נגישות
נגישות
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

מכירים את ההרגשה הזו שבמשך כמה ימים בא לכם מתוק? אבל לא סתם משהו סטייל שוקולד פרה, אלא משהו מפנק? משהו רציני שאחריו לא תוכלו לראות מתוק בערך שבוע? לפני כמה ימים התעורר לי הצורך הזה והחלטתי לעשות משהו בנידון ובלי לחשוב פעמיים הודעתי לחברה שאני לוקח אותה למקס ברנר. אחרי הכול, כשבא לך משהו מתוק באמת, זה המקום הראשון שעולה לראש.

כך, במוצאי שבת אחרי מנוחה מפנקת של סוף שבוע, מצאנו את עצמנו ברמת החייל. סניף מקס ברנר במתחם הוא אחד מאתרי העלייה לרגל עבור כל מי שעובד או גר בקרבת מקום ולא בכדי. הוא ממוקם ממש מול החניון הגדול הנמצא באמצע הרחוב, מציף את הרחוב כולו בריחות מתוקים ובאמת קשה לפספס אותו. גם החניה במקום אגב היא פלוס רציני ויחסית זולה (16 ₪) לאלטרנטיבות התל אביביות.

סיפור משוקולד
אני מודה שלא ביקרתי בהרבה סניפים של מקס ברנר אבל נראה לי שהסניף ברמת החייל משדר משהו אחר, מעין הרגשה שלא ניתן להסביר, כאילו אתה פוסע לתוך מה שהיה פעם מפעל לשוקולד. צינורות מתכת תעשייתיים נתלו מהתקרה ונראו כעסוקים בהעברת טונות של שוקולד נוזלי אל עבר הבר והמטבח, כשבין השולחנות מוקמו מכונות שכאילו נשלפו ממפעל השוקולד הקרוב שלא באמת התקיים שם קודם.

מהר מאוד קיבלנו תפריטים ואני התעכבתי על תפריט המתוקים שעל כריכתו נפרש סיפורו של הבעלים (מקס?), המספר כיצד הוא התחיל להתעניין בשוקולד ועל תשוקתו הלא ממומשת לכתיבה. הסיפור היה כתוב בצורה מאוד מעניינת ונראה שהוא אכן ניחן בשני הכישורים.

אוכל לפני ממתקים
אחרי הסיפור הייתי חייב להניח את תפריט המתוקים בצד ולהתרכז בתפריט האוכל. פתאום שמתי לב שהשעה לארוחת ערב הגיעה והייתי מורעב. האמת היא שבכלל לא הייתי בטוח שמקס ברנר מגישים אוכל לא מתוק אבל מסתבר שלא רק מגישים אותו, אלא שהוא מגיע במגוון גדול מהצפוי והוא גם מוגש בצורה שלא תבייש אף מסעדה יוקרה.

פתחנו עם הוופל האנגלי שהגיע עם נקניקיות עגל, בצל מטוגן וביצת עין מעל - שילוב מעולה שהיה טעים בצורה מפתיעה. חברה שלי מצדה, התענגה על רביולי בטטה וסיפרה שגם הוא היה מעולה ו"ממש נימוח בפה" (לפי הצלחת הריקה שהשאירה, אני יכול להבטיח לכם שמדובר בעילוי של ממש). יחד עם האוכל הזמנתי את השוקולה מרשמלו אמריקאי בטעם שוקולד לבן וכן, בדיוק איך שזה נשמע. שוקו משוקולד לבן עם מרשמלו שממש נמס לך בתוך הכוס - לא פחות ממדהים! לא רק שסיימתי אותו תוך שנייה כי לא יכולתי להפסיק, אלא שהוא עלה רק 4 ₪ כשדרוג לשתיה שמגיעה עם המנה. שווה בהחלט.

דחף בלתי נשלט
למרות האוכל האיכותי, הגירוד הפנימי למשהו מתוק לא נפתר מעצמו ואחרי האוכל לא חיכינו הרבה עד שהזמנו את ה- MAIN EVENT OF THE EVENING. אחרי המון התלבטויות, גם שלי וגם שלה, החלטנו ללכת על האפשרות הכי הגיונית ולהזמין מנת טעימות זוגית שכוללת מילקי מקס עוגיות (קרם טראפל שוקולד חלב, שברי עוגיות נוגט, קצפת עם כדורי וופל קראנצ'י), קרפ שוקולד חלב, מיני סופלה שוקולד, כדור גלידה, וופל בלגי עם שוקולד ובננה מקורמלת, פונדו עם פירות טריים, נשיקות מרנג, מרשמלו, וגריל קטן בשביל לצלות את המרשמלו.

אם הייתם צריכים לקחת אוויר כדי לקרוא את כל זה, תתארו לכם איך הרגשנו אחר כך. המנה הייתה עצומה ומפנקת וענתה בדיוק על הציפיות. ללא ספק מדובר במנה מנצחת שנתנה לנו לטעום ולחוות לפחות חלק מהתפריט המגוון שיש למקס להציע. בעיקר אציין לטובה את הפונדו שלקחנו עם שוקולד לבן, שיחד עם המרשמלו שנמס על הגריל והפירות לצדו, הוא מילא לי כל צורך ורצון למשהו מתוק.
ועם זאת, אחרי כל המתוק הזה, לא יכולתי שלא לסיים את הארוחה עם...עוד משהו מתוק! אז לסיום הזמנתי את הסמוזי תות ושוקולד לבן, שסתם את המקום (והעורק) האחרון שנשאר פנוי. מקס ברנר - לא משחק ילדים.

חשבון בבקשה
וופל אנגלי - 49 ₪
שדרוג לשוקולה אמריקאי עם מרשמלו - 4 ₪ (בד"כ 21 ₪)
רביולי בטטה - 56 ₪
מנת טעימות - 84 ₪
2 בקבוקי מים מינרלים (כי חייבים משהו לאזן את המתוק הזה) – 22 ₪
סמוזי תות ושוקולד לבן – 31 ₪
סה"כ - 246 ₪ לא כולל שירות, שהיה גם כן מעולה.

*כתבה פרסומית.

*הכתבה מכילה תוכן שיווקי

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה
תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER
מייקס פלייס הרצליה (צילום: באדיבות המקום)
 אוכלים בגרג בנמל תל אביב
 אוכלים בגרג בנמל תל אביב
ראצ'ה תלמד אתכם על אוכל גיאורגי
ביקור זוגי בארנולד בתל אביב
מסעדה ובייקרי: בראון בתל אביב
שני קילוגרם מעל כל היתר: מסעדת NG
יודעת את השפה: מסעדת בית איטלקי
מהמטבח של אביבה אבידן: סירים לצד שירים
מנה של מסעדת ארט סטריט נתניה (צילום: באדיבות המקום)
ארוחה נוסטלגית במסעדת ארסטו
יודעת לפנק: לחם בשר