נגישות
נגישות

כיף בחופש: מיטב האטרקציות והפעילויות לחופש הגדול

במיוחד לכבוד החופש הגדול ולקייטנת ההורים הכפויה, קבלו את מצעד האטרקציות לילדים בחופש הגדול - לצד הקולינריה הכי משובחת שיש. תענוג קולינרי ואתגרי להורים ולילדים!

המלצות קולינריות חדשות מהצלחת
אורלי בויום
תאריך פרסום: 18/07/2022, 10:50
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

החופש הגדול הגיע והנה הפכתם למדריכי קייטנה שעובדים 24/7 בהתנדבות תחת מרותם של ילדים חסרי רחמים אך מלאי אדרנלין ומרץ שרק מחפשים איפה לשחות, לעוף, להשתולל, להירטב ולעשות כמה שיותר בלאגן כי זה חלק מהחופש הרי – שלהם לא שלכם! אז כדי שלא תוציאו כסף מיותר על פסיכיאטר בגמר החופש, רקחנו עבורכם את מיטב האטרקציות לצד מיטב המסעדות והמנות, כדי שאחרי כל הכיף והאדרנלין תסעדו לכם בלבביות, בשקיקה והנאה! מצפון ועד דרום. רכזנו לכם לאורכה ולרוחבה של הארץ, את השילוב המנצח של קולינריה במיטבה ואטרקציה כהלכתה, כשהמרחק ביניהם לרוב אינו עולה על 10 דקות!

אטרקציות באזור הצפון

טטנקה – טיול ג'יפים מאתגר ומסוקס עם חבורה של המבורגרים קשוחים K BURGER

אי אפשר להרגיש בחופש בלי לחוש את האדרנלין שזורם לנו ופועם בקרבנו, לכן טטנקה זה הפתרון המושלם לאתגר את הנופשים בטבע הפראי והמהמם של רמת הגולן, אזור שבכל עונה משנה פניו ונופיו ולעולם נשאר מושלם. מתצפית על סוריה ולבנון, ביקור בבונקרים סורים וישראלים לאורך הגבול, תופעות וולקניות האופייניות לגולן, זה טיול הג'יפים המושלם לכל בני המשפחה שיקפיץ אתכם לשמיים מאושר – תרתי משמע. ולמי שהחמסין לא בא לו בטוב מומלץ לקחת את ספארי הלילה הכולל טמפ' נעימה, מדורה בשטח וצ'יזבטים לתך הלילה ולאור כוכבים.

טטנקה. רמת הגולן, 053-7933381

K BURGER הוא הפינאלה המושלם לטיול הג'יפים שלכם ככה רגע אחרי שאתם מרגישים בשיא ה-COOL, פנקו עצמכם בהמבורגר עם בירה, מנות גריל מצוינות ואסור לפספס את הצ'יפס המקומי ואת צ'יפס הבטטה. אז חוץ מהמבורגר ומנת כנפיים גדולה (לפחות אחת) חובה לקחת את פיצת השווארמה המיוחדת של המקום.

ומה עם הצוציקים?  הילדים יוכלו ליהנות משניצלונים עם צ'יפס או פסטת עגבניות וכוס שתייה.

צילום: K BURGER

K BURGER. שעל, רמת הגולן. 053-9381745

רוב רוי - שייט על גדות נהר הירדן עם מנות חלומיות של מסעדת 'DREAM'

רוב רוי קם לפני למעלה מ-20 שנה במטרה ברורה לספק את מיטב אטרקציות המים לילדי הקייטנות השובבים, למען יירטבו ויירגעו. במקום תמצאו אינספור אפשרויות שהמשותף לכולם הוא מים ואין על מים בחמסין של הקיץ - שייט בקאנו או קייאקים בירדן, בניית רפסודה משפחתית, משחק רוח, איור ויצירת תכשיטים אינדיאנים, נהיגה ברכבים ירוקים ואפילו טיולי ג'יפים למאותגרי האנרגיה שבכם.

רוב רוי. קיבוץ כנרת, 053-9349135

'DREAM' - אחרי כל הפעילויות הרווחתם ארוחתכם ביושר וכדאי לטוס למסעדת הבשרים המשובחת 'חלום', שהיא חלום בגלל שכל בני המשפחה יוכלו למצוא עצמם וטעמם בתפריט – בשרים, דגים, סלטים וגם נשנושים מגניבים לנוף ולחוף. בראשונות – סיגרים מרוקאיים ואת מנת הקרואסונים ממולאי האסאדו בבישול איטי עם ריבת בצל מנה מופלאה ומתקתקה. בעיקריות  - סטייק אנטריקוט או המבורגר ענק.

ומה עם הצוציקים?  החמודים יוכלו לבחור בין המבורגר/נקניקיות/ שניצל לצד צ'יפס. לא לשכוח לקחת לדרך לנסיעה חזרה מנשנושי המקום – שניצלונים, אדממה, פלטת מטוגנים או פלטת ירקות לחמורי הסבר שלא רוצים להגזים.

צילום: DREAM

'DREAM'. כחל, גליל תחתון, 053-9376249

מרכז ימי חוף דור – שילוב מושלם של שיט בין איים וצדפים נדירים ל'דוריס קצבים'

היום אתם הופכים לפיראטים, יורדי ים שמחפשים הרפתקאות כדי להגניב את הילדים ולקבל שקט תעשייתי, כי ילד נהנה = הורה ב'אוסול'. המרכז הימי חוף דור מציע שלל פעילות ימית בין לגונות ואיים טבעיים וקסומים הקיימים בחוף דור, בלי גלים, בלי עומק מטריד תוכלו לעשות שיט בין איים ולצפות בבע"ח מקומיים, ללקט צדפות נדירות ולקבל שיעור סאפ וגלישת רוח כדי לרענן את הכושר, ולספק חומר היתולי לילדים, שיצפו בכם מתרסקים עמוק לתוך הים.

מרכז ימי חוף דור. המרכז הימי חוף דור, 053-4296776

דוריס קצבים מסעדת בשר משובחת שמביאה את הפינאלה הכי חגיגי ליום עמוס אתגרים, מים וילדים. זה המקום הנכון לארוחת גיבורים רגע לפני השיבה הביתה. במקום תמצאו נתחים משובחים מעדרי רמת הגולן  - אנטרקוט, טומוהוק, פילה, המבורגר מנתחי אנדיב כי לא משנה מה תבחרו הכל עסיסי ומשובח. מומלץ לקחת את הפיקניה המעושנת ולא לוותר על נקניקיית הפטרוצ'אן הרומנית והמושלמת.

ומה עם הצוציקים?  הילדים ייהנו מנקניקיית וינר פשוטה לצד מנת צ'יפס הגונה או פוטטוס מתובלים.

צילום: דוריס קצבים

דוריס קצבים. זיכרון יעקב, 04-6397030

אטרקציות בשרון ומישור החוף

שביל התפוזים עם אטרקציות לקטנים/נירוונה למבוגרים ופרש דה מרקט של איטלקים

שביל התפוזים הוא פארק שעשועים שמתאים לכל הילדים הכולל ספורט ימי, אטרקציות מים, ושלל של מתקנים שעושים FUN לכולם. מטירת 3 קומות של חבלים, מכשולים ורשתות, מסלול אקסטרים לילדים אמיצים, בתים על עצים, אומגה לקטנטנים, מגדלי טיפוס, מכוניות חשמליות לילדים, מתחם שעשועי מים לריענון ולמעלה מ-  100 מטרים של תעלה מתפלת שמיועדת לשייט קיאקים וסירות פדלים.

שביל התפוזים. אזור חדרה,  04-6345464

פרש דה מרקט  - מסעדה איטלקית מעולה שמביאה לכם את מיטב המנות של העולם האיטלקי הקלאסי  - פסטות, פיצות, מאפים, סלטים, מנות דגים וקינוחים, הכל טעים ומושלם לסיום יום עמוס הרפתקאות. חובה לקחת את אחת הפיצות שנאפות בטאבון המקומי - במיוחד את פיצת הירקות הקלויים, ניוקי בטטת ערמונים, רביולי שמן זית ואת מנת הפילה דניס המצוינת! בקינוחים חייבים לטעום את עוגת פאדג' השוקולד הלוהט המוגשת עם גלית וניל. הורים שימו לב לתפריט האלכוהול המצוין ולשייקים המרעננים שיש במקום שירגיעו ויקררו את תעוקת היום והחופש הגדול.

ומה עם הצוציקים?  ניתן לבחור בין פסטת גבינות/רוזה/שמנת לפיצה או פיש & צ'יפס.

