדייג הנחמה שלנו לחורף
להתאהב כמו איטלקי
שווה לגדל בשבילה כרס
רכבת אקספרס לאיטליה