נגישות
נגישות
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

במרכז תל אביב, בתוך אחד הקניונים הכי מצליחים בארץ, נמצאת מסעדת הבשרים הותיקה והידועה בסגנון "אכול כפי יכולתך" -פאפאגאיו. מעבר להיותה כשרה לחלוטין (מהבשר ועד לקינוחים), המסעדה מתמחה בארוחות הגדולות והעשירות שלה, שבעצם מאפשרות לכל הסועדים בשולחן ליהנות מבשרים דרום אמריקאים איכותיים – והרבה מהם.

מדלגים אל הבשר
לאחר שבוע של דיאטת סלטים מבאסת, הגענו ליום המיוחל, ובשעה שמונה בערב נחתנו במסעדה רעבים ורעבים יותר. בלי הרבה דיבורים מקדימים ביקשנו את "השולחן הברזילאי", שכולל בתוכו את רוב המנות שמציע תפריט המסעדה.

שמענו שבקרוב הולכים להיפתח סניפים שהמטרה העיקרית והבלעדית שלהם היא ארוחות שיתוף שייקראו "פאפאגאיו ג'ונטוס". עד אז נטעם את הברזילאי.

התחלנו ב"סאלדה דה קאזה" - שישה סלטים שמוכנים, כשמם כן הם, במסעדה ומלווים בלחם הבית שהיה רך וטעים. הסלטים כללו טחינה, סלט כרוב סגול ולבן, סלק, שומר, בטטה אפויה ברוטב צ'ילי וחצילים.

עכשיו מתחיל הכיף
כשה"רמזור" שלנו צבוע בירוק (שמסמל כמובן "אנחנו רעבים, תביאו עוד אוכל"), התחלנו עם נתח סינטה דק דק וטעים טעים. אחר כך הגיעו כנפיים עסיסיות ברוטב אסיאתי ומתוק בדיוק במידה.

לאחר זמן קצר הגיע נתח אנטריקוט עסיסי שממנו קיבלנו חתיכות דקות, לפי בקשתנו ולפי מידת העשייה שוידא איתנו המלצר לפני ההגשה, ושיפודי פרגית במרינדה עשירה בחרדל דיז'ון איכותי.

לאחר מכן הגיעו שיפודי נתחי עגל במרינדה, נתח שהיה חלום על שיפוד ורק גרם לנו לצפות אפילו יותר לבאות.

ואז הגיע הרגע לו ציפינו מכל
האסאדו הגיע לשולחן. קיבלנו אותו במחיאות כפיים. נתח אסאדו גדול למדי עם כמות שומן מכובדת, מה שהבטיח את עסיסיות וטעמו החזק של הבשר.

המלצר הסיר את שכבת השומן המיותרת והגיש לנו נתחי בשר נקיים וטעימים להפליא. מיד לאחר האסאדו שהספקנו כבר לחסל, הגיעו נקניקיות צ'וריסוס מדהימות.

פה עצרנו. חיכינו קצת כדי לעכל את כל הטוב שאכלנו עד לאותו שלב, החלפנו את הרמזור לאדום ונשמנו מעט. לאחר העצירה הגיע קבב שמנמן עם 10% שומן כבש (מיותר לציין שבנוסף לטעם, הריח היה משכר). לאחר הטעימות של כל מנות הבשר שמציעה הארוחה הברזילאית, הסועדים רשאים להזמין שוב ושוב את המנות האהובות עליהם ללא הגבלה ובלי שאף אחד ישפוט אתכם. The more – the merrier.

לא רק בשר
כמובן שבנוסף לכמויות הבשר האדירות שהוגשו, היו על השולחן גם תפוחי אדמה בתנור עם רוזמרין, צ'יפס, אורז פג'ואדה (אורז לבן עם תבשיל של שעועית ובשר בקר רך) וסלט ירוק ורענן.

לאוהבים שבינינו - כל המנות מוגשות עם אריסה חריפה, רוטב צ'ימיצ'ורי וממרח שום עם עשבי תיבול. חגיגה בפה, אז אפשר להביא איתכם גם מסטיק. עם הארוחה שתינו מיץ גרוס של לימונענע מתקתק וטעים.

אם כבר קינוח, אז מוצדק

כדי להצדיק עד הסוף את שבוע הדיאטה, קינחנו את היום עם פונדנט שוקולד עשיר, המלווה בגלידת וניל. כל מנות הקינוחים במסעדה בעזריאלי ובירושלים מוכנות מדי יום על ידי הקונדיטורית של המסעדה, שרית מזרחי, שעושה טיול בין עיר החטאים לעיר הקודש על מנת לרצות את לקוחות המסעדה ולתת את הטוב ביותר.

אחראי על מנות המסעדה הוא אבי טחלוב - השף הרשמי של מסעדת פאפאגאיו, שקיימת 11 שנה במתכונת הנוכחית ו-18 שנה מאז ההקמה הראשונה של המסעדה.

מנהל הסניף, אותו יצא לנו להכיר, הוא אלון יצחקי, שהתחיל את דרכו בתור מלצר בסניף ירושלים, התקדם לאחראי משמרת ולבסוף הועבר לנהל את אחד הסניפים המרכזיים של המסעדה, בעזריאלי. יצחקי מספר שבמסעדה מתקיימים מדי שבוע אירועים קטנים ובינוניים, כמו חגיגות שחרור, אירועים עסקיים, בת/בר מצווה, ימי הולדת ואף בריתות.

ומה חדש?
ארוחה שנוספה לתפריט הוא "ג'ונטוס" (ביחד בפורטוגזית), שהיא ארוחת שיתוף של מגוון הבשרים לבחירה על-ידי הסועד.

בקרוב, כאמור, הולכים להיפתח סניפים שהמטרה העיקרית והבלעדית שלהם היא ארוחות שיתוף שייקראו "פאפאגאיו ג'ונטוס". ואם אתם באזור, שווה להגיע לאכול את הארוחות העסקיות של המסעדה, שמוגשות באמצע השבוע בין השעות 12:00-17:00.

מה אכלנו?
ארוחה ברזילאית  x2 – 184 ₪ לאדם
פונדנט שוקולד – 29 ₪
סיכום חשבון: 397 ₪

פאפאגאיו, קניון עזריאלי, קומה 2, תל אביב. 053-9442972
 
* כתבה פרסומית

*הכתבה מכילה תוכן שיווקי

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה
תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER
ערב בלי נשכח במשייה
רג'ינה מעירה את מתחם התחנה
רג'ינה מעירה את מתחם התחנה
53 שנה של אוכל משובח: ארנולד
חדשה בפתח תקווה: 206 גריל בר
עדיין לא הייתם בפאסטל?
יש לי מקום בלב
ביקור בביסטרו מלון רוטשילד
מהמטבח של אביבה אבידן: סירים לצד שירים
מנה של מסעדת ארט סטריט נתניה (צילום: באדיבות המקום)
ארוחה נוסטלגית במסעדת ארסטו
יודעת לפנק: לחם בשר