נגישות
נגישות
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

כחובבת בשר מושבעת, שמחתי שנפלה בחלקי ההזדמנות לכתוב על אחת ממסעדות הבשר הטובות בישראל. מסעדת אנג'י (NG) שוכנת לה בניחותא בשכונת נווה צדק הקטנה והקורנת בתל אביב. האוכל מצוין, האורחים נעימים, האווירה חמה וריח החמאה שמסתובב לו במסעדה הוא לא פחות מפיסת גן עדן קטנה.

מאחר ועבר זמן מה מאז שאכלתי איזה סטייק טוב, החלטתי שהגיע הזמן לתת לגוף ולנשמה את מה שמגיע להם, ובלי היסוס הזמנתי מקום במסעדה הכי חמה בעיר ליום חמישי בערב.
 

 

אן דן דינו...אז מה ניקח למנה ראשונה?
אין ספק שההתלבטות הייתה קשה מהרגיל, אבל בעזרתו של הברמן המקסים הצלחנו לבחור שלוש מנות ראשונות, איכותיות ומיוחדות, שרק פתחו לנו את התיאבון לעוד ועוד ועוד. הראשונה והכי מעניינת – פויקה ארנבת. המנה החלומית הזו כללה, בין היתר, בירה לבנה, ירקות שורש טריים, חמאה ובשר ארנבת רך מנשוא שנמס בפה בלי טיפת מאמץ.
ממש כמו בתוך ציור. NG

המנה השנייה שהזמנו היתה פיקאניה (מנת ספיישל). 100 גרם מכובדים של נתח אחורי ועסיסי במיוחד, שמומלץ להגישו בפרוסות דקות ואדמדמות. הנתח, לפני הפריסה, היה מושרה בחמאה למשך 48 שעות ולאחר מכן עבר לבישול במעשנת למשך כשעתיים. מיותר לציין שלא נשאר פירור על הצלחת. בנוסף לכל, החלטנו להתענג על פרחי קרפצ'יו יפהפיים העשויים מנתח שייטל נא ומגולגל, שבתוכו נחים להם עלי רוקט טריים, פרמז'ן וסירופ בלסמי לקישוט וגם לטעם מלמעלה.

לרציניים בלבד
גם בחירת המנה העיקרית הייתה קשה, אך לבסוף החלטנו בפה אחד ובבטן שעדיין קרקרה לנסות את מנת הדגל – נתח הפורטרהאוס. הנתח (ששמו העממי הוא טי-בון) משלב סינטה ואת מרכז הפילה עם העצם. לידע כללי, זהו לא נתח שתוכלו למצוא בכל סופר מאחר והוא לא כשר, אז מומלץ לחפש אותו אצל הקצב השכונתי.

הנתח אהוב ביותר על הקרניבורים שבינינו, בעיקר כי הוא סוג של 2 במחיר של 1. שני סוגי בשרים ושני מרקמים שיוצרים חגיגה גדולה ועסיסית בפה.

אבל די עם דיבורים. לשולחן הגיע נתח לוהט, ריחני ומכובד ביותר במשקל של קילו, המלווה בתפוחי אדמה נימוחים ומשגעים בסיר פויקה קטן וחינני. הנתח היה עשוי להפליא, הטעם היה תענוג שאין כמותו והריח גרם לנו להתחרט שלא הגענו לשם קודם.

שותפתי לארוחה כבר הייתה מלאה, אך לא יכולתי לוותר על קינוח של פונדנט שוקולד המתבשל במיני סיר פויקה. למרות שאני פחות חובבת מתוקים, ולמרות שאכלתי מעל 500 גרם בשר ותוספות, הצלחנו לסיים גם את המנה האחרונה, שללא ספק הייתה מנת הפונדנט הטובה ביותר שאכלתי מימיי. שוקולד מריר ועשיר בטעמו המשתלב בצורה מושלמת עם גלידת הווניל האיכותית שהוגשה לצידו. השניים הצליחו למלא את קיבתנו עד אפס מקום, אך העלו חיוך רחב וילדותי על פנינו.

שבוע הבא, אותו מקום, אותה שעה?
אם חפצתם בסעודה טובה ומשביעה עם כל החברים, כדאי שתעיפו מבט בארוחות ה"שרינג" ובארוחות הברברים הייחודיות שהמסעדה מציעה (אני מבטיחה שלא תתחרטו לרגע).

NG, אחד העם 6, נווה צדק, תל אביב. 053-9442896

מה אכלנו?
מרדסו – 36 ₪
בקבוק שפירא סטאוט -  34 ₪
פיקאניה – 55 ₪
קרפצ'יו – 55 ₪
פויקה ארנבת – 48 ₪
פורטרהאוס – 300 ₪
פונדנט – 46 ₪
סיכום חשבון: 547 ₪ לארוחה מהסרטים

*כתבה פרסומית
 
צילומים: דן פרץ

*הכתבה מכילה תוכן שיווקי

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה

תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER
ערב בלי נשכח במשייה
רג'ינה מעירה את מתחם התחנה
רג'ינה מעירה את מתחם התחנה
53 שנה של אוכל משובח: ארנולד
חדשה בפתח תקווה: 206 גריל בר
עדיין לא הייתם בפאסטל?
יש לי מקום בלב
ביקור בביסטרו מלון רוטשילד
מהמטבח של אביבה אבידן: סירים לצד שירים
מנה של מסעדת ארט סטריט נתניה (צילום: באדיבות המקום)
ארוחה נוסטלגית במסעדת ארסטו
יודעת לפנק: לחם בשר