נגישות
נגישות

איפה אוכלים בפסח? מסעדות כשרות ותפריטים מיוחדים

איפה מגישים סושי כשר וטעים? היכן תמצאו פיצות ופסטות מושלמות לפסח? מצפון ועד דרום, קבלו את הטופ 8 של מסעדות כשרות המציעות תפריטים שיעשו לכם את החג.

חדשות האוכל חדשות מהצלחת
אורלי בויום
תאריך פרסום: 06/04/2022, 18:52 תאריך עדכון: 12/04/2022, 11:40
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

איפה תמצאו אוכל כשר וטעים לפסח? החל מפיצות ופסטות, ועד מנות חג ייחודיות: קיבצנו לכם מסעדות כשרות לפסח מכל הקשת הקולינרית הישראלית - החל ממסעדות שאלופות בהכנת בצקים כשרים, פיצות ופסטות מופלאות העשויות מקמח תפ"א, דרך מסעדות בשרים מפנקות המלוות בלחמניות פסח טעימות. מנות פתיחה חגיגיות כמו כבד קצוץ וקינדרלעך ועד מנות עיקריות של חג! רכזנו עבורכם את שמונת המסעדות הטובות ביותר לפסח! שמחכות לכם פתוחות עם מנות נימוחות בימי חול המועד.

אלטוס  - המקום הנכון לאוהבי מרק קניידלך שמתכתב עם בשר משובח

רמת הגולן הוא אחד מהאזורים המעניינים והיפים לטייל בהם בפסח. האזור מכיל שפע של אטרקציות שמעוררות תאבון, ועושות חשק לזלול ארוחת בשרים טובה. אלטוס, היא מסעדת בשרים הממוקמת בקצרין שברמת הגולן, המציעה אוכל ביתי ומגוון תבשילים. המסעדה מספקת תפריט מיוחד לפסח הכולל בשרים משובחים, דגים טריים, מגוון שלם של סלטים כשהכל כשר לפסח וטעים להפליא. בראשונות מומלץ לקחת את מרק הקניידלך כי בכל זאת אנחנו בימי חג. לעומת זאת, בעיקריות נמליץ על מנה מיוחדת יותר - צלעות כבש בפירות יבשים, כשלצד כל הטוב הזה כדאי לשלב את פלטת הסלטים המקומית שתתנגן יפה לצד הבשר!

צילום: מסעדת אלטוס

אלטוס, קצרין - רמת הגולן, 053-7103013

סטקיית הבוקרים – בגלל הבשרים המעושנים והמשובחים

מסעדת הבוקרים הוותיקה שבחיפה היא אחד המקומות הכי מתאימים לארוחת צהרים של חג לאחר יום טיול בחיפה – ארוחת בשרים הגונה ונפלאה. המסעדה מתמחה בצליית בשרים ועישונם, ותמצאו בה את מיטב מנות הקרניבורים שרק קיימות כיום – אנטרקוט על עצם, סינטה, פילה, צלעות, חלקי פנים ובקיצור כל מה שקרניבור מבסוט צריך לאכול לארוחת בשרים כהלכתה. למנה ראשונה מומלץ לקחת את הכבד הקצוץ המופלא – כי בכל זאת זה שולחן חג ואיך אפשר בלי כבד קצוץ, בעיקריות מומלץ לקחת את השאטובריאן המושלם  - 350 גרם סטייק פילה כשלצד הארוחה תקבלו לחמניות מיוחדות לפסח עם טעם של עוד כדי שתוכלו לנגב איתן את הרוטב ולהשאיר צלחת ריקה בגלל הארוחה הטעימה.

במקום - תפריט כשר לפסח!

