נגישות
נגישות
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

ברוטשילד 96 עומד מלון רוטשילד בבניין שנבנה עם הקמתו של הרחוב. המבנה ההיסטורי (בוודאי תזהו אותו בעזרת המרפסת עם שלושה פסלי אנשים מקריאים מהכתוב – מדובר בפסל "מקהלה" של הפסלת עפרה צימבליסטה) הוא אחד מסימני ההיכר של הרחוב, ובאותו מבנה שוכנת גם מסעדת המלון – ביסטרו רוטשילד.

מטבח אורגני
מעבר למנות הרבות שמציעה המסעדה ולחדר האוכל הנעים והמהודר, מציעה המסעדה מגוון רחב מאוד של אלכוהול, ולקראת הקיץ נפתחה בחצר הקדמית של המלון חלקת גן עדן קטנה שבה אפשר לשבת בנחת, לשתות קוקטייל טוב ומרענן ועדיין להיות חלק מכל המתרחש בשדרה. חשוב לציין כבר בהתחלה, כי רוב המנות במסעדה עשויות מחומרים אורגניים: מהבשר ועד הירקות.

וכך התחלנו
עם מנה ששמה "תאוות תפוחי אדמה" (אורגני). אכן, תאווה. תפוחי אדמה קטנים מסוג דזירה ותפוחי אדמה ויולט סגולים על מצע של שמנת עירית, ומעל הכל ביצה עלומה עם בוטרגה (סוג של קוויאר מיובש). לתפוחי האדמה היה טעם נוסטלגי ועדין של מדורה ותפוחי האדמה הסגולים היו מתקתקים ובשרניים. השמנת הוסיפה רעננות לצד תפוחי האדמה והייתה תוספת מושלמת למנה, במיוחד עם טעם הביצה העלומה, שכיסתה את המנה.

המשכנו עם "סוכריות העוף" (אורגני). מנה נהדרת, שמשלבת בתוכה חומרים איכותיים והרבה טעמים שביחד יוצרים מנה מיוחדת ומקורית בגווניה. כנפי עוף מצופות, קריספיות במיוחד, אך רכות ועסיסיות מבפנים, בליווי עדשים שחורות טעימות להפליא (ניסיתי לברר מה הסוד, אבל אולי אצליח לגלות בפעם הבאה), בתיבול יוגורט, טריאקי ובזיליקום.
 סוכריות עוף בביסטרו מלון רוטשילד
חשבנו לעצור כאן, אבל המלצר, שהקסים אותנו יותר ויותר במהלך הערב, הציע שנטעם גם את סיגר הבקר המרוקאי שמציע הביסטרו. מאחר והיה בינינו קליק מיידי - קיבלנו את הצעתו והזמנו גם את המנה הזו. הסיגר היה ממולא בבשר בקר איכותי ורך בליווי אריסה, טחינה ושמן עשבים. יש לציין שלא התחרטנו לרגע.

מתוך רשימת כריכי המסעדה הזמנו את כריך הרוסטביף. הכריך הגיע בלחם מתקתק וטעים שהצליח להכיל בתוכו את בשר הרוסטביף המשובח, שנצלה במידה המדויקת ולא איבד מטעמו, ואת כל ההפתעות שהיו בתוך הכריך. בנוסף, הגיע לצדו סלט המשוואיה החצי מבושל של המקום (אורגני), שכולל בתוכו מגוון מרכיבים כמו עגבניות, בצל וצ'ילי מבושלים ע אורגנו נענע וכוסברה ושאר עלים חיים. טעים טעים טעים.

המשכנו
עם מנות עיקריות, שגם הן הומלצו לנו על ידי המלצר שלנו. הראשונה היא פרגית קריספית (אורגני). סטייק פרגית שמגיע עם שכבת העור שלו, צרובה טוב-טוב ונותן את המרקם הקריספי של המנה, עליו שמן עשבים (שדומה לצ'ימיצ'ורי, אבל הרבה יותר מיוחד) ולצידו של הסטייק העסיסי גרטן תפוחי אדמה סטייל רושטי - מנה מפנקת ביותר.

השנייה היא מנת העוף בחרדל (אורגני). בערך חצי עוף, שמתבשל לו לאיטו עם חרדל, מה שמאפשר לטעמים של החרדל לחדור אל העוף, אך דואג לכך שהעוף נשאר טעים ולא מתבייש במהלך הבישול. לצד העוף, שהוא בהחלט עיקר המנה, מוגשים אורז ארוך, ברוקולי צרוב ועירית.

