נגישות
נגישות
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

 ללכת ל'מיט בר' ולהתאהב בנקניקיה ואלכוהול זה כמו ללכת לחתונה ולהיגנב מהשושבינה, אבל מצטערת, זה מה שקרה לי. לא הייתה לכך הכנה מוקדמת. ערב מיט-ברי טיפוסי אצלי נגמר ב-300, לפעמים 400 גרם מדממים למחצה, סלט מיט בר בצד (איך לעזאזל מצליחים להפוך פרוסות עגבניה וסלייסים של בצל סגול לכליל השלמות, איך?) וכוס בירה, אבל הערב המיט-ברי הזה לא דמה במאום לקודמיו.

ראשית, המיקום. מיט בר הרצליה - שזו לי הפעם הראשונה שאני מבקרת בה - התגלתה כשונה לחלוטין ממסעדת האֵם האינטימית הפועלת בתל אביב: חלל אלגנטי, גבה מימדים, מאווררי תקרה שחורים נעים בו בעצלתיים וספות עור אדומות ורכות הממתינות שיתפרקדו עליהן. בר גדול משמאלנו, התפריט תלוי מולנו, אך עד מהרה הבנו שלמיט בר יש תוכניות קצת שונות עבורנו לערב זה.

על הפעילויות הקודמות של מיט בר לכבוד 15 שנות בשר כבר שמענו, אם משלטי חוצות ואם מחבר שהיה לו העונג לחוות אותן על בשרו. אולם מסתבר שלכבוד החורף ובעקבות ההצלחות הקודמות, החליטו במיט בר להקשיב לעם. ומה אוהב העם? הרבה מנות. בסדר, שיהיו קטנות, אבל שיהיה הרבה מהן והכי חשוב - בזול. עם כל הכבוד לטרנד הטאפאס, פה זה לא ספרד וברים שכונתיים זה נחמד, אבל אנחנו רוצים את כל החבילה: גם מסעדה רצינית שאפשר להתלבש אליה יפה וגם שלא ישעמם לנו בפה. ובתור מסעדה שיש לה קהל מעריצים ותיק, במיט בר הבינו שהם חייבים לרגש אותנו.

אז איך ייראה החורף לפי מיט בר? אז ככה. תמצאו שם את תפריט ה-Mini Menu ובו שבע מנות פתיחה במחירים שאינם מחירי רצפה, אך עדיין מחירים מצחיקים בעליל - לא יותר מ-26 ₪. לא פחות חשוב הוא תפריט האלכוהול המשתלם ביותר, שכולל אף הוא שבע אפשרויות מפתות, כשגם כאן התקרה היא 26 ₪, ביניהן גריי גוס ב-18 ₪. אני חוזרת: גריי גוס, וודקת פרימיום, אם לא אכפת לכם, ב-18 ₪ וקוניאק קורווזיה V.S.O.P ב-26 ₪. שאחזור? נו, זה המחיר. בחיי.

לימור החליטה לתת צ'אנס לקוקטייל גולדן אפל (26 ₪) החורפי, ואילו אני שמחתי לגלות בתפריט את הגברת סאוזה הורניטוס (24 ₪) - טקילה מעולה החביבה עליי במיוחד. הגולדן אפל הינו קוקטייל המבוסס על הקוניאק קורווזיה V.S ביחד עם מעט שנאפס תפוחים, מקל קינמון וקוביות תפוחי עץ. הוא מוגש בכוס קוניאק, סניפטר, המכונה כך על שום צורתה המאפשרת התבשמות. יופי של משקה לליל חורף קר. הטקילה שלי הוגשה במיני סניפטר, בחירה נבונה שעושה כבוד למשקה המשובח וכך, במקום להוריד אותו בשוט, אפשר להתענג עליו כמו שצריך.

