נגישות
נגישות

חנדלה והפרטים הקטנים

גילי לב ארי והקונדיטור י' המתיקו קפיצה למשתלה עם שקשוקה ירוקה ומטריפה וניוקי מצוין, וגילו שחוץ ממשתלות יש בגבעת חן גם את 'חנדלה' - פנינה קולינרית טעימה ונעימה

מסעדה ביום המסעדות של rest
גילי לב ארי
גילי לב ארי
תאריך פרסום: 24/08/2010, 10:00
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

אני לא אוהבת משתלות, אני לא ממש מבינה לשם מה צריך צמחים בבית אם אי אפשר לאכול אותם, או אם אין להם פרחים עם ריח טוב. רוב העציצים נראים לי זהים, ואחת החוויות המשעממות שאני זוכרת מימי ילדותי היא ביקורים ארוכים מנשוא במשתלה יחד עם אימא שלי, אבל כנראה שמי שמתחתן ונולדים לו ילדים מתחיל לאהוב משתלות. כזה הוא ידידי הקונדיטור י', שלאחרונה הפך לאב ולכן רצה לבקר במשתלה. לשמחתי, בגבעת חן שוכן גם בית קפה מסעדה בשם 'חנדלה', שהמתיק את טעם הביקור במשתלה.

ב'חנדלה' ניתן לשבת בחוץ על מרפסת עץ או בפנים, בחלל מואר ומרווח ואנו כמובן בחרנו לשבת בפנים. במרכז המסעדה ניצב שולחן ועליו מונחים שמני זית, ריבות, מרקחות ועוד הפתעות תוצרת המקום. פתחנו במשקאות: גרניטת קפה (19 ₪) בשבילי וכוס יין לבן מסוג ריזלינג של גמלא (23 ₪) בשביל י'. הגרניטה שלי הייתה חלקה וגלידתית, כמו שגרניטת קפה אמורה להיות, וי' היה מרוצה מהיין הלבן.

על הלוח ממש מעלינו נכתבו בגיר מנות הספיישל היומיות, מתוכן בחרנו במנת פתיחה של ניוקי ברוטב פסטו ושמנת (36 ₪), ובסלט חלומי (47 ₪), כי זה מה שאנחנו תמיד לוקחים כשאנחנו נפגשים. מנת הניוקי הייתה מצוינת - הניוקי היו עשויים בדיוק כמו שצריך (חששתי מיציקה תעשייתית והתבדיתי), נדיבים בכמותם ומכוסים ברוטב נכון. מדובר במנה שיכולה לשמש גם כמנה עיקרית, מפאת גודלה. סלט החלומי הוגש בליווי לחם דגנים וחמאה צהובה, היה אף הוא נדיב בגודלו והכיל חתיכות ענק של חלומי איכותית, שכוסו בפסטו טרי ולוו בהרבה גזר, עגבניות שרי, צנוברים קלויים ותערובת עלים.

המשכנו לעיקריות וי', שכבר באוטו דיבר בשבחי השקשוקה הירוקה (49 ₪) של 'חנדלה', הזמין לעצמו אחת, בעוד אני הזמנתי חזה עוף שהוגש עם תוספת צ'יפס לבחירה (58 ₪). בעבר נתקלתי בשני סוגים של שקשוקה ירוקה, שקשוקה בעלת רוטב סמיך ועשיר בגבינה וכזו שמגיעה בדמות שתי ביצים הצפות במים ירוקים. לשמחתנו, השקשוקה הייתה מהסוג הסמיך והעשיר והגיעה במחבת קטנה ולוהטת שהתגלתה כגדולה (יש משהו מטעה במחבתות הקטנות הללו), עם כמות יפה של קשקבל על רוטב התרד והשום. הביצים הגיעו כשהן עשויות היטב ולמרות שהעדפנו אותן רכות יותר, המנה נרשמה כהצלחה. חזה העוף שניצלה על הגריל עם רוטב טריאקי ובוטנים, היה טוב מאוד ולווה בצ'יפסים (מעט דקים מדי לטעמי), אך עשויים כהלכה בעבודת יד. שתי המנות לוו בסלט קטן ובמבחר לחמניות וחמאה.

תפריט הקינוחים ב'חנדלה' מגוון, וחלק מהקינוחים מיוצרים במקום. בחרנו להזמין את שתי המנות המומלצות שמיוצרות במקום: קרם ברולה ופנקייקס. הקרם ברולה (26 ₪) היה קלאסי וטוב, והגיע במידת אפייה נכונה ועם מקל וניל ופירות יער. הפנקייקס (32 ₪), אותם ניתן להזמין גם במסגרת ארוחת בוקר, היו אווריריים וטריים ולוו בכמות נכבדה של מייפל, כדור גלידת וניל איכותית וקצפת. לצערי יצא לי להיתקל לאחרונה בפנקייקס שחוממו במיקרוגל טרם הגעתם אלי והיה כיף במיוחד לגלות מקום שמגיש פנקייקס כה טריים וטעימים.

השירות היה נעים, אדיב, מקצועי ולא מורגש, המלצרים קרבו לשולחן בשקט, כמו הוביטים, הם החליפו מפיות, הניחו קנקן מים קרים על השולחן מבלי שנבקש ואילו אנו נהנינו מכך שמוזיקת הרקע מכוונת לווליום שאינו משתלט על השיחה, מהמזגן שלא היה קר מדי, ומכל הפרטים הקטנים שיחד עם אוכל טעים, הופכים מסעדה למוצלחת.

 

* הכותבת הייתה אורחת במקום.

 רוצים גם אתם לאכול בחנדלה? לחצו כאן וקבלו קופון שווה במיוחד.

*הכתבה מכילה תוכן שיווקי

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה

תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER

כתבות נוספות של גילי לב ארי

קפנטו באמצע הדרך
בוקר מתוק בשוקו-לולו
נקודת מפגש בצ'רלי
הבריחה המתוקה לרביבה וסיליה
כובשים את ליבה
ביקור בכפר של מוסקט
הגליל התל אביבי של קפה נמרוד
אתנחתא ירושלמית בלב דיזנגוף
מהמטבח של אביבה אבידן: סירים לצד שירים
מנה של מסעדת ארט סטריט נתניה (צילום: באדיבות המקום)
ארוחה נוסטלגית במסעדת ארסטו
יודעת לפנק: לחם בשר