השלישית היא מנת הניוקי תרד (אורגני). ניוקי טעים, רך ומלא טעם שמוכן, כמובן, במסעדה בקרם תרד עשיר ופטריות. מנה שנשמעת פשוטה מאוד, אבל כבר בביס הראשון מבינים שהיא שונה לחלוטין, ולזה כמובן דואג קרם התרד המיוחד של המסעדה שמעלה את המנה בכמה רמות.

כן, אחרי שלוש מנות ראשונות, כריך ושלוש מנות עיקריות היינו די שבעים. אז הזמתי תה (קרם תפוזים, כן, זה ממש טעים) ונחנו קצת כדי לפנות מקום לקינוח.

הגרנד פינאלה
אני יותר בחורה של אוכל אמיתי, תביאו לי חתיכת בשר טובה ותפוחי אדמה וכנראה שלא תשמעו ממני מילה עד סוף הארוחה. אבל, אחרי אחד הקינוחים שאכלנו, התחלתי לחשוב אחרת. התלבטנו בין שני קינוחים, אבל בסוף השתכנענו לקחת את שניהם.

האחד - עוגת שוקולד ללא גלוטן, מה שבעצם העניק לה טעם ומרקם של לב סופלה שוקולד. אי אפשר לטעות עם שוקולד, ועוד יותר כשמדובר בשוקולד איכותי ועוגה שעשויה היטב.

הקינוח השני ואחד הטעימים ביותר שאכלתי מימיי היה פודינג הלחם. כשהיו פעם שאריות לחם יבש, עקרות הבית המוכשרות היו לוקחות את השאריות ומכינות מהן מעין עוגת פודינג. כיום, לאחר השתדרגות של הדורות האחרונים ושל המסעדה עם המתכון הייחודי שלה, הוגשה לנו עוגה שבעצם עשויה מ"שאריות" קרואסוני חמאה עם הרבה סירופ מייפל ודברים טובים בפנים. נשמע פשוט, אבל הטעם היה חלומי. בהחלט מומלץ בחום, עוגה נהדרת עם זיגוג קרמלי שמשאירה טעם של עוד ועוד ועוד.

בתכלס
המיקום של ביסטרו מלון רוטשילד מצוין, המחירים מאוד סבירים, האוכל מעולה ומה שהכי כיף זה שאם בא לכם, אפשר להגיע בכל שעות היום או לארוחה טובה או סתם לשתות איזה משקה מרענן שיקפיץ לכם את מצב הרוח.

ממליצה לנצל צהריים בבהיר לבקר במסעדה ולנסות את העסקיות. בידכם שתי אפשרויות – האחת, היא להזמין כמה מנות מהתפריט הרגיל במחיר מוזל של צהריים, או להזמין ארוחה שלמה (מנה ראשונה, עיקרית, שתייה חמה וקינוח) במחיר המנה העיקרית שתבחרו. כמו שאמרתי - מחירים משתלמים, אוכל נפלא ברמה גבוהה, שירות מצוין ואווירה טובה. מבטיחה שלא תתאכזבו.

מה אכלנו:
תאוות תפוחי אדמה - 38 ש"ח
סוכריית עוף - 37 ש"ח
סיגר בקר מרוקאי - 35 ש"ח
כריך רוסטביף - 42 ש"ח
ניוקי תרד - 54 ש"ח
פרגית קריספית - 64 ש"ח
עוף בחרדל - 69 ש"ח
כוס יין לבן, צימבליסטה - 41
עוגת שוקולד - 36 ש"ח
עוגת פודינג לחם - 36 ש"ח
סה"כ: 452 ₪ לארוחה זוגית גדולה בהרבה מהרגיל

ביסטרו מלון רוטשילד, רוטשילד 96, תל אביב. 053-7103230

* הכתב הינו אורח של המסעדה

*הכתבה מכילה תוכן שיווקי

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה

תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER
ערב בלי נשכח במשייה
רג'ינה מעירה את מתחם התחנה
רג'ינה מעירה את מתחם התחנה
53 שנה של אוכל משובח: ארנולד
חדשה בפתח תקווה: 206 גריל בר
עדיין לא הייתם בפאסטל?
יש לי מקום בלב
קחי אותי פסטה מיאה
דרבי בר דגים: מסעדת הבית של חובבי הז'אנר
בוצ'רי דה ברילוצ'ה - עיירה ארגנטינאית בלב תל אביב
בית ויס התחדש: ברוכה הבאה פוזיטינו
ברונו מארס בפארק הירקון – איפה אוכלים?