נגישות
נגישות
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

רוצים כמו פעם
די! מאסנו ברולים של סושי, במנות מוקפדות, ואפילו הפסטות כבר חוזרות על עצמן. מתחשק לנו הפעם אוכל טעים, משביע, מנות המוגשות בנדיבות ומאפשרות לך לקחת מלוא המזלג ללא ייסורי מצפון, ובקיצור - רוצים כמו שהיה פעם. 

כך בדיוק זכרנו את המקום של תום, מסעדה שנהגנו לפקוד ביחד, כמשפחה, עוד בשנת 2005, כשהחלה לפעול כמסעדה ביתית וקטנה בצומת שמשון. בירור קצר העלה כי המסעדה, שנחלה הצלחה רבה, עברה לחלל גדול ומזמין בבית שמש.

בחרנו להגיע ביום א' בערב, מחזיקים במחשבה שזהו יום אידיאלי, בהנחה שהמקום לא יהיה מלא מאחר ואנשים רבים אינם יוצאים לאכול אחרי סופי השבוע העמוסים במאכלים, אבל כבר בחנייה הבנו שהנחנו הנחות שגויות – המסעדה הייתה מלאה ברובה בזוגות, בקבוצות חברים ומשפחות . הבנו כי כפי הנראה לא רק אנחנו מתגעגעים מנות איכותיות כמו פעם, ועומס מבקרים הוא מדד מצוין לאיכותה של מסעדה.

>> בואו לקרוא מה חושב אריאל בן גיגי על המקום של תום

מנה בהפתעה
כמסעדה מובילה באזור, השכילו במקום של תום להפריד בין תפריט יום ותפריט ערב: בשעות היום התפריט מורכב מאוכל ביתי וגריל בשרים, ובשעות הערב ישנן מנות ייחודיות הנאפות בטאבון. בתפריט מככבות שלל מנות כשרות מהמטבח הישראלי: מנות ראשונות, סלטים, מנות שף, מנות גריל מיוחדות וכמובן שיפודים ממיטב חומרי הגלם.

משפחות רבות נוהגות לחגוג אירועים בחלל הפתוח, שחרף גודלו משדר חמימות ותחושת אירוח מפנקת . לאירועים קטנים יש גם חדר VIP, המאפשר לאורחים ליהנות מהאוכל הטרי והנדיב המוגש לצד שירות מסור ואדיב.
לפתיחה הזמנו פטה כבד וחציל כפרי המלווים בפוקצ'ה חמה. קיבלנו בהפתעה גם מבחר צלוחיות עם סלטים טעימים וטריים. הסלטים הוגשו חופשי, על חשבון הבית, ומולאו בנדיבות שוב ושוב.

מחדשים ומשמרים
למנה עיקרית בחרנו לנסות את מנת הפילה הבקר שהייתה עשויה היטב, והתוספות שהגיעו לצידה היו מוצלחות. הצ'יפס של המקום הוא מן הטובים שאכלנו - עשוי מתפוח אדמה החתוך לחתיכות דקות ומוזהבות באופן מושלם – קריספי מבחוץ ונימוח וחם מבפנים.

בעודי מתרפקת על הזיכרונות והטעמים הזכורים לי מהעבר, בחרתי בקבב הבית ובשיפוד של שקדי עגל . נכון, בדרך כלל שיפוד הוא רק שיפוד, אולם קציצות הקבב והשיפוד הנדיב של השקדים, העשוי בדיוק במידה הנכונה, הפכו לחגיגה אמיתית של טעמים.

בן זוגי ואנוכי סיימנו את הארוחה שבעים ומרוצים מבחירתנו החוזרת במקום של תום, מסעדה שמשכילה לצעוד קדימה עם מנות חדשניות, תוך כדי שהיא משמרת את האיכויות של פעם.

חשבון בבקשה:
שיפוד קבב ושיפוד שקדי עגל - 84 ₪
פילה בקר - 124 ₪ 
פטה כבד - 36 ₪
פוקאצ'ה - 14 ₪
צ'יפס גדול - 28 ₪
חציל כפרי - 38 ₪
סלטי הבית - ללא חיוב
סה"כ - 324 ₪

* כתבה פרסומית
 

*הכתבה מכילה תוכן שיווקי

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה

תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER

כתבות נוספות של סיגל ניב

שיאן שומרת על שלמות
ביקור במסעדת לה בוקה
מסורת משפחתית
סוד הקסם של דולפין ים
כמו באיטליה
מהמטבח של אביבה אבידן: סירים לצד שירים
מנה של מסעדת ארט סטריט נתניה (צילום: באדיבות המקום)
ארוחה נוסטלגית במסעדת ארסטו
יודעת לפנק: לחם בשר