מבין שבע מנות הפתיחה החלטנו ללכת על... כולן. הכי פשוט. קרפצ'יו פילה בקר (22 ₪) - ממנות הדגל של מיט בר, לא איכזב, כרגיל. הבשר דקיק ומעולה, התיבול (שמן זית ובלסמי) מדויק והפרמזן בשפע; טרין כבד עוף (22 ₪) ולצידו אגס מבושל ביין היה חמאתי וקטיפתי והתיישב בול על הלחם החם שהצטרף לשולחן; סלט קיסר (22 ₪) - עוד מנה קלאסית, הוגש משובץ ריבועי גבינה פטה עשירה ורוטב מעולה; ג'מבו שרימפס בטמפורה (23 ₪) התגלו כשלישיית שרימפסים טריים, בטמפורה מדויקת ונהנו לטבול ברוטב ג'ינג'ר אסייתי עשיר.

מניפת אנטרקוט על מצע של תרד ברוטב שמנת וחרדל (26 ₪) הייתה אחת המנות הטובות, והצלחת בה הוגשה לוקקה עד תום; גם מנה שמתוארת כך בתפריט: "אנטרקוט קצוץ על שיפוד יקיטורי" (או בקיצור, קבב...) הייתה נהדרת (26 ₪), מתובלת בבצל מטוגן ופלפל חריף. אבל כשהגיעה לשולחן נקניקיית הבשר האירופאית (24 ₪), דממה נפלה על השולחן. הבטתי בלימור והיא הביטה בי, ולרגע זנחנו את שיחת הבנות הכה קלישאתית שלנו, ונתנו לחברה שהתפרקדה מולנו את הכבוד המגיע לה.

נדיר למצוא נקניקיה טובה במחוזותינו, ואני מודה שאת הנקניקיה האיטלקית של מיט בר טרם טעמתי. איכשהוא תמיד מצאתי את עצמי חוזרת לסלט הביצים ולקרפצ'יו המושלם. אבל נקניקיית הפרימיום הזאת, שהצליחה להשתיק אותנו לשלוש דקות תמימות, הייתה פשוט גאונית. לא קל לייצר נקניקיה מבקר, כך מספרים, אבל אנשי מיט בר פיצחו את הגנום. יובל, מנהל המסעדה, ניסה לבחון את החיך שלנו ולראות אם נגלה מה היא מכילה, אך לאחר שכשלנו, סיפר שמלבד בשר בקר משובח שנטחן במקום, מוסיפים לה בלסמי מצומצם, שום קונפי וטימין. זהו בגדול. היא מוגשת, שמנמנה וענוגה, כמו בשיר של מוניקה סקס, עם שמיכת בצל מטוגן מעליה ופנכת חרדל משובח לצידה, ואם לא היינו בחורות מתורבתות, היינו פשוט מזמינות עוד שתיים כאלו ומסתגרות איתן בחדר הפרטי. לאכול, תירגעו.

אז נכון. הארוחה נמשכה משם (בעזרת עוד קצת אלכוהול וסיבוב לשירותים, לפתוח כפתור בחצאית), כי אי אפשר לצאת ממיט בר בלי לפרק קצת סינטה (300 גרם, 118 ₪) או פילה גבה קומה (250 גרם, 138 ₪) וכמובן שחייבים להיזכר שוב בפלא שהוא סלט מיט בר (עדיין כליל השלמות, לא ייאמן), ואין אין אין ארוחה בלי משהו מתוק, אז תחבנו כפיות לשלישיית קרם ברולה (34 ₪) בטעמי אספרסו, פיסטוק וניל. אבל ליבנו היה נתון לאחת, שמנמנה וענוגה, שידענו שעוד נשוב למענה. כי כמו שאמרו גדולים וחכמים מאיתנו: לפעמים הסינטה היא רק תרוץ.

 

* הכותבת הייתה אורחת המקום.

* רוצים גם אתם לאכול במיט בר? לחצו כאן לקבלת קופון שווה במיוחד.

*הכתבה מכילה תוכן שיווקי

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה

תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER
בשורות טובות ב-Sora
קרפצ'יו בר דעת
20 שנות חדשנות בדגים 206
שירת החציל בדלאל
יוצאים מהמסגרת ב-Frame
יוצאים מהמסגרת ב-Frame
NG - בעיקר בשר, לא רק
דלאל המפנקת
מהמטבח של אביבה אבידן: סירים לצד שירים
מנה של מסעדת ארט סטריט נתניה (צילום: באדיבות המקום)
ארוחה נוסטלגית במסעדת ארסטו
יודעת לפנק: לחם בשר