צילום: פרש דה מרקט

פרש דה מרקט. פרופסור דן שכטמן 10, חדרה, 053-9349214

פארק המים שפיים לחוויה של 'החיים' עם ביסטרו מנצח של גוז' ודניאל

את פארק המים שפיים כולם כבר מכירים, עם 50 דונם של מתקנים ובריכות, 31 מסלולי גלישה, 140 מזרקות מים ובקיצור עולם ומלואו של כל אטרקציות ומתקני המים באשר הם ואפילו דלי מים ענקי שמתרוקן כל 4 דקות ועדיין מצליח להפתיע את אותו הורה שמגיע לפקח על הצאצא עם הנייד ביד.

פארק המים שפיים. קיבוץ שפיים, 09-9595756

גוז' ודניאל הוא ביסטרו של השף שניר אנג-סלע שייצר עבורכם תפריט קונספט עם מנות מיוחדות, טעימות ובלתי נשכחות שמתאימות לכל בני המשפחה שעבדו קשה ושרפו את מיטב הקלוריות במרחבי שפיים. סלטים, בשרים, פסטות ומנות ראשונות יש כאן בשפע כשמומלץ לקחת את סלט הים התאילנדי ואת מנת השרימפס על הפלאנצ'ה ובעיקריות את לינגוויני דלעת השטן עם קרם פרש ופירורי לחם ואת הניוקי סטרוגונוף.

ומה עם הצוציקים?  יוכלו ליהנות ממנת ההמבורגר עם תפוחי אדמה בייבי או ממנת השניצל ווינאי לצד פירה.

גוז' ודניאל. מושב בני ציון, 09-7714122

אטרקציות באזור השפלה והרי ירושלים

אקסטרים יער בן שמן ללייזר וריידר ו"עלאש" במודיעין

אחת מסגולות החופש הגדול היא לשלב בו גם אקסטרים וזה בדיוק מה שיש באקסטרים יער בן שמן בו תמצאו ארסנל שלם של פעילויות ואטרקציות - טיולי איזי ריידר, פיינטבול עם מתחם פיינטבול רחב ידיים ומאתגר, לייזר טאג, חץ וקשת וגם טיולי אופניים לקבוצות. אין ספק שזו הפעילות המושלמת להתגבש כמשפחה ולצאת מחוזקים ורעבים ליעד הקולינרי הבא שלכם!

אקסטרים יער בן שמן. גמזו, 053-6389781

"עלאש" – מסעדת בשרים עם ה"על האש" הכי טוב באזור, שמתאים אש לסיומו של מסלול אקסטרים מאתגר. אל תוותרו על פלטת הסלטים המורכבת מ-20 סלטים טריים הנעשים מדי יום, תמצאו כאן את כל מגוון השיפודים שיש – חזה אווז, אנטרקוט, כנפיים, פרגית, קבב, כבד לצד עיקריות בשריות כמו סטייק, מעורב ושניצל. מעבר למגוון שיפודים מומלץ לקחת גם את מדליון הכבד אווז ואת הצלעות טלה.

ומה עם הצוציקים? הילדים יוכלו לבחור בין שניצלונים לבין שיפוד עם צ'יפס וכוס שתיה.

צילום: עלאש

עלאש. שדרות הרכס 13, מודיעין,  053-4411148

אטרקציות בירושלים

מוזיאון עין יעל עם ים של 'כרמא' מצוינת ליום משובח

מוזיאון עין יעל היא אחת האטרקציות הכי מגניבות שיש לירושלים להציע לילדים עם סצנות מימי המקרא והמשנה בארץ ישראל שמתעוררות לחיים וסוחפות את המשתתפים. בעין יעל תקבלו מגוון של סדנאות המשחזרות מלאכות קדומות כמו למשל מסיק זיתים, חליבה, הכנת גבינות, קרמיקה, פסיפס, אריגה, חץ וקשת ועוד בשילוב של טיולים בין טרסות קדומות, שרידים ארכיאולוגיים, רחוב רומי משוחזר ואויר הרים צלול כיין!

מוזיאון עין יעל. עין יעל ירושלים, 02-645-1866

מסעדת "כרמא" מציעה לכם תפריט איטלקי משובח עם מגוון של מנות בשרים, דגים, פירות ים, קדירות משגעות, פסטות, פיצות כשכל המאפים נאפים בתאבון המקומי של המסעדה וטעימים להפליא. בעיקריות שלא תעזו לוותר על קדירת כדורי בשר ברוטב עגבניות עם חצילים ומוצרלה כאשר הקדירה סגורה ע"י מכסה העשוי מבצק פיצה, גם קדירת פירות הים נהדרת ומוגשת ברוטב רוזה.

ומה עם הצוציקים? יוכלו להנות משניצל כרמא המוגש עם פירה או צ'יפס או לחילופין לקחת את אחת הפיצות הנפלאות שיש במקום.

