נגישות
נגישות
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

פעם, כשאמא הייתה מכינה לחמנייה פשוטה עם גבינה צהובה, היינו מרוצים. אם היא הייתה משדרגת ללחמנייה עם חומוס ופסטרמה, היינו מאושרים עד הגג. היום יש אמא אחרת - האמא של הסנדוויצ'ים. גדולה יותר, מגוונת יותר, ולא מתקשרת לשאול מתי כבר נביא הביתה בחורה מבית טוב. 'סנדוויץ' פקטורי' הוא ההיי-טק של הסנדוויצ'ים שבדיוק כמו אמא - לא מתפשר על פחות מהטוב ביותר. לקראת בואו של החורף מצטרף גם המרק והרי לכם עסקית לימים קרים.

אחרי 10 שנים במנהטן, החליטו בסנדוויץ' פקטורי שגם לנו, בארץ הקודש, מגיע ליהנות מ-30 סוגי סנדוויצ'ים, ועשה עלייה לאחד העם בת"א ולשנקר בהרצליה. המטרה: להביא את ניו יורק לכאן. העיצוב: רחוק מתדמית הסנדוויץ'-בר הסטנדרטי והצפוף.

אריאל אסף אותי ונסענו להרצליה פיתוח כדי לבדוק האם השמועות שאמריקה כבשה את הרצליה, נכונות. למקרה שתהיתם, השם פקטורי מתאר בדיוק מה שהולך שם - מדובר בבית חרושת לסנדוויצ'ים. הלחם נאפה במקום, מגוון הטעמים עצום וכל מה שצריך לעשות זה לבחור איך ייראה המוצר הסופי.

בפינה הימנית שוכנת העמדה הבשרית, בפינה השמאלית (בהשגחת הרבנות הראשית) מוצרי החלב. המבט של אריאל אמר בשר, אני חשבתי בדיוק כמוהו ולכן פנינו ימינה. רוסטביף חם אחד כבר על האש, תיכף יהיה מוכן גם השניצל חזה עוף. או אז התברר לנו שאם הזמנו סנדוויץ', מגיע לנו מרק במחיר מצחיק (5 ₪ במקום 15 ₪), כזה שלא סביר שתמצאו בתפריטים אחרים. אז למה שווה להם למכור לנו מרק בלי להרוויח עליו אגורה? אם חזרנו לארוחה נוספת, מתובלת בחיוך, כנראה שזה מספיק.

אז בזמן שהבשרים התבשלו והריח כבר החל להשפיע על המוח, בחרנו מרק ירקות ומרק עגבניות, קיבלנו קצת קרוטונים לשיפור החוויה והרגשנו מסודרים. האוכל הוגש, חילקנו הכל בחצי (צעד מונע קנאה) ופתחנו פה גדול.

באנו רעבים ולמרקים חסרי האונים לא היה שום סיכוי לשרוד. 3 דקות חלפו ועברנו הלאה. את הרוסטביף החם (35 ₪) בחרנו להניח בבגט מחיטה מלאה, שכמו כל האחים שלו נאפה מאחורי הקלעים. כמות הרוסטביף בסנדוויץ' הייתה מכובדת ביותר והטריות ראויה לציון. גם מהבחירה להוסיף פסטו, חציל, חמוצים ושאר ירקות, היינו מרוצים.
עבור השניצל (34.50 ₪) בחרנו בגט כפרי עם קצח (את ה'בגט בריאות סובין' השארנו לפעם הבאה). בשבילנו זו העיקרית מספר אחת - גם בגלל הבגט הייחודי, אבל בעיקר בזכות התיבול (מוקפץ עם בצל מטוגן ורוטב ברביקיו). אחרי שגם הקולה (8.50 ₪) הלכה למקום שכולו טוב, סגרנו את הצהריים עם מוזלי בריאות (17.50 ₪), יוגורט בתוספת פירות טריים, גרנולה ודבש.

זמננו עבר והגיעה השעה לחזור לעבודה. לפני שיצאנו גילינו תגלית מרעישה: המקום מספק מגשים בטייק אווי לחברות גדולות, ישיבות הנהלה, פגישות עסקיות וגם לאירועים פרטיים כאלה ואחרים, הכוללים מגש בשרי (בגטים, בשרים קרים, טורטיות ועוד), מגש חלבי (גבינות, קישים חלביים), מגש אנטיפסטי וגם מגשי ירקות. אז גם אם אין זמן לצאת לצהריים, אפשר ליהנות מהמגוון של סנדוויץ' פקטורי אצלכם במשרד על המגש.

 

* הכותב היה אורח המקום.

*הכתבה מכילה תוכן שיווקי

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה

תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER
אהבה יוונית
המהפכה הגאורגית
ממציאה את עצמה מחדש
לא מה שחשבתם
תוצרת הארץ
מקום בקצב אחר
כמו באמריקה
כמו באמריקה
מהמטבח של אביבה אבידן: סירים לצד שירים
מנה של מסעדת ארט סטריט נתניה (צילום: באדיבות המקום)
ארוחה נוסטלגית במסעדת ארסטו
יודעת לפנק: לחם בשר