נגישות
נגישות
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

מסעדה מקסיקנית היא עולם שלם של צבעים, תבלינים, ארומות וטעמים. מי מכם שאוהב אוכל חושני, מעקצץ ושובב זה המטבח המדויק עבורו, כי מה שעובד ל'ספידי גונזלס' עובד גם לנו. אוכל מקסיקני הוא אוכל אנרגטי שחודר לנשמה ולגוף, מגיע לכל נימי הרגש והתחושות. הוא מלא ברבדים של טעמים והגיע הזמן לתת לו את הכבוד הראוי לו, אבל 

רגע לפני, בואו ניתן הצצה למיהו ומהו בכלל האוכל המקסיקני.

מגון של מאכלים מוגשים במסעדה מקסיקנית ולצידם כובע סומבררו מסעדות מקסיקניות. צילום: שאטרסטוק

מי אתה מקסיקנו?

המטבח המקסיקני מורכב מאלמנטים מקומיים מסורתיים שמקורם בתרבות האצטקית ותרבות המאיה שהיו במקסיקו, ביחד עם השפעות אירופאיות שהגיעו למקסיקו ע"י הכובשים הספרדים במאה ה-16. בבסיס האוכל המקסיקני תמצאו את התירס והשעועית, כשבצק התירס הוא אחד הכוכבים הראשיים שרובכם מכירים בתור טורטייה, עם מספר מנות אייקוניות שחובה להכיר ולהבין את תעודת הזהות שלהן; טורטייה  - אותו לחם דק ושטוח, אם תרצו הפיתה של המקסיקנים, עשוי מבצק תירס ומהווה בסיס לסדרת מאכלים שמככבים בזא'נר. טאקו – טורטייה קטנה ופתוחה המשמשת ככלי קיבול לרטבים ולכל המרכיבים שמגיעים מעליה, קסדייה – טורטייה ממולאת בגבינה או גבינות מסוגים שונים, טוסטדה – טוסט מטורטייה, צלוי על הגריל במילוי גבינה, בוריטו – טורטייה מגולגלת שנראית כמו מנה בלאפה במילויי בשר או תבשיל שעועית עם אורז וגוואקמולה. בל נשכח את מנת הנאצ'וס האהובה שהיא למעשה צ'יפס טורטייה עם מגוון אינסופי של מטבלים כמו פריחולס  - ממרח שעועית שחורה או גוואקמולה – ממרח אבוקדו. ואסור לפספס את אחד הנזידים הכי טעימים EVER ה-צ'ילי קון קרנה, אותו נזיד מקסיקני העשוי מפלפלים חריפים, בשר בקר טחון ושעועית, מאכל שמככב במערבונים (קלינט איסטווד יכול להמליץ לכם עליו בפה מלא). אז...אחרי שקיבלתם בריף קצר על מקסיקו, כל שנשאר הוא שתדעו היכן לאכול אותו, איפה נמצא ה- TOP של האוכל המקסיקני שיש לארצנו להציע, מסעדה מקסיקנית, מנה מקסיקנית, אוכל מקסיקני וכל מה שרציתם לטעום ולא ידעתם היכן!

מסעדה מקסיקנית בתל אביב

טאקריה – תטיס אתכם למקסיקו בטיסה ישירה

טאקריה היא אחת המסעדות המקסיקניות הכי פופולאריות שתמצאו כאן. היא נפתחה ב-2012 עם מיטב מאכלי הז'אנר המבוצעים כאן הכי קרוב למקסיקו – נאצו'ס אלוהי, בוריטו, טאקריה ועוד. כל מנה יותר טעימה מהשנייה, וכדי שתוכלו לטעום מהכל בואו ונחלוק!  קחו למרכז השולחן מנת נאצ'וס - טורטייה צ'יפס עם גבינה מותכת, עגבניות, בצל ירוק, כוסברה, חלפניו, קסדייה פויו פלאנצ'ה - חזה עוף במרינדת צ'יפוטלה, גבינה, כוסברה, בצל ירוק, חלפניו, טאקו צ'ולטה - כתף בקר בבישול ארוך עם יין וירקות שורש, עגבנייה, בצל, כוסברה וצנונית, בוריטו פויו פלאנצ'ה הכולל חזה עוף במרינדת צ'יפוטלה, אורז, שעועית, פיקו דה גאיו, גבינה, שמנת חמוצה.

