נגישות
נגישות
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

סושי של אונמי (צילום: יח"צ)סושי של אונמי (צילום: יח"צ)


טוענים שהוא לא משמין, אוכלים אותו ומרגישים לוהטים ובעיקר הוא מתאים לכל אירוע ושעה ביום – סושי הוא ללא ספק אחד מהמשלוחים הפופולריים ביותר. בתל אביב יש אינספור אפשרויות למשלוחי סושי ברוב שעות היממה. אנחנו בחרנו את השוות ביותר, וכמובן ישר הזמנו קליפורניה רול. הכינו את הצ'ופסטיקס.

הבחירות שלכם: מנות הסושי השוות ביותר
בשעה טובה: המקומות שמציעים סושי לנשים בהריון

סושי בר בזל

היה זה בשנת 1997 כשהמסעדן יוסי חולו (יושי) הקים את הסושייה הקטנה שלו ברחוב בזל - זמן רב לפני פלישת רשתות הענק והרבה לפני שכל ילדון ידע להבחין בין ניגירי, סשימי ומאקי. מאז המקום כבר הספיק לעבור מספר ידיים, לעבור דירה לרחוב פרישמן ואפילו התפריט עבר השנה מתיחת פנים רצינית והתרחב אל מעבר לגבולות המטבח היפני. אבל הסושי האגדי של סושי בר בזל הוא עדיין אותו סושי איכותי ועל כך יוכלו להעיד כל אותם לקוחות ותיקים שגדשו את המקום בימיו הראשונים, שמגיעים אליו גם היום, עם בני הדור השני.  

מה מזמינים: נגי ניקו מאקי (4 גלילי סינטה פרוסים דק במילוי בצל ירוק ואספרגוס בתוספת רוטב לימון סחוט – 48 שקלים), פילדלפיה (סלמון, גבינת שמנת ומלפפון מטוגן בטמפורה – 39 שקלים), בוז'ולה (סלמון סקין, מלפפון, מיונז, עטוף בסלמון, אבוקדו ורוטב טריאקי – 39 שקלים) וקרייזי בוסטון (שרימפס, ספייסי מיונז, בצל ירוק, אבוקדו ואספרגוס, עטוף בטוביקו ירוק – 46 שקלים).

סושי בר בזל, פרישמן 20, תל אביב. 053-9375016

סושי בר בזל (צילום: יח"צ)ניגירי של סושי בר בזל (צילום: יח"צ)


נינה סושי

נינה סושי עלתה לישראל מצרפת, ראתה כי טוב והקימה שני סניפים שמגישים סושי משובח: האחד בנתניה והשני בחוף פרישמן, תל אביב. אם אתם בעניין של לנשנש סושי אגב בהייה במי הים התיכון, אין ספק שנינה סושי הוא המקום האידיאלי עבורכם. בנוסף לרולים מצוינים וקומבינציות אטרקטיביות, מציעים במקום גם מבחר מנות בייגל, מנות אורז טרטר וצלחות צ'יראשי עשירות בכל טוב.

מה מזמינים: טמאקי סלמון שמנת (20 שקלים), רול עוף בטמפורה ואבוקדו (32 שקלים), ניגירי סלמון אפוי (32 שקלים) וקומבינציה סשימי (4 יח' סלמון, 4 יח' טונה ו-4 יח' דניס – 82 שקלים)

נינה סושי, גורדון 2, תל אביב. 053-9380779

מינה טומיי

מינה טומיי החלה את דרכה בקיץ של 2006, לפני קרוב לעשור וחצי. היא באה לעולם ברחוב אבן גבירול ובהמשך נפתח סניף נוסף בהרצליה. למרבה הצער והאכזבה, המיתון של 2008 הוביל לסגירת שני הסניפים המקוריים. בתחילת העשור הקודם המותג זכה לחיים חדשים בקניון קסטרא שבחיפה. הקונספט המקורי שהתבסס על מנות גדולות וקטנות, נותר ללא שינוי. בגלגול החדש, הפכה מינה טומיי למסעדה בעלת חמישה מטבחים: תאילנדי, הודי, וויאטנמי, קוריאני ויפני, דבר שהתגלה כמוצלח במיוחד ונכון להיום הרשת מפעילה סניפים בתל אביב, חיפה וקריית ביאליק. ציפור קטנה לחשה לנו שבחודשים הקרובים צפוי להיפתח סניף נוסף בעין שמר ולכן זה המקום לאחל לקברניטי הרשת, הרבה מזל טוב ובהצלחה.

מה מזמינים: אבי טמפורה (קריספי שרימפס בצל ירוק, קנפיו, אבוקדו, בציפוי שומשום וטוביקו – 42 שקלים), מאקי בטטה (15 שקלים), סשימי מאגורו (טונה אדומה – 47 שקלים) וקומבו קונגאו (8 יח' ווג'י רול, 4 יח' פרש רול ו-4 יח' רול סגול – 62 שקלים).

מינה טומיי, הארבעה 17, תל אביב. 053-9381977

ניגירי של מינה טומיי (צילום: יח"צ)ניגירי של מינה טומיי (צילום: באדיבות המקום)


ONAMI

בדומה לסושי בר בזל, גם אונמי נחשבת לאחת מחלוצות המטבח היפני בישראל. היא נפתחה בשנת 1999 על ידי המסעדן אריאל (אלי) גרוסמן, שהחל את מהפכת הסושי בישראל עם הקמתה של מסעדת טקאמרו בהרצליה ב-1990. הרבה רולים גולגלו על הבר הגדול של אונמי בשני העשורים האחרונים ואלפי ליטרים של קוקטיילים יפניים משובחים נמזגו לכוסות. אך למרות הזמן שחלף מאז הפתיחה ולמרות הגