נגישות
נגישות

איפה אוכלים באילת? המסעדות הכי שוות בהמלצת האילתים

טאפאסים מופלאים, מולים מושלמים, טורטליני מהסרטים ואנטרקוט של קרניבורים –קבלו את 11 המסעדות האילתיות הכי שוות ונכונות שתושבי העיר בחרו עבורכם!

המלצות קולינריות חדשות מהצלחת
אורלי בויום
תאריך פרסום: 11/09/2022, 8:20
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

אילת, העיר הדרומית ביותר בארץ. ה-LAS VEGAS  הישראלית, עיר שוקקת חיים, צבעונית ותוססת עם סצנה קולינארית שרק הולכת ופורחת עם השנים, ושהגיע הזמן להיפתח אליה. תוכלו למצוא בה מסעדות בשר, סושיות, איטלקיות, מסעדות שף, מסעדות קונספט ובקיצור הכל מהכל. כל סוגי האוכל, הטעמים והארומה שרק דמיינתם, תוכלו למצוא כאן בנווה מדבר המושלם הזה. השאלה הגדולה היא: איך יודעים לאיזו מסעדה ללכת ולאיזו המלצה להקשיב? אז כדי שתגלו את המסעדות המשובחות והאותנטיות של אילת - אלו שנמצאות הרחק ממלכודת התיירים ולא שייכות לאח שלו או לדודה בתיה, ליקטנו עבורכם את 11 המסעדות המומלצות ביותר באילת, עפ"י המלצותיהם של אילתים ותיקים - תושבי העיר, שמסעדות מקומיות זורמות בדמם ויש להם דוקטורט באכילה וסנסורים באיתור מנות מנצחות. אז בין אם אתם בדרך למצפה התת ימי, לריף הדולפינים או לכמה שעות בטן-גב בחוף הנסיכה כדי להשחים עצמכם למוות, קבלו את מיטב המסעדות היישר מן התושבים לצלחת שלכם, וגלו איפה אוכלים באילת את האוכל המשובח ביותר.

בוקר באילת

ניין ביץ' – לביצ'ז שמעריכות ומעריכים אוכל טעים ומושחת

מסעדת קונספט מדליקה של השף שי קומר המשלבת בין מטבח חלבי לבשרי, עם אוכל נפלא ומגוון מנות בשרים משובחים, דגים, נשנושים וקינוחים מעולים. תמצאו כאן פסטות, פיצות, בשרים, מוקפצים, כריכים וגם ארוחות בוקר מצוינות. בקיצור, המסעדה הזו מתאימה לכל אחד ובכל שעה, בין אם אתם בדרך לצלילה או בין אם בא לכם שנ"צ.

אילתים ממליצים – מגדלי כבד אווז עם קונפיטורת השף, בצל מטוגן וברוסקטות, קרפצ'יו טונה אדומה וכרובית מטוגנת בטמפורה. בעיקריות – פלטת בשרים, כדי שתוכלו לדגום מכל הבשרים שבמקום, כמו למשל: אנטרקוט, כנפיים, מרגז, קבב ופרגיות. בדגים, לכו על ברבוניות השף, ובמיוחדים כדאי לקחת את ה'שאטו בריון' לזוג, עם 500 גרם של בשר פילה משובח. בקינוחים, מומלץ לקחת את עוגת הלוטוס או קרם הברולה עם פיסטוק.

צילום: ניין ביץ'

ניין ביץ'. דרך פעמי השלום, אילת, 053-6130229

לרשימה המלאה של מסעדות הבוקר האילתיות

בראנץ'

ג'ינג'ר  - האסייתית הכי דרומית והכי שובבית בטעמיה

מסעדת פיוז'ן אסייתי, שמביאה את מיטב המנות בהשראת המטבחים האסייתיים עם תפריט עמוס במנות מענגות ובלתי נשכחות. התפריט מורכב ממנות אורז ונודלס, בשילוב בשר, פירות ים, סושי במבחר טעמים וניחוחות מיוחדים.

אילתים ממליצים - במנות הפתיחה, חובה ללכת על מרק ראמן או מרק תאילנדי. בסושי, כדאי לקחת את ספיישל המגורו עם אבוקדו וטונה, מאקי שרימפס בטמפורה ואת הקליפורניה מאקי עם טוביקו כתמתם מלמעלה. בעיקריות, כדאי ללכת על עוף קשיו, אקזוטיקה ומנת הפתאי המושלמת שמוגשת כאן. בקינוחים, חובה לקחת את מאקי השוקולד שיטיס אתכם בשמי אילת מרוב שהוא טעים!

ג'ינג'ר. יותם 3, אילת, 08-6372517

לרשימת מסעדות הבראנץ' המלאה

ארוחת צהריים

לה סרדין - Les Sardines, דגים על שפת המרינה

מנות דגים מנצחות של טריות ומושלמות, לצד מנות ראשונות נפלאות, כמו: חציל בטחינה ו"סביצ'ה מהים שלנו" - טרי מדג נבחר, שיכניסו אתכם לאווירה הדרומית הכי כייפית שיש. המקום המושלם ליהנות מצלחת שעליה נחתו דגים טריים בלבד, תוספות מפתיעות וקינוחי שוקולד מתקתקים עם רטבים מתאימים.

אילתים ממליצים - אפשר ורצוי להתחיל עם ראשונות מושלמות, כמו: רול מלפפונים עם אנשובי, חציל בלאדי על הגריל המוגש עם עשבי תיבול טריים. בעיקריות - פשוט חייבים לנסות את דואט הלברק וסלמון; שילוב טעמים על הצלחת של שני דגים נימוחים ואהובים. באלכוהול - אפשר לשלב עם הדגים את יין הקומולוס מתוצרת יקב מטר, ובקינוחים - את קרם הברולה המפורסם שיסגור את כל הטעמים של ארוחה מושלמת אחת.

צילום: לה סרדין

לה סרדין, טיילת המלך שלמה, אילת. טלפון- 053-9379151

פסטורי – האיטלקייה הדרומית הכי מפורסמת

אין אילתי אחד שלא המליץ על פסטורי, מסעדה איטלקית ותיקה, שהוקמה כבר בשנות השמונים עם מנות בהשראה טוסקנית. במקום תמצאו תפריט עמוס לעייפה במנות בשר, דגים ומאכלי ים, פסטות, פיצות וסלטים, כשהשף וצוות המטבח עמלים בהכנת המנות מולכם, כדי שתהיו מאושרים לקראת הזלילה הגדולה.

אילתים ממליצים - בראשונות – פגטו די אוקה - כבדי אווז על ברוסקטות בקונפיטורת השף ומרק פירות ים. בעיקריות - פפרדלה די מארה, פסטה שחורה רחבה עם שרימפס, קלמרי ומולים, רביולי סלק ופולנטה סינטה.

צילום: פסטורי

פסטורי. תרשיש 7, אילת, 053-2243521

MOOD – מסעדת שף אילתית שעושה אחלה של MOOD בגוף ובנשמה

מסעדת שף מושלמת שנמצאת על הגג של מלון Now, בניחוח ים תיכוני ובניצוחו של השף בר ישראל. במסעדה, תמצאו תפריט עשיר ומגוון של מנות מושלמות מהטאבון, דגים וסלטים, כשכל המוצרים עונתיים, טריים ומצוינים.

אילתים ממליצים – במנות הראשונות, האילתים מתעקשים שתזמינו את הבוראטה עם רוטב סומאק, קרם עגבניות, בצלצלי שאלוט וצ'ילי; את סשימי הטונה האדומה עם לאבנה הדרים ואת סיגר דג על קרם לימון פרסי. בעיקריות - מנת הסלמון במיסו עם עלי קייל ושמנת ופטריות שימאג'י בסויה, ואת מנת הטורטליני פטה ומנגולד עם קרם כרישה ופיסטוקים קלויים. לקינוח - מילפיי שקדים ופאי לימון לסיומה של ארוחה מושלמת!

צילום: MOOD

מוד. הים 5, אילת, 053-6281986

המבשלה – זלילת בשרים לקרניבורים שמדרימים

אז מה קורה כששלושה חברי ילדות אילתים מקימים מסעדת בשרים משלהם, עם מנות בשר משובחות ובירה מופלאה? המבשלה היא המקום המושלם לארוחת קרניבורים, אחרי ששחיתם עם דולפינים ובא לכם להתפנק על אחלה של ארוחת שחיתות. בשרים, דגים, בוריטוס ובירות מושלמות – הכל כאן.

אילתים ממליצים – שרימפס פנקו ומוצרלה מטוגנת למרכז השולחן, פיש & צ'יפס לצד בוריטו אנטרקוט. בעיקריות – פוזילי פירות ים, בנגרס& מאש – 3 נקניקיות בקר על מצע פירה בליווי ברביקיו. בקינוחים - פונדנט שוקולד נפלא לצד גלידת וניל. בבירות - מומלץ ללכת על בירת 'פייל איל' או בירת פורטר עם ארומה קפה!

צילום: רוני בלחסן

המבשלה. האורגים 2, אילת, 053-4293499

עומר'ס – גן העדן של הסנדוויץ'

עומר'ס הוא הסנדוויץ'-בר האילתי של השף טל הרשקוביץ, שניהל בעבר את מטבחיהן של המסעדות המובילות בארץ. ב- 2015 החליט לפתוח את גן העדן לאוהבי הסנדוויץ', כאשר ההתמחות שלו היא ב'ארוחות שף בכריך'. במקום תמצאו מגוון מנות שף מקוריות ויצירתיות, המושפעות ממטבחים שונים בעולם ומוגשות בכריכים מגוונים המורכבים ממספר סוגי לחמים - פרנה, חלה ולחמי מחמצת.

אילתים ממליצים – סנדוויץ' תבשיל לילה, אסאדו בבישול ארוך ביחד עם ירקות שורש, טחינה, סלסה ורדה, מטבוחה, חמוצים וחסה; סנדוויץ' ויטאליז – תפו"א קריספי, חציל מטוגן, ביצת עין חזה אווז מעושן, טחינה וכל הטוב שבעולם, וינאי – שניצל עוף, אווז מעושן וביצת עין. בצלחת - קחו את העוף המפורק, אפוי במרינדת סילאן וסויה, צרוב ברוטב שזיפים. בתוספות - אל תוותרו על כרובית פנקו וקרעי צ'יפס!

עומר'ס. שדרות התמרים 26, אילת,  08-6521646

לרשימה המלאה של עסקיות הצהריים באילת  

ארוחת ערב

פדרו  - מסעדת שף ש'תעיף' אתכם לשחיית דולפינים צבעונית

פדרו היא מסעדת שף עם קונספט ייחודי ועמוס טעמים שיפתחו לכם את הצ'אקרות ויגרמו לכם לרצות ולעשות 'רילוקיישן' לאילת. התפריט כולל שפע מנות מקוריות שלא תפגשו במקום אחר, כמו למשל: אספרגוס בקרם פרמז׳ן או סטייק פדרו המקורי וטורנדו רוסיני (פילה בקר וכבד אווז), העשויים מבשרים מיושנים ושפע מנות מסתוריות.

אילתים ממליצים – בראשונות לקחת את פוקצ'ה ביאנקה, כרובית בצלים ופטריות בושיה. בעיקריות, מומלץ לקחת פילה ניוקי פימנטזה - קוביות פילה עם שמנת, פטריות ועגבניות מיובשות, פסטה פירות ים וסופלקי פרגיות. בבשרים, מומלץ לקחת את נתח הקצבים או את מנת הפיקאניה, וכמובן שלצד כל החגיגה בחרו את אחד הקוקטיילים השווים של המקום, כמו הפינה קולדה.

פדרו. שדרות יעלים 38, אילת, 053-9372327

המחבוא של אדי – מחבוא הקונספט שתרצו לספר לנפלאות הקולינריה

"המחבוא של אדי" היא מסעדת קונספט שהוקמה ב- 1979 ע"י השף אדי חץ, וכבר מזמן הפכה לאחת המסעדות המבוקשות ביותר ולמקום עלייה לרגל לאילתים ולתיירי העיר. התפריט מבוסס על המטבח הצרפתי-איטלקי, עם מנות, כמו: כבד אווז ופירות ים, לצד מגוון פסטות מושקעות וביתיות וקינוחים מושלמים!

אילתים ממליצים – בראשונות, חובה לקחת את הפטריות המוקפצות, קלמארי מטוגן, פטה כבד, ברוסקטת חציל וגבינות וניוקי הבית. בעיקריות, הזמינו את ספגטי פירות ים, שרימפס פרובנס ואת הבקר בנוסח סטרוגונוף. בקינוחים, חובה לקחת את עוגת הגבינה ניו-יורק ואת פאי הפקאן המוגש עם גלידת וניל.

המחבוא של אדי.  המסגר 2, אילת, 08-637-1137

מאמו – האמא של הטאפאסים המיוחדים!

מאמו היא מסעדת שף ים תיכונית של השף אוהד לוי (צ'יקטי, וניה ביסטרו, "המסעדה הבאה") ואשתו ילנה, שהפכה לאחרונה לאחת הפופולאריות ביותר באילת. קונספט המסעדה הוא מנות קטנות, ססגוניות ומושקעות, כשכל מנה היא עולם ומלואו של טעמים ממנות הפתיחה המיוחדות, כמו: ממרח דג ים מעושן, כיסונים דקים של דג לוקוס עם עגבניות שרופות ופלפל צ'ומה.

אילתים ממליצים – במנות הראשונות, כדאי לקחת את הטוסטדה אנשובי, ארטישוק בירקות וקישואים ממולאים. בדגים - מנת הדניס על הגריל עם יוגורט עזים, ובבשרים - את הסטייק המלווה בתפוחי אדמה מפורקים ועשבים טריים.

מאמו. אגמונים 10, אילת, 055-2216062

לה קוצ'ינה – מטבח שעושה אהבה ורומנטיקה בלב

מסעדה איטלקית נוספת ששווה את ה- 200 מעלות בצל - היא לה קוצ'ינה, שמביאה את איטליה לאילת עם תפריט עמוס בכל טוב, עם קלצונה, פסטות, פיצות וגם בשרים ודגים, כשהכל מושקע וטעים.

אילתים ממליצים – בראשונות - בוראטה ארטישוק - גבינת בורטה, ארטישוק אלה רומנה, עגבניות שמש, צנוברים, זיתי קלמטה ושמן זית, לינגוויני קרבונרה עם חזה אווז מעושן וקלמרי סגול צלוי. מהטאבון - כדאי לקחת את קנלוני האווז ואת פיצת הביאנקה עם שלל גבינות נמסות. בעיקריות - קחו את הרדיאטורי פיימונטזה - נתחוני פילה בקר, שום, עגבניות מיובשות, שמנת, ציר בקר, בזיליקום ואפונה, ופילה בקר גורגונזולה וריזוטו ארטישוק מופלא. בקינוחים - האילתים ממליצים ללכת על הפנקוטה ופבלובה פירות יער.

צילום: לה קוצ'ינה

לה קוצ'ינה. אילת, 053-9442736

לרשימת מסעדות באילת

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה
ניין ביץ' 9beach באילת
053-6130229
פסטורי באילת
053-2243521
MOOD באילת
הזמנת שולחן
053-6281986
המבשלה באילת
053-4293499

תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER
אוכל מוכן לפסח 2024 – על האוכל הכי מומלץ בלי מאמץ
איפה אוכלים בחול המועד פסח 2024? מסעדות כשרות ומומלצות
פורים 2024 – מצעד משלוחי המנות הגדול
המסעדות המומלצות לחורף 2024: מלחמה ומנות מנחמות
וולנטיין דיי 2024 – מסעדות מומלצות לדייט ראשון
דרום אדום 2024 דווקא השנה – המסעדות המומלצות
מסעדות שחוזרות לשגרה בצל הלחימה
מסעדות חדשות שנפתחו בזמן המלחמה
ביסטרו 56: הנאה מאוכל, נוף קסום ואווירה קסומה
מסעדת השף M37 - המסעדה שלא תרצו לפספס
פורטו – מטבח ים תיכוני: אווירה נעימה ואוכל משובח
סוהו: אסיאתית אמיתית ראשון לציון