טאקריה. כתובת: לבונטין 28, תל אביב, 03-6005280

לה אוטרה – בגלל הקסדייה המושלמת והצ'ורוס המאהב המושלם

מסעדה מקסיקנית שמביאה פרשנות משלה למטבח של מקסיקו עם מנות כמו נאצ'וס, טאקו טורטיות ואמפנדס מהממים לצד מנות מיוחדות שתמצאו רק כאן! קסדייה במילוי שבבי בייקון וגבינת אמנטל, טאקו עם בשר מפורק, סלסה ורדה, אננס, קרם פרש, בצל חי וכוסברה, טוסטדה עם טרטר דג ים, בצלי שאלוט, קרם פרש ולא לוותר על הקינוח המושלם של צ'ורוס עם סוכר, קינמון וגלידת וניל. לשתייה אל תוותרו על מסקל או טקילה טובה כיאה למקסיקו וספידי גונזלס.

לה אוטרה. כתובת: הירקון 66, תל אביב, 053-9380664

מקסיקנה - משולש אהבה מנצח של טוסטדות & נאצ'וס & טאקוס

רשת מסעדות שמגישות אוכל מקסיקני עם תפריט שמביא את כל מגוון מאכלי המטבח המקסיקני עם שפע סגנונות של טורטיות, גווקאמולה, פריחולס, סלסות במגוון טעמים ושימוש בתבלינים ורטבים מקסיקנים קלאסיים כמו צ'יפוטלה, חלפניו וצי'לי. כמנת שרינג אל תוותרו על מנת הנאצ'וס קון טודו – פריחולס, גוואקמלה וסוגי גבינות, טוסטדת סביצ'ה, טאקוס בירייה עם אסאדו מפורק, בוריטו עוף עם פריחולס, גוואקמולה, בצל סגול וברביקיו צ'יפוטלה בתוספת צ'דר, עם העוגה המקסיקנית 'טרס לצ'ס', ספוגה בשלושה סוגי חלב, קרם ריבת חלב, קראמבל חמאה ורוטב טופי.

רשת מסעדות מקסיקנה

מסעדה מקסיקנית בחיפה

BULLS BURGER - מגוון טורטיות מושלם ומעקצץ

מסעדת בשרים בניחוח מקסיקני שמציגה קולקצייה מרשימה של המבורגרים לצד ארסנל מגוון והורס של טורטיות, עם שפע של מילויים וטעמים פרי דמיונו של השף ועם רטבים שלא פגשתם בשום מקום אחר שמזכירים מקסיקו על כל עקצוץ. תמצאו כאן טורטיית קבב מפורק, טורטיית אנטרקוט קצוץ בעגבניות ובצל ברוטב צ'ילי מתוק, טורטיית שניצל וההמלצה שלנו היא לקחת את טורטיית העוף, טורטיית הפרגיות וכמובן טורטיית האסאדו ולקינוח את הצ'ורוס המוגש עם רטבים מתוקים. 

BULLS BURGER. כתובת: אח"י אילת 60, חיפה. tel:1700-700722

שני המבורגרים מודגשים במסעדה המקסיקנית בולס בורגר קולקצית המבורגרים מרשימה צילום: מסעדת בולס בורגר

מסעדה מקסיקנית בנתניה

רפידוס - בגלל הטוסטדות קראנץ' המופלאות

רפידוס היא דיינר אמריקאי-מקסיקני שמביא לסועדים חוויה קולינרית צבעונית וטעימה, המגישה את מקסיקו בצלחת. מנות עסיסיות, טעימות, המשלבות את התבלינים והמרקמים הכי מקסיקו שיש  - טאקו בקר מבשר טחון המוגש עם גוואקמולה, חסה ועגבנייה, טאקו אסאדו המוגש עם צ'דר ושיא השיאים של רפידוס, קראנץ' טאקו שהוא ממש כמו טורטיית טוסט המוגש עם שפע של מילויים. והמומלץ שלנו - קלאסי מקסיקו המוגש עם גוואקמולה, חלפיניו, חסה, עגבנייה ותוספת בשר לבחירה לצד מנת נאצ'וס מפנקת ולקינוח צ'ורוס עם סוכר וקינמון.

רפידוס. כתובת: שדרות גיבורי ישראל 17, נתניה, 09-766-2929

ROCK&STEIN כי יש כאן צ'ילי קון קרנה אייקוני

מסעדת ROCK&STEIN מציגה תפריט מגניב ומשובח הכולל את מנות הדגל של מקסיקו, הקריביים והמטבח הלטיני עם שפע של טעמים וניחוחות משכרים – מסעדה שמביאה את מקסיקו לאזור השרון. תמצאו כאן סוגים שונים של טאקו מחיטה או תירס עם מילוי כמו חזה עוף, אסאדו, דג או נתח קצבים, טורטיות עם אנטריקוט וסוגי בשרים שונים. מומלץ לקחת את מנת הנאצ'וס הנהדרת והאמפנדוס לפתיחת הארוחה, בוריטו נתח קצבים הכולל טורטיית חיטה גדולה מגולגלת ובה נתח קצבים קצוץ, אורז, כרוב, פריחולס, סלסה עגבניות, סלסה רוחה, גוואקמולה ואל תפספסו את מנת הצ'ילי קון קרנה, תבשיל שעועית ובשר מקסיקני על אורז לבן – מושלם וטעים להפליא.

 ROCK&STEIN. כתובת: שדרות הנשיא 1, פרדסייה, 054-4805320

סומבררו – למקסיקנים בנשמה שרוצים גם טורטייה מתוקה

בין אם אתם באזור הדרום ובין אם בא לכם טורטייה מדברית, לכו לסומבררו, מסעדה מקסיקנית באופקים עם תפריט עמוס טורטיות מכל הסוגים והמילויים  - קבב, עוף, פרגית, מרגז, כבש, נאצ'וס ושפע של תוספות לצד הטורטייה. מומלץ לקחת את טורטיית הכבש והמרגז בתוספת כבד אווז עם נאצ'וס, המגיע עם שפע מטבלים וגוואקמולה ביחד עם אורז מקסיקני. אל תפספסו את קינוח הטורטילוטוס – טורטייה עמוסת שוקולד ומתקתקה במיוחד!

סומבררו. כתובת: שדרות הרצל 40, אופקים, 053-6983931

צ'ורוס מוגשים בכלי הגשה עגול במסעדה המקסיקנית סומבררו למקסיקנים בנשמה. צילום: מסעדת סומבררו.

צילום תמונת שער: שאטרסטוק

חלק מהמסעדות המופיעות בכתבה הינן לקוחות rest,אך נבחרו ללא שיקולים מסחריים

מחפשים מסעדה מקסיקנית? לרשימה המלאה הקליקו >> 

סטייקים בלי הפסקה - המלצות למסעדות דרום אמריקאיות >>

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה
בולס  בחיפה
1-700-700722
סומבררו - אופקים באופקים
053-6983931

תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER
אוכל מוכן לפסח 2024 – על האוכל הכי מומלץ בלי מאמץ
איפה אוכלים בחול המועד פסח 2024? מסעדות כשרות ומומלצות
פורים 2024 – מצעד משלוחי המנות הגדול
המסעדות המומלצות לחורף 2024: מלחמה ומנות מנחמות
וולנטיין דיי 2024 – מסעדות מומלצות לדייט ראשון
דרום אדום 2024 דווקא השנה – המסעדות המומלצות
מסעדות שחוזרות לשגרה בצל הלחימה
מסעדות חדשות שנפתחו בזמן המלחמה
קפה עוטף באהבה – הפרויקט למען מפוני העוטף
העונה ה-11 של מאסטר שף סוגרת נבחרת והבוחשת מלרלרת
ארוחת ליל סדר במסעדה 2024 – סעודות פסח הכי שוות!
חג ״לפני המצות״ שמח!