נגישות
נגישות
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

פתיחה

אין הרבה משותף ביני ובין אחי. הוא טכנולוג, האיש שנולד עם מחשב ביד, אני טכנופוב שמתקשה לתכנת את המיקרו, הוא והכרס הולכים לחדר כושר פעמיים בשבוע, אני לוקח אותה לספה, לראות כדורגל, אני מגדל כלבים וחתולים, הוא? מקסימום נמלים מטבח. אבל בכל זאת יש מן המשותף. כרס. קרחת. אף עם נוכחות. וחיבה עזה לבשר. בזכות החיבה הזו שמנו פעמינו, או יותר נכון גלגלנו רכבינו לכיוון צומת הפיל בואכה שכונת צהלה, למסעדת 206 בשרים.

נעים להכיר

206 היא מותג שקיים כ-30 שנה. בתחילה בדיזינגוף 206, והיום ברחוב משה סנה 54, ממש מול צומת הפיל. במהלך השנים הפכה המסעדה למגרש הביתי של הספורט הישראלי בכלל, ושל מועדוני הכדורסל והכדורגל של מכבי תל אביב בפרט. בזכות הקשר ההדוק עם עולם הספורט אבל לא רק בגללו, 206 היא מסוג המסעדות שכולם מכירים, גברים ונשים חובבי ספורט ובשר, וגם צמחונים. וגם אוהדי הפועל. גם אם לא אכלת - על 206 שמעת.

אווירה ואטמוספרה

אם חיפשנו את הרוח המכביסטית הרי שאוסף התמונות של הבעלים ואנשי הצוות עם אורחים מפורסמים המוצגות בכל פינה, סיפק אותה. לצד תמונות עם ג'ורג' בוש ואריאל שרון איתרנו אושיות מכביות כשאראס ולבאן מרסר. למען חובבי הטריוויה מצאנו תמונה של אלון בן זקן שהפסיד אליפות ב-1993, מוריד עוד כוסית של וודקה. האוירה הספורטיבית ממשיכה גם בתוך המסעדה עם רצפת פרקט מבריקה ומסכי פלזמה המכוונים לערוצי הספורט. אבל השוס הגדול בעיני הוא הקיר עליו תלויות הפלזמות. הקיר מחולק לריבועים או קוביות לבנים שקופיות שמאחוריהן גופי תאורה המאירים את החלל בעדינות עוצמתית, כזרקורי ענק באיצטדיון כדורגל. מרשים.   

מנה מנצחת

התפריט של 206 עמוס כל טוב. את עינינו צדו חומוס 206, כבד קצוץ, קרפצ'יו ואיקרה לכבוד בית סבא. לאחר הפעלת אלגוריתם מתמטי משוכלל שלקח בחשבון את גילנו, משקלנו והבוקר שאחרי, בחרנו בחומוס  206  (20 ₪) - חומוס משובח, מספיק גס כדי שנרגיש את האלמנט הביתי שבו, מספיק משחתי וחלק כדי שיעלה בקלות על הפיתה בדרך אל היעד. כדי שהחומוס לא ירגיש בודד, הזמנו גם כדורי פלאפל (16 ₪), שישה כדורים ענקיים שלו היו מעט יותר קריספיים ומעט פחות רכים היו זוכים לסיבוב נוסף בשולחננו. לצד אלו הונחו על שולחננו גם סלט חצילים קלוי וגיסו הרומני, ומנה חדשה ב-206 - כרובית בטחינה. אין ספק שכוחה של 206 הוא בבשר. צלעות כבש (92 ₪) וסטייק אנטרקוט 280 גרם (90 ₪) נבחרו על ידינו ומהר מאוד התברר כי מדובר בהחלטה מוצלחת. צלעות הכבש מילאו את הצלחת, דקות אך עסיסיות, מעוטרות בפס שומן מספק, מהר מאוד זנח אחי את הסכו"ם, וחיסל את המנה במו ידיו, תרתי משמע.  סטייק האנטרקוט (למיטיבי לסת מגיע גם בגרסת ה-380 גרם - 120 ₪), נתבקש להגיע מדיום ולא אכזב. נתח עבה, עסיסי אדמדם אך לא פצוע, מתובל בצורה מינימלית ומלווה בחצי בצל צלוי לאוורור הפה וחידוש הטעמים. ההגשה חסרת היומרות אומרת דבר אחד: 'אנחנו נותנים לבשר לדבר'. הוא לא דיבר. הוא שר, את שיר הניצחון של המנה המשובחת של הארוחה. לכל מנה עיקרית שכזו מוצמדות שתי תוספות לבחירה: תפוח אדמה אפוי ברוזמרין, אורז עם שעועית, מג'דרה וסלט כרוב, אך מבחינתנו הבשר הוא הדבר העיקרי והן, אם לשאול דימוי מעולם הספורט, שימשו כשחקני ספסל.

תראו מי פה

מלאים עד גלישה, נשענו לאחור, שיחררנו כפתור - אני וירטואלי, אחי - אמיתי ובעודנו נותנים לקיבה לעשות את שלה, סרקנו את הסביבה בניסיון לאתר דמויות מוכרות מעולם הספורט. כנראה שפגרת הקיץ ומשחקי הנבחרות הסל והרגל של ישראל דיללו את מצבת הספורטאים בארץ ובמקומם פקדו את 206 משפחות צעירות עם ילדים צעירים בעלי חוש לבשר, זוגות מבוגרים, וגברים שזכו ליום חופש מהאישה. כולם מגיעים, לועסים וצוהלים, חדשים וותיקים וכולם כולם מרגישים בבית.

חשבון בבקשה

פתיחה: חומוס 206 (20 ₪), פלאפל (16 ₪), חצילים טבעי (18 ₪), חצילים רומני (18 ₪), כרובית בטחינה (20 ₪).

עיקריות: צלעות כבש (92 ₪), סטייק אנטרקוט 280 גרם (90 ₪).

קינוח: מלבי (24 ₪), קרם בוואריה (26 ₪).

שתייה מהחבית: 1/2 גולדסטאר (18 ₪), 1/2 פאולנר (28 ₪).

סה"כ: 370 ₪ לזוג שבע ביותר.

רגע לפני

בנסיעה חזרה כמעט ולא החלפנו מילה. מעל האוכל התעדכנו בכל השינויים והחלפנו חוויות גידול ילדים, ועכשיו בדרך הביתה אנחנו שני אחים מעל גיל שלושים המפנטזים על עולם חלופי, אחר וטוב יותר, עולם מאושר שכולו בשר.

 

 * הכותב היה אורח המקום.

* רוצים גם אתם לאכול ב-206 בשרים? לחצו כאן וקבלו קופון שווה במיוחד.

* להזמנת שולחן במסעדה לחצו כאן.

*הכתבה מכילה תוכן שיווקי

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה

תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER
סיפור מטוגן בברבן סטריט
שאפו, פאשה
לו הייתי דג
Faces פנים רבות לו
ערב קלאסי באוונגרד
ערב קלאסי באוונגרד
שדות תותים לנצח
הילדה שעשתה חנד'לה
מהמטבח של אביבה אבידן: סירים לצד שירים
מנה של מסעדת ארט סטריט נתניה (צילום: באדיבות המקום)
ארוחה נוסטלגית במסעדת ארסטו
יודעת לפנק: לחם בשר