נגישות
נגישות

מהי הארוחה המושלמת ליום האחרון של החופש הגדול?

קינוח שחיתות, פיצה מגניבה, המבורגר מהסרטים או פסטה כוכבנית? קבלו את מיטב ארוחות הפרידה מהחופש הגדול בו אנחנו, ההורים יוצאים מעבדות לחירות!

חדשות האוכל חדשות מהצלחת
אורלי בויום
תאריך פרסום: 28/08/2022, 9:24
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

היום האחרון של החופש הוא ממש כמו "הסעודה האחרונה" של הילדים שחוזרים אבלים וחפויי ראש למסגרות השונות, לילקוטים הכבדים ולשיעורי הבית המטרחנים. אבל בשבילנו, ציבור ההורים, מדובר בחגיגה של ממש, בתעצומות נפש אדירות של שחרור, אהבה, תשוקה מתפרצת לאחר דיכוי של חודשיים ובעיקר, רעב כבד. אז לקראת היום המבורך של סוף החופש הגדול - ה- 31 באוגוסט, סידרנו לכם את מיטב ארוחות הפרידה מהחופש, כדי שיהיה לכם שמייח בלב ובצלחת.

פבריקה פיצה – פיצות מושלמות לסיום מושלם

פיצה היא המאכל הלאומי של הילדים, כי לא משנה באיזו צורה היא מוגשת, הם יטרפו אותה בשקיקה ויישארו עם טעם של עוד. אז אם כבר פיצה, שיאכלו את המיטב! פבריקה פיצה מציגה לראווה עשרות סוגי פיצה מקוריות ומיוחדות שטרם טעמתם, כולן מבצק שנאפה במקום, בעבודת יד מושקעת ומצוינת ועם עשרות סוגי תוספות שיתאימו לכל סוגי הילדים - מהנחמדים ועד המעצבנים (חריף וכמה שיותר).

ארוחה מומלצת – סלט סלקים ועלים וסלט קפרזה לפתיחה, פיצת מדורה - מוצרלה טרייה, קוביות תפוח אדמה, קרם פרש, בצל ירוק, לימון סחוט, שמן זית ומלח ים. פיצת פוטנקסה - רוטב עגבניות, מוצרלה טרייה, אנשובי אורטיז, קלמטה, שום טרי, אורגנו ושמן זית, ופיצת טונדו וורדה - רוטב פסטו, מוצרלה טרייה, בוראטה, פונדו צ'דר, פיסטוקים קלויים, שמן זית ומלח ים. לקינוח - קראק פאי של עידו.

להורים החוגגים  - אספרסו חזק ועוגת טירמיסו שתהיה רק שלכם!

צילום: שאטרסטוק

פבריקה פיצה. הרצל 203, רחובות, 053-6113733

קפה הוואנה – אימפריית הקינוחים והקלוריות שכל ילד חייב ברגע שלפני

קפה הוואנה שבכפר כאוכב אבו אלהיג'א, הסמוך לקיבוץ משגב, מעניק לבאי המקום חוויה חד-פעמית ועל-חושית של מתוקים וקינוחים - ממש כמו לונה-פארק של קלוריות, בצורת הגשה שטרם ראיתם כאן בארץ! ספינות שוקולדים, אוניות של פנקייקים, סמודיז במיליון טעמים, גלידות במיליון צבעים, עוגות, קרפים, קוקטיילים ובקיצור – גן עדן לכל ילדי החופש!

ארוחה מומלצת – לאחר צום של שבוע, כדאי להזמין למרכז השולחן את ספינת החלומות, שכוללת טעימות של עוגות, שוקולדים, קרפים וגלידות מכל הבא ליד, או לחילופין, אם אתם שומרי גזרה - לקחת מילקשייק מסטיק לצד עוגת לוטוס קרה. מה לעשות, עדיף ללכת בגדול על הספינות והאוניות נוטפות המתיקות.

להורים החוגגים – וואו, יש כאן עשרות קוקטיילים מעולים. מוחיטו תות לצד עוגת גבינה - יעשה את העבודה ובגדול!

צילום: קפה הוואנה

קפה הוואנה. כאוכב אבו אלהיג'א, גליל תחתון, ליד משגב, 053-9370836

אגאדיר – אגדה של המבורגרים לסעודת מלכים לפני הלימודים

מי לא מכיר את אגאדיר ולא סעד ליבו שם לפחות פעם בחיים? אוהבי ההמבורגר ימצאו כאן נחת ונחמה, עם שפע המבורגרים מופלאים, מושקעים, מיוחדים וטעימים, לצד צ'יפס מנצח. אגאדיר, שהוקמה כבר ב-1997, כבשה את הארץ עם 14 סניפים, כך שלא משנה היכן אתם, תמיד תוכלו להתכבד בהמבורגר גדול ומשובח.

ארוחה מומלצת – ההמבורגר המעושן הוא מושלם - 220 גר' בעישון, שבבי יין אדום, צ'דר, כתומה, בצל מטוגן ופריך, ארוגולה ורוטב צ'יפוטלה לצד המבורגר דיאנה – 250 גר' של בשר בקר וטלה, איולי, עגבניה, בצל ירוק ולימון כבוש. כמובן שחובה להזמין עוד מנת צ'יפס, קריספי צ'יקן וסלט אגאדיר, כדי שתרגישו קצת בריאות למצפון שקט.

להורים החוגגים – קחו לכם מנת חלת בצל מעושנת עם צ'דר ובייקון טלה, לצד רוטב גבינה כחולה ובירה צוננת, כדי שתנשמו כמו שצריך את החופש.

צילום: אגאדיר

אגאדיר. נחלת בנימין 2, תל אביב, 053-9366928

אמורה מיו – פסטת גורמה שילדים אוהבים, וגם אתם

אמורה מיו מביאה לכם לצלחת אוכל איטלקי אמיתי וכל כך טעים, שבא לבכות; במיוחד מהפסטות הטריות, שנעשות במקום עם עשרות סוגים, תוספות ורטבים. השפית של המקום, סוזאנה סלומון, מביאה את הטעמים האיטלקיים הנחשקים ומכשפת גם את הילדים שבחבורה, כשכל התפריט מקפיץ את איטליה ללב.

ארוחה מומלצת – בראשונות, חובה לקחת את מגש האנטיפסטי למרכז השולחן: חצילים עם רוטב עגבניות ופרמזן, בטטה עם טימין, פטריות שמפיניון, ברוקולי, שום קונפי, שעועית ירוקה עם זיתי קלמטה, גזר וגבינת פטה. סלט פנצלה שכולו חגיגת עגבניות, פסטה פומודורו ברוטב עגבניות ופסטה רגו - "בולונז לילדים". פסטת ציה מרטה היא חובה, לצד פנה ברוטב עגבניות, שייטל, גמבה, גזר, בצל, זיתי קלמטה ואפונה, רביולי צ'יה סרנלה  במילוי דלעת, מוצרלה ורוטב שמנת. לקינוח - קרם ברולה או אלף עלים – בצק עלים ברוטב פטיסייר.

להורים החוגגים – 'טובע בקפה' - סמיפרדו שוקולד לבן טובע באספרסו. תאכלו לבד, כי מי שאוכל לבד מחייך לבד. לסיום, קפה חזק לתחזוקת האנרגיה החיובית.

צילום: אמורה מיו

אמורה מיו. אבן גבירול 100, 053-9426944

קיוטו – סושי של אושר לסיומו של חופש

קיוטו מספקת לכם חוויה יפנית אמיתית שבהחלט מכבדת את הסעודה האחרונה של החופש הגדול! עשרות סוגי סושי, ניגירי, סשימי, נודלס, מרקים וקומבינציות, כדי שכל אחד יטרוף ככל שניתן מכל הטוב הזה וייצא שבע ומבסוט על החיים.

ארוחה מומלצת – קריספי שרימפס, סלט סשימי וספרינג רול עוף, גיוזה וירקות בטמפורה למנות ראשונות. בעיקריות, לכו על קומבינציית סושי וסשימי – 12 יח׳ סשימי + 7 יח׳ ניגירי + 12 יח׳ מאקי, או קומבינציית השף שיביא לכם לשולחן מגוון רולים מטורפים לבחירתו. לצד הסושי, אם אתם עדיין רעבים, כדאי לקחת קוקוס קארי או אטריות סיצ'ואן.

להורים החוגגים – קחו לכם את מנת ה'יוד קראנצ׳י רול' - צלופח, שרימפס טמפורה ומלפפון עטוף בפירורי טמפורה ורוטב טריאקי/סלמון, ואת ה'דרקון האדום' - סקלופ פיקנטי ובצל ירוק עטוף בטונה, לצד סאקה מסורתי ומפנק. מושלם.

צילום: קיוטו

קיוטו. אריה שנקר 7, הרצליה פיתוח, 053-9442792

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה
פבריקה פיצה ברחובות
053-6113733
Hawana Cafe בכאוכב אבו אלהיג'א
053-9370836
אגאדיר נחלת בנימין בתל אביב
053-9366928
אמורה מיו בתל אביב
053-9426944
קיוטו  בהרצליה
הזמנת שולחן
053-9442792

תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER
אוכל מוכן לפסח 2024 – על האוכל הכי מומלץ בלי מאמץ
איפה אוכלים בחול המועד פסח 2024? מסעדות כשרות ומומלצות
פורים 2024 – מצעד משלוחי המנות הגדול
המסעדות המומלצות לחורף 2024: מלחמה ומנות מנחמות
וולנטיין דיי 2024 – מסעדות מומלצות לדייט ראשון
דרום אדום 2024 דווקא השנה – המסעדות המומלצות
מסעדות שחוזרות לשגרה בצל הלחימה
מסעדות חדשות שנפתחו בזמן המלחמה
קפה עוטף באהבה – הפרויקט למען מפוני העוטף
העונה ה-11 של מאסטר שף סוגרת נבחרת והבוחשת מלרלרת
ארוחת ליל סדר במסעדה 2024 – סעודות פסח הכי שוות!
חג ״לפני המצות״ שמח!