נגישות
נגישות
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

למרות שאנחנו גרים במדינה שבה אפשר למצוא חומוס בכל פינה, נדירים המקומות בהם אפשר למצוא את החומוס המושלם. לכן, רובנו ממשיכים במרוץ אחר חומוס ביתי, טרי ושטעמיו מאוזנים. ובכן, אחרי שנים רבות של חיפושים, באופן חד משמעי וברור, מבחינתי אפשר להכריז - "אאוריקה!". את החומוס המושלם שלנו מצאנו במסעדת 206 בשרים האהובה והמוכרת.

לא רק חומוס
כיאה למסעדה שעומדת על רגליה בכבוד כבר 30 שנה, במסעדת 206 יש מסורת ארוכה שנים. לא אחרים משחקני מכבי תל אביב בכדורסל מגיעים למסעדה מדי יום חמישי לאחר ניצחונות. אמנם הגענו ביום חמישי, אך לצערנו העונה כבר נגמרה.

אל פחד, תחושת הפספוס נעלמה מיד עם עיון בתפריט המפתה, וללא כל היסוס, ולמרות שלל מנות הפתיחה השונות והמגוונות, פתחנו את התיאבון עם חומוס גרגירים, כבד קצוץ שיגרום גם לסבתא פולניה לבקש עוד כף או שתיים (אחת ממנות הדגל של המסעדה), תוספת שלא יכולנו לוותר עליה - פטריות חמות, וכמובן, איך אפשר שלא - פלאפל ירוק וקראנצ'י שנעשה במקום. עם כל המטעמים הללו הגיעו פיתות רכות וחמות, ואליהן התלוו לאחר זמן קצר פיתות עם שמן זית וזעתר צרובות טוב טוב על הגריל.

עיקריות או לא להיות
כיאה לקרניבורים שאנחנו, לא ויתרנו על מנת פילה הבקר (כל אחד ומידת העשייה האהובה עליו – מדיום רייר הייתה הבחירה המנצחת עבורנו), נתח שמגיע במשקל של 220 גרם, ולצדו רוטב פלפל סמיך ומענג שמוסיף טעם נהדר לבשר איכותי, ועשוי בדיוק כפי שביקשנו.

המנה העיקרית השנייה שהיינו חייבים לנסות היא מנה של סטייק פרגית במרינדת חרדל ודבש. שלושה נתחים עסיסיים, עשויים בדיוק במידה (מוטיב שחוזר על עצמו במסעדה). מבחוץ צרובים על גריל פסים, אך כשנותנים את הביס הראשון אפשר כבר להרגיש את המתקתקות של הדבש והטעם הנועז של החרדל.

לכל מנה עיקרית ניתן להוסיף עד 2 תוספות לבחירה. במקרה שלנו, החלטנו להזמין 4 תוספות שונות לשתי מנות עיקריות. הראשונה והאהובה עליי היא תפוחי האדמה האפויים ברוזמרין, תענוג שבתור חובבת תפוחי אדמה מושבעת לא הייתי מוותרת עליו; אורז לבן עם רוטב עגבניות ושעועית הממלא את הפה בטעמים של בית; מג'דרה חמה ומפנקת, ולמען הבריאות - סלט כרוב לבן מעולה בעל חמיצות מאוזנת ומרעננת.

סטייק פרגית במרינדת חרדל ודבש. 206 בשרים

>> להזמנת שולחן במסעדת 206 בשרים

ממחר – דיאטה
אז מה אם לא השארנו כלום בצלחת? היינו חייבים לסיים עם משהו מתוק. תפריט הקינוחים של המסעדה מציע גם מנות פרווה וגם מנות חלביות. החלטנו ללכת עם מה שהלב רוצה והזמנו את קינוח הדגל - קרם הבוואריה המפורסם וקרם ברולה. המנות הגיעו חיש מהר, מלוות בקפה שחור אסלי ומהביל, שמאזן את הטעמים המתוקים של הקינוחים המרשימים של המסעדה. קרם הברולה קריר ורך מבפנים, אך קשה וחמים מבחוץ. קרם הבוואריה עטוף באגוזים וסירופ שוקולד מגרה, וכל ביס יותר טעים מקודמו.

תגיד, משדרים פה את המשחק?
ברור שכן! לקראת סוף הארוחה, לנוכח בקשתנו, הדליקו את המסכים שפזורים לכל אורך המסעדה וזכינו לצפות בקרב של ארה"ב מול גרמניה, ביחד עם עוד כמה אורחים נלהבים במסעדה.

המסעדה האהובה הוקמה ברחוב דיזנגוף 206 בתל אביב וכיום עדיין שוכנת בתל אביב, אך הצפינה את מיקומה, סמוך לשכונת נאות אפקה. אין מה לחשוש, למרות שבתל אביב עסקינן, חנייה יש בשפע לאורך כל שעות היום. בנוסף, המסעדה גדולה ומחולקת לשלושה חלקים על מנת לתת תחושה פרטית יותר למספר רב של סועדים. כמו כן, הקירות מקושטים בעשרות תמונות של שחקני מכבי תל אביב לדורותיה, המנציחות את הרגעים הגדולים ביותר של הנבחרת האדירה.

לכל אורך הדרך, קיבלנו שירות אדיב ומקצועי, זכינו להסברים על המנות השונות והמלצות למנות האהובות והמשובחות. ואם אתם רוצים לדעת מה מתחדש כאן, המסעדה פתחה עמוד פייסבוק חדש, ואתם מוזמנים להתעדכן.

חשבון בבקשה:
חומוס גרגירים – 24 ₪
פלאפל – 16 ₪
כבד קצוץ – 26 ₪
פטריות חמות – 30 ₪
סטייק פרגית במרינדת חרדל ודבש - 68 ₪
פילה בקר 220 גרם ברוטב פלפל – 135 ₪
קרם בוואריה – 27 ₪
קרם ברולה – 30 ₪
סה"כ: 356 ₪

*כתבה פרסומית

*הכתבה מכילה תוכן שיווקי

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה

תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER
ערב בלי נשכח במשייה
רג'ינה מעירה את מתחם התחנה
רג'ינה מעירה את מתחם התחנה
53 שנה של אוכל משובח: ארנולד
חדשה בפתח תקווה: 206 גריל בר
עדיין לא הייתם בפאסטל?
יש לי מקום בלב
ביקור בביסטרו מלון רוטשילד
מהמטבח של אביבה אבידן: סירים לצד שירים
מנה של מסעדת ארט סטריט נתניה (צילום: באדיבות המקום)
ארוחה נוסטלגית במסעדת ארסטו
יודעת לפנק: לחם בשר