נגישות
נגישות
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

שריקת הפתיחה
לא קל לחיות בקיץ. לא קל לחיות בקיץ של שנה זוגית. לא קל להיות גבר בקיץ. למאבק הרגיל בין הרצון לחיות לפי השילוש הקדוש - גופייה, בוקסר, כפכף, לבין קוד הלבוש במשרד, מתווסף בקיץ שכזה קרב נוסף - הקרב על מערכת היחסים. שכן שנה זוגית רצופה בספורט מאליפות אירופה בכדורגל הנפתחת ביוני ועד לאולימפיאדת לונדון שתסתיים בסוף אוגוסט, והנה לנו קרב בין הרצון להידבק (תרתי משמע) למסך לבין הקדשת תשומת הלב הראויה למערכת היחסים ולמשפחה. מיטב הספורטאים והספורטאיות מתאמנים לקראת הקיץ המשמעותי הזה, אבל לא רק הם, גם בני זוג. הם מתאמנים בחלוקת קשב למרחקים ארוכים - צפייה בטלוויזיה וקבלת משימות בית, מתאמנים באיפוק ושליטה עצמית - ניהול שיחה מבלי להציץ פעם אחת כדי לבדוק תוצאה, וכמובן סיבולת כבד - קיבה לטובת שתייה ואכילה למרחק. אז עם שריקת הפתיחה שמנו פעמינו, זוגתי ואני, לכיוון מגרש האימונים – ה"ברבן סטריט" בהרצליה. בר מסעדה המציג מטבח בסגנון דרום ארצות הברית וספורט LIVE  על כל מסך אפשרי.

פרוייקט תגלית
נקודת המפגש בין אמריקאיות וישראליות מעורר אסוציאציות בעייתיות כמו ריאליטי, מזון מהיר ולהקות בנים. המפגש עם הברבן סטריט עושה משהו שונה לגמרי. לא קשה לזהות את הקו המנחה של הברבן סטריט. המוזיקה ברקע, התפריט, השפה בה מדברות רוב המלצריות ובעיקר ג'אז ורק באנגלית, שמנגנים כל ההרכבים המתארחים במקום לאורך השבוע אומרים רק דבר אחד - אמריקה. עם זאת, מערכת היחסים שדואג הצוות לפתח עם כל אורח ואורח, צועקת ישראל. התבשיל אמריקאי, הרוטב - ישראלי. הקהל של הברבן סטריט מגוון. במרפסת בחוץ יושבים כמה זוגות דוברי עברית, כמה תיירות דוברות אנגלית אמריקאית, על הבר עוד כמה חברים צעירים, חלקם מחפשים כדורגל בעיניים, חלק שותים. זה לא עניין של גיל, גם לא של שפת אם. כל מי שחובב אוכל, ספורט ואלכוהול, את כל השלושה יחד או רק אחד, ימצא את מקומו בברבן סטריט ללא כל בעיה.      

מאחורי הבר עומד בחור. לא גבוה ולא נמוך, לא רזה ולא שמן, חולש על עשרה ברזי בירה, עם כתר על הראש וטוען שהוא חידה. זוהי קבלת הפנים שחיכתה לנו, ברגע שנחתנו והתיישבנו על הבר. איתי הברמן קוראים לבחור, המלך בבר, זהו פתרון החידה. למי שגדל על דמות הברמן השתקן שמגנב את הבר עם מטלית אינסופית, מקשיב וממעט לדבר, איתי הוא אנטיתזה מרתקת. לצד המלצה על בירה או מנה מדהימה הוא יספר על חברתו הצמחונית (גם זוגתי.. וזה לא עובר איתי, היא לא תחלים), על תולדות הבירה הישראלית או המנה הבאה. הוא לא רק מקצועי אלא גם חביב ומצחיק פינת משעשע. לא רק ברמן. חוויה.

מחצית שנייה
חוויה זה אחלה, אבל אנחנו באנו גם להתאמן. אז התאמנו. יושבים על הבר ומנהלים שיחה, בכל זאת הורים לשלושה ילדים, יש על מה לדבר, עין אחת עליה, עין אחת על ה-LCD בוהה במשחק ידידות, ישראל – גרמניה. הצלחתי להקשיב לתקציר "איך התנהגה הגדולה בגן" ולתפוס את השער הראשון של גרמניה. אימון מוצלח. תוך כדי האימון אנחנו אוכלים, אוכלים ומתענגים. לך  תבחר מנה מנצחת. אצבעות המוצרלה היו המועמדות הראשונות, פריכות במידה, נמתחות בדיוק למרחק האידיאלי, טעימות, נעימות, אבל לא מספיק מקוריות. בטח לא כמו שתי המנצחות הגדולות. "הרבה נרתעים בגלל השם", אמר איתי והמליץ על טוגני חמוצים או בעברית - מלפפונים חמוצים מטוגנים בבלילת בצק. מרתק. ידענו שהאמריקאים טיגנו כמה דברים לאורך ההיסטוריה, אבל חמוצים? לא. ריחו של מלפפון חמוץ מתערבב בניחוחות טיגון והחמוצים נשאבים מהיד לפה. חשבנו שזה שיא הטיגון להערב, עד שהתעניינו בקינוח. עוגיות אוריאו מטוגנות, הציע איתי. ככה זה באימון טוב, עולים משיא לשיא. וזה אכן שיא. בשנייה הראשונה מדובר בשילוב מטריד מנוחה, אבל אל תהססו. פריכות בלילת המעטפת משתלבת נפלא עם מרקם העוגייה והשוקולד שנמסים לאיטם בפה. מומלץ להתרענן עם כדור גלידה כל שני ביסים ולהתפנק עם המנה, תוך התעלמות מגורל העורקים הכליליים.

ניצחון
לא קל להיות גבר בקיץ עמוס ספורט. אינספור דילמות מלוות אותי לאורך קיץ כזה. כמה אפשר לקחת לילדים את הטלוויזיה, להזמין חברים? ללכת אליהם? לנטוש את האישה? איך לערב אותה? הפעם, מצאתי פתרון, תשמרו מקום, ברבן סטריט, אני בא.

חשבון בבקשה
חצי ליטר פאבו מהחבית – 32 ₪ חצי ליטר ארדינגר מהחבית 29 ₪ 
שליש קוזל מהחבית 25 ₪
טוגני חמוצים 18 ₪
מקלות מוצרלה 29 ₪ברבן נאצ'וס 24 ₪
המבורגר 330 גר' בברביקיו+ציפס 57 ₪
אוריאו מטוגן 26 ₪
אספרסו כפול 10 ₪
250 ₪ לזוג (עם צמחונית)
 

רוצים להזמין שולחן במסעדה? לחצו כאן!

 

*כתבה פרסומית.

 

*הכתבה מכילה תוכן שיווקי

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה

תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER
שאפו, פאשה
לו הייתי דג
העולם המושלם של 206 בשרים
Faces פנים רבות לו
ערב קלאסי באוונגרד
ערב קלאסי באוונגרד
שדות תותים לנצח
הילדה שעשתה חנד'לה
מהמטבח של אביבה אבידן: סירים לצד שירים
מנה של מסעדת ארט סטריט נתניה (צילום: באדיבות המקום)
ארוחה נוסטלגית במסעדת ארסטו
יודעת לפנק: לחם בשר