צילום: כרמא

כרמא. עין כרם 74, ירושלים, 053-9439229

 אטרקציות במרכז

לייזר טאג אדרנלין  - משחקי לחימה באווירת "נאפיס"

לייזר טאג אדרנלין מספקת לכם שני דברים, קודם כל הוצאת אדרנלין משפחתית משותפת ובריחה מהמסכים וכמובן הזדמנות פז לנצח את הילדים שלכם אם לא במציאות אז לפחות בלייזר. במקום תמצאו מתחם קרבות לייזר טאג – משחקי לחימה ברובי לייזר אינפרה אדום כשבכל משחק יש כמה מערכות כשבכל אחת מהן תקבלו משימה שתאלצו לתכנן כדי לנצח את היריב. במקום יש גם פארק חבלים, מתחם קיר טיפוס, סדנאות גיבוש ומנהיגות, ימי הולדת ואירועים ועוד הפתעות.

לייזר טאג אדרנלין . חולון, 053-9417429

מסעדת נאפיס הוותיקה כבר מזמן הפכה כמקום עלייה לרגל עם מנות ענקיות וטעימות ותפריט מגוון הכולל ארוחות בוקר, בשרים על האש, סלטים, מרקים, פסטות ופיצות כשכל המנות כמעט מתאימות לשרינג מושלם! מומלץ בחום לקחת את הכנפיים ברוטב חמאת בוטנים ואת מנת חלת הירקות בטמפורה שהיא שלמות עולם, בעיקריות לכו על כריך אנטרקוט לצד תפוח אדמה מוקרם – מנת הדגל הבלתי נשכחת של ילידי שנות ה-90 או את מנת הבוצ'ר - סטייק אנטריקוט, 2 קבבים ו-2 סטייק פרגית, על מצע תפו"א.

ומה עם הצוציקים? שיפודי פרגית, פיש & צ'יפס, נאגטס, שניצל, פסטה, יש תפריט ילדים מגוון שמתאים לטעמו של כל ילד באשר הוא.

צילום: נאפיס

נאפיס. יוסף לישנסקי 27, חולון, 053-8094254

היכל הקרח בחולון המקום המושלם לקיץ חם בדרך לסטיקיית העולם 'סטיקיית הבוקרים'

מה יותר מדויק לקיץ הלוהט הזה מאשר קרח וכמה שיותר ממנו? היכל הקרח בחולון מציע לכם עולם ומלואו של קרח וקור שיצננו אתכם מהסיוט האקלימי שבחוץ ומובטח שפשוט תרצו לגור כאן. במקום תמצאו את משטח ההחלקה המפואר והגדול ביותר בגוש דן בגודל של 900 מ"ר כדי שיהיו לכם מספיק הזדמנויות ליפול.

היכל הקרח בחולון. חולון, 053-9387391

אין על "סטקיית הבוקרים" כמקום מושלם לסיום המלחמה המשפחתית שלכם בלייזר. תמצאו כאן בשר משובח טרי ומיושן, סטייקים מצוינים, המבורגרים טעימים, שיפודים עסיסיים ובקיצור כל מה שמתאים לקרניבורים רעבים. בראשונות חומוס גרגירים וסלט פאתוש המצוין עם סיגר ממולא שפונדרה. בעיקריות – סטייק טי-בון פורט-האוס או סטייק סינטה על העצם כשתי מנות מנצחות!

ומה עם הצוציקים? הילדים ימצאו כאן תפריט ילדים מגוון עם נקניקיות/המבורגר/שיפודים/קציצות קבב. חזה עוף יחד עם צ'יפס שתייה קלה וקינוח, מי צריך יותר מזה?

צילום: סטייקית הבוקרים

סטיקיית הבוקרים. הלוחמים 1, תל אביב, 053-4247149

אטרקציות בדרום

מג'יק קאס על ארוחה 'כנענית' שילוב של שתי חווית אקסטרים בלתי נשכחות!

חם למות בחוץ, הלחות הורגת, הילדים מקטרים וביננו? כל מה שבא לכם זה "לתקוע" את הילדים במקום ממוזג ובטוח ולשבת על כוס קפה ממש כמו כשהייתם מתבגרים, זוכרים? התקופה שבאמת נהניתם כשהיה חופש גדול. Magic Kass – מג'יק קאס הוא פארק השעשועים המקורה הגדול והמתקדם בישראל והוא יגשים לכם את השעשועים לילדים וגם את הקפה עם המון אטרקציות ייחודיות ומתקני אקסטרים שלא נראו בארץ.

מג'יק קאס. מעלה אדומים, 02-544-1919

ואם כבר אתם במדבר באחד מהאזורים היפים שיש ואחרי שכולם עייפים אך מרוצים מכל מתקני הלונה-פארק, אין כמו לסיים את היום בארוחה מעולה ב'כנענית', מסעדת שף מדברית עם מנות מעולות על נתחי בשר משובחים שיתאימו גם לטורפי הבשר שבינכם. בשום מצב אל תוותרו על מנת המטפונה עוף - חצי עוף מעושן שעות בגחלים, מוגש עם צ'יפס ומטבלים, צלע עגל עם תפוחי אדמה ובטטה מדורה ואם אתם חברה רציניים אז לכו על פלטת הבשרים הזוגית הכוללת: צלע עגל עטוף ברוטב מיסו, סטייק אנטריקוט, פרגית במשרה סומק, טימין ומיץ לימון, חזה מולארד בתוספת תפוח אדמה ובטטה מדורה.

ומה עם הצוציקים? הילדים יוכלו לבחור בין נקניקיית עוף/שניצלוני עוף מלווים בצ'יפס, שתייה וירקות חתוכים, גם בריא וגם טעים.

צילום: הכנענית

כנענית. כפר אדמים, 053-7933731

אגם נחושתן על 'שוק דגים' טריים ומופלאים

אגם נחושתן נמצא באחד האזורים היותר יפים בארץ הלו הוא פארק תמנע ויש בו את כל מה שצריך כדי להרגיש חופש אמיתי – אגם מדהים שנראה כמו מווה מדבר של ממש לצד אטרקציות ומסלולי הליכה לכל המשפחה. תוכלו לשוט על סירות וקיאקים להנות מספורט ימי אטרקציות מים וכמה שיותר כייף!

אגם נחושתן.

במרחק נסיעה משם תמצאו את אחת ממסעדות הדגים הטעימות שיש כאן בארץ 'שוק דגים' המציעה תפריט עמוס לעייפה בכל טוב של פוקצ'ות, דגים, סלטים, בשרים, פסטות אבל, הי..התכנסנו כאן בשל הדגים! בראשונות – קחו את מסחר סלטי הבית וגם את סלט שוק הדגים המופלא עם שומר, רוקט, עגבנייה, בעיקריות כדאי לקחת את מנת השרינג המשובחת פלטת שוק דייגים הכוללת מגוון טעימות מדגי המקום ומומלצת ביותר.

ומה עם הצוציקים? יש במקום תפריט ילדים מתחכם ובריא של שניצלונים, פיש & צ'יפס, פסטת עגבניות, חצי מנה שרימפס או חצי מנה סטייק פרגית לצד תוספות כמו צ'יפס.

צילום: שוק דגים

שוק דגים. חוף אלמוג, אילת, 053-9442916

לאטרקציות נוספות בכל רחבי הארץ היכנסו

*חלק מן המסעדות המופיעות בכתבה הינן לקוחות rest אך נבחרו ללא שיקולים מסחריים

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה
מסעדה  Dream בכחל
053-9376249
דוריס קצבים בזכרון יעקב
הזמנת שולחן
04-6397030
פרש דה מרקט חדרה בחדרה
053-9349214
עלאש - מסעדת בשרים במודיעין והסביבה
053-4411148
כרמא בירושלים
הזמנת שולחן
053-9439229
נאפיס חולון בראשון לציון
הזמנת שולחן
053-8094254
הכנענית בכפר אדומים
053-7933731

תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER
אוכל מוכן לפסח 2024 – על האוכל הכי מומלץ בלי מאמץ
איפה אוכלים בחול המועד פסח 2024? מסעדות כשרות ומומלצות
פורים 2024 – מצעד משלוחי המנות הגדול
המסעדות המומלצות לחורף 2024: מלחמה ומנות מנחמות
וולנטיין דיי 2024 – מסעדות מומלצות לדייט ראשון
דרום אדום 2024 דווקא השנה – המסעדות המומלצות
מסעדות שחוזרות לשגרה בצל הלחימה
מסעדות חדשות שנפתחו בזמן המלחמה
ביסטרו 56: הנאה מאוכל, נוף קסום ואווירה קסומה
מסעדת השף M37 - המסעדה שלא תרצו לפספס
פורטו – מטבח ים תיכוני: אווירה נעימה ואוכל משובח
סוהו: אסיאתית אמיתית ראשון לציון