נגישות
נגישות
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

סניף ביתן אהרון של קפנטו נמצא בצפון השרון, תמיד מבחין בו על הדרך, סמוך למחלף חבצלת,  קרוב אמנם לאחד הכבישים הסואנים במדינה, אך שקט ונעים מבפנים. כך שניתן לעצור בו בדרך לטיול, לישיבת עבודה שבה משתתפים אנשי עסקים מאזור המרכז ואזור הצפון (כך נפגשים באמצע) וגם סתם בשביל הכיף. 

התקרה במקום גבוהה ומרשימה  והצבעים השולטים הם גוונים שונים של חום: רצפת עץ כהה, רהיטים בהירים, ציורי קיר  וגופי תאורה גדולים ומעוצבים. בין השולחנות מרווח נעים, כך שניתן לדבר ולהתרווח אחורה בכיסא מבלי להפריע לאף אחד, אידיאלי לפגישות עסקים או סתם לקשקשת בין חברים.  

כבכל סניף של קפנטו, ניתן למצוא ארוחות בוקר מגוונות שמוגשות לאורך כל היום, כריכים בגודל רגיל ובגודל מיני, סלטים, מנות עיקריות שונות, קינוחים ומאפים. סניף ביתן אהרון הוא גם הסניף הראשון אליו הוכנס לאחרונה תפריט פסטות טריות, מתוצרת פסטה דה לה קזה. 

אני ו-א' באנו בחצות היום ולכן הזמנו גם ארוחת בוקר וגם ארוחת צהריים, נעות על התפר בין הבוקר שזה עתה נגמר לבין הצהריים שעוד רגע מתחילים. ארוחת בוקר טריפוליטאית של שקשוקה בתוספת נקניקיות צ'וריסו (46 ₪) כללה לחם (בחרנו לחם שאור מתוך מבחר של כמה סוגים) סלט ישראלי קצוץ דק וטחינה, אידיאלי לארוחת בוקר של שעה מאוחרת. השקשוקה הגיעה לוהטת ותובלה היטב, ואם אתם אוהבים את הביצים שלכם רכות לגמרי, יש להדגיש זאת בעת ההזמנה. הטחינה הייתה מעולה, סמיכה, מאוזנת בטעמה ומאיכות טובה, מנות רבות בקפה נטו מתהדרות בטחינה , ובצדק. הסלט היה טרי והוגש בכמות נדיבה. ניתן לקבל את המנה גם ללא נקניקיות או בתוספת ניוקי גבינות לצמחונים. 

מבין הכריכים המליץ לנו המלצר על כריך ספרדי (46 ₪). מנה זו מכילה חזה עוף על הגריל , כאשר ניתן לבחור את הרוטב שלה, אנחנו בחרנו שיקפיצו את העוף ברוטב שום, דבש ולימון. לעוף נוספו איולי בזיליקום לימוני, פלפלים קלויים ובצל סגול. הלחם שיאכלס את כל העושר נבחר כג'בטה. הכריך היה מצוין, העוף נצלה היטב והתוספות החמיאו לו, ובכלל כל הקונספט השתלב למנה נהדרת בפני עצמה.  

החלטנו לנסות גם פסטה, בחרנו ברוטב עגבניות טריות, שמן זית ובזיליקום, ניתן גם לצ'פר את המנה בעוף, והלכנו על זה (49 ₪) זוהי הייתה נדיבה בגודלה, עם הרבה חתיכות עוף, והרוטב עצמו התגלה כעוצמתי, טרי וטעים. 

לקינוחים ניתן לבחור מבין עוגות ויטרינה, עוגות בחושות, עוגיות ואף קינוח לטבעונים המכיל תמרים עם טחינה גולמית וסילאן. מאחר ואנחנו לא טבעונים הזמנו בר אגוזים (32 ₪). זוהי עוגת מוס שוקולד ופרלין על מצע אגוזי לוז ושכבת פרלין קרנצ'י עם ציפוי גנש שוקולד מריר. העוגה הייתה טרייה ופריכה, בהחלט מעדן.  

למרות שבקפנטו מכינים את הקפה עם חלב אורגני מתוצרת הרדוף, הזמנו לנו אספרסו כדי להתעורר,  זהו היה אספרסו מעולה, די הגיוני מרשת בתי קפה שהכניסה את שם המשקה לשמה. בנוסף הזמנו אייס קפה בשם 'מרובע נטו' המכיל קפוצ'ינו קר, אייס קפה, מוקה אגוזים וגלידת קפה (22 ₪). המשקה היה טעים ויכול לשמש גם כקינוח בפני עצמו. 

שמחנו לגלות כי גם השירות הוא נעים ואדיב מאוד, קיבלנו שוב ושוב מים קרים בקנקן נירוסטה יפה מבלי שביקשנו, ולא העיקו עלינו בשאלות מיותרות. המוזיקה הייתה נעימה ולא משתלטת. למרות שקפנטו היא רשת, בכל סניף מרגישים כמו בקפה שכונתי וקפנטו בביתן אהרון לא יוצא מהכלל בהרגשה הטובה שהוא משרה על אורחיו.

 

*הכתבת היתה אורחת המקום.

 

*הכתבה מכילה תוכן שיווקי

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה
תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER

כתבות נוספות של גילי לב ארי

בוקר מתוק בשוקו-לולו
נקודת מפגש בצ'רלי
הבריחה המתוקה לרביבה וסיליה
כובשים את ליבה
חנדלה והפרטים הקטנים
ביקור בכפר של מוסקט
הגליל התל אביבי של קפה נמרוד
אתנחתא ירושלמית בלב דיזנגוף
מהמטבח של אביבה אבידן: סירים לצד שירים
מנה של מסעדת ארט סטריט נתניה (צילום: באדיבות המקום)
ארוחה נוסטלגית במסעדת ארסטו
יודעת לפנק: לחם בשר