צילום:סטקיית הבוקרים

סטקיית הבוקרים, קדושי יאסי 1, חיפה, 053-4294059

בני הדייג כי בלי דגים אין חג

בין אם אתם בדיוק מטיילים במרינה היפה של הרצליה בחג הפסח ובין אתם 'הרצליינים' בנשמה, ארוחת דגים אצל בני הדייג היא MUST כדי לתבלן את החג בארוחה מפנקת וטעימה. מהמיקום המושלם שעל קו המרינה ועד לתפריט הכולל מגוון של מנות דגים, סלטים ביתיים מוקפדים, ארוחות בוקר וגם בשרים למי מכם שדגים אינם ה'פורטה' שלו. בורי, מושט, פילה סלמון, ברבוניה, לברק הם רק חלק מהמנות המופלאות המוגשות כאן והבשורה הטובה היא שהמסעדה פותחת שעריה גם בחג הפסח אז תוכלו להנות ממיטב המטעמים, ביניהם מנת 'פלטת הדייגים' המושלמת וגם להנות מקינוחים נפלאים וכשרים לפסח.

במקום - תפריט מיוחד לפסח!

צילום: מסעדת בני הדייג

בני הדייג, יורדי ים 1, מרינה הרצליה, 053-6853576

רג'ינה בתחנה –כבד קצוץ ומרק קרפלך, הזוג המושלם של החג

מסעדת רג'ינה מוכיחה שכשרות מהדרין וטיפול נכון בבשר משובח הולכים ביחד! מדובר במסעדת בשרים מצוינת שמתאימה בדיוק לארוחת צהרים של גורמה לאחר שוטטות בסמטאות נווה צדק הציורית. בתפריט הפסח תמצאו מנות בשר כמו סטייק פרגית, אסאדו, סינייה, סטייק, המבורגר לצד מנות פתיחה ותוספות נפלאות כשהמלצת החג שלנו היא לפתוח את הארוחה במנת כבד קצוץ ומרק עוף צח עם ירקות וקרפלך, כיאה לארוחת חג ובעיקריות תוכלו להתפנק על תבשיל אסאדו ברוטב ציר בקש, ברביקיו מעושן וסילאן עם אורז ותערובת שקדים וחמוציות.

צילום: מסעדת רג'ינה בתחנה

רג'ינה בתחנה, המרד 3, תל אביב, 053-9428604

לוצ'נה – פיצות ופסטות כשרות שיטיסו אתכם לרומא

בפסח הזה בלוצ'נה יקבלו את פניכם עם מיטב הפיצות והפסטות הכי נפלאות שיש, העשויות מבצק תפוח אדמה כל כך טעים - שיש סיכוי סביר שיגרום לכם לוותר על חמץ גם ביתר ימות השנה! לוצ'נה היא מסעדה איטלקית כשרה, שממוקמת בלב ליבה של שכונת ממילא היוקרתית, במבנה עתיק ויפה המתאים בול לאווירת החג עם תפריט עשיר של פסטות טריות וקינוחים מדהימים, תוצרת ידיו של אבירם דותן שיצר מטבח שלם בהשראת המטבח האיטלקי. בראשונות - כדאי לקחת את הקפרזה איטלינו, בעיקריות - מומלצים הלזניה המושלמת, רביולי הגבינות או ריזוטו פטריות המפנק. לא לשכוח לקנח באחד מקינוחי המקום שיתעדכנו בימי החג!

צילום: מסעדת לוצ'נה

לוצ'נה, ממילא 8, ירושלים, 053-9419222

ג'וי גריל האוס – פסח של בשרים לאוהבי הז'אנר

ג'וי גריל האוס - מסעדת בשרים בקונספט של ביסטרו היא התשובה שלכם למסעדת בשרים כשרה ומעולה, הממוקמת מול נופיה המרהיבים של העיר העתיקה ומציעה תפריט עשיר, הכולל בשרים, כמו: אסאדו, פילה, סינייה, סטייק אנטרקוט, פרגית סלטים ותוספות ועוד. מאחר ובימות חג עסקינן, מומלץ בחום לקחת בראשונות את קרפצ'יו החצילים הטעים, ובעיקריות, את מנת מדליוני פילה בקר עם רביולי בטטה, ציר בקר ורוטב יין. אם אתם אנשי יין במהות, מומלץ להצמיד יין משובח לארוחה ולהרים 'לחיים' לכבוד הפסח.

 צילום: ג'וי גריל האוס

ג'וי גריל האוס, ממילא 13, ירושלים, 053-9344961

נגיסה סושי בר – לסושי חגיגי וכשר לחג

אוהבי המטבח האסייתי ועולמות הסושי לבטח מכירים את רשת נגיסה סושי בר שכבכל פסח מתאימה סניפיה ומטעמיה לחג. הרשת מונה 11 סניפים הפזורים באזור השרון והמרכז ומציגה תפריט עשיר, מגוון ומושלם של הטעמים והניחוחות האסייתיים עם שפע של מנות אותנטיות וטעימות של מנות ווק, סושי, מאקי פוטומאקי וכל קומבינציות הסושי שרק תרצו. המלצה שלנו לימות החג היא להתחיל את הארוחה במרק מיסו -כי ככה אנחנו הישראלים חייבים להתחיל ארוחת חג במרק, לעיקרית את הפאד תאי בקר או סטייק סלומון או לקחת את קומבינציית L של השף לשרינג מושלם שלכם.

צילום: נגישה סושי בר

נגישה סושי בר כפא סבא, 053-9344987למעט סניפי הרשת בגבעת שמואל ולוד שאר הסניפים פתוחים בפסח!

תרשיש – בגלל האוכל המרוקאי הכשר והמושלם

בתרשיש, תמצאו את התמהיל הנכון שבין אוכל גלאט כשר, לטעם מופלא של החיבור שבין תרבות צפון אפריקה לתרבות הישראלית. התפריט כולל תבשילים אותנטיים מהמטבח המרוקאי, כל סוגי השיפודים שתרצו – קבב, לבבות, שקדי עגל, הודו, מיטב הבשרים כמו פילה, סטייק עצם, קציצות עגל, טחול ממולא ועוד מטעמים מושלמים! המומלצים שלנו לחג - לפתוח את הארוחה במגוון סלטים, וחומוס לניגוב על מצות ולחמניות פסח, ובעיקריות - לקחת את מיקס הבית, הכולל: שיפודי אנטרקוט, קבב, בקר, לבבות ופרגית לחגיגת בשרים מושלמת!

צילום: שאטרסטוק

תרשיש, אורט 18, אשדוד, 053-9376500

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה
אלטוס בקצרין
04-6961994
סטקיית הבוקרים בחיפה
053-4294059
בני הדייג בהרצליה
053-6853576
רג'ינה בתחנה בתל אביב
הזמנת שולחן
053-9428604
לוצ'נה בירושלים
הזמנת שולחן
053-9419222
ג'וי גריל האוס בירושלים
הזמנת שולחן
053-9344961
נגיסה סושי בר כפר סבא בכפר סבא
053-9344987

תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER
אוכל מוכן לפסח 2024 – על האוכל הכי מומלץ בלי מאמץ
איפה אוכלים בחול המועד פסח 2024? מסעדות כשרות ומומלצות
פורים 2024 – מצעד משלוחי המנות הגדול
המסעדות המומלצות לחורף 2024: מלחמה ומנות מנחמות
וולנטיין דיי 2024 – מסעדות מומלצות לדייט ראשון
דרום אדום 2024 דווקא השנה – המסעדות המומלצות
מסעדות שחוזרות לשגרה בצל הלחימה
מסעדות חדשות שנפתחו בזמן המלחמה
קפה עוטף באהבה – הפרויקט למען מפוני העוטף
העונה ה-11 של מאסטר שף סוגרת נבחרת והבוחשת מלרלרת
ארוחת ליל סדר במסעדה 2024 – סעודות פסח הכי שוות!
חג ״לפני המצות״ שמח!