נגישות
נגישות
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

הפטרונית אמא לקחה אותי בים שישי ליום סידורים באזור השרון. היו לי כל מני דברים לעשות שם ואין לי אוטו. החלטנו על בראנץ' אמא-בת נשי ומגבש.
כשראיתי לראשונה את השלט של 'מקום בלב' ברעננה הבעתי מורת רוח קלה: שוב מקום "פסטורלי" עם המון תינוקות צרחנים ואמהות אנורקטיות, שני עציצים בחצר ומנות מוקרמות בגבינה צהובה...

לשמחתי זה ממש לא היה המקרה. המקום מוקף חצר ענקית ויפה, מלאה עצים והפתעות (יש אפילו גן בו מגדלים ירקות ועשבי תיבול אורגניים לשימוש המסעדה), ולמי שאוהב את הטבע שלו מהחלון או בערוץ 8, ישנו בית אבן מקסים, קריר ושקט. מיד מרגישים כמו במלון בוטיק בדרום בריטניה.

התחלתי בגרניטה של רימון, לימון ונענע (16 ₪) שהיה טבעי וטעים. הפטרונית ואני חלקנו שלוש ארוחות בוקר: 'ארוחת בוקר מהלב' (58 ₪) ארוחת הבוקר של סבתא רשל (56 ₪) ומאפה גבינת עיזים וירקות קלויים (62 ₪).

'ארוחת הבוקר מהלב' (כמה חיובי!) לזוג הגיעה עם סלסלת לחמים שנאפו במקום ומבחר גדול של מזטים בכמויות נדיבות: חצילים בתחמיץ, מבחר גבינות, חלקן מתובלות, סלט טונה, סלט בורגול, ריבת תפוחים מצוינת וסלסה מעולה של חצילים ופלפלים. חוץ מהמזטים קיבלנו ביצי עין, חביתת עשבי תיבול, חמאה בטמפרטורה הנכונה, שתייה חמה וקרה וסלט טרי קצוץ קטן. זוהי ארוחת הבוקר הישראלית, רק משודרגת ומושקעת מאוד, הכול היה עשוי כהלכה והוגש בכמויות נדיבות.

ארוחת הבוקר של סבתא רשל (בהשראת הבלקן) כללה ביצים קשות חומות, סלט קצוץ גס, צזיקי, פטה, בורקס תרד וגבינה גדול, לימונענע ואוזו. גם בארוחה זהו הכול היה ממש טוב. אני חובבת בורקס, ולרוב נוסעת למאפיית 'לאון ובניו' ביפו כדי להזין את רעבוני. כמה נעים למצוא בבית קפה בורקס שלא נופל ברמה מלאון.

מאפה גבינת העיזים הורכב מבצק מצוין שמזכיר הכלאה בין פילו לפיתה דקה, ירקות קלויים ומתובלים היטב וגבינת עיזים טובה והוא לווה בסלט עלים, גזר ופלפל. זוהי מנה טובה מאוד לצמחונים (כמוני) ולבנות שמנסות לעשות דיאטה וחושבות שגבינת עיזים זה דל קלוריות.

לקינוח לקחנו מוס פררו רושה (38 ₪) שהורכב משכבת מוס פרלין על מצע שוקולד, פרלין ופצפוצים, עם ציפוי גנאש שוקולד חלב. המוס היה קליל וטרי, ציפוי הגנאש היה איכותי אף הוא, רק חבל ששכבת הקרנץ' לא הייתה מעט עבה יותר.
עוד פונקנו בכוסות אישיות של מגוון קינוחים, כולם איכותיים. שטפנו את הקינוחים בחליטת 'הגינה של סבתא' (24 ₪) שהייתה פירותית ומרעננת.

השירות נעים ומקצועי, אשמח לציין את יונתן המארח, שהמליץ על מנות שקלעו ולקח אותנו לסיור בכל פינות הגן. טוב, ניסיתי למצוא משהו מתנשא וציני לומר, אך אני לא מצליחה. השירות, האווירה, העיצוב ובעיקר האוכל פשוט טובים. בילוי במקום דומה לקפיצה קטנה לאירופה, חסרים רק חדרי בוטיק מעוצבים, ספא ומגרש פולו (אני שחקנית פולו מחוננת...).

 

   

* הכותבת הייתה אורחת המקום. 

*הכתבה מכילה תוכן שיווקי

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה
מקום בלב ברעננה
053-9440962

תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER

כתבות נוספות של גילי לב ארי

קפנטו באמצע הדרך
בוקר מתוק בשוקו-לולו
נקודת מפגש בצ'רלי
הבריחה המתוקה לרביבה וסיליה
כובשים את ליבה
חנדלה והפרטים הקטנים
ביקור בכפר של מוסקט
הגליל התל אביבי של קפה נמרוד
מהמטבח של אביבה אבידן: סירים לצד שירים
מנה של מסעדת ארט סטריט נתניה (צילום: באדיבות המקום)
ארוחה נוסטלגית במסעדת ארסטו
יודעת לפנק: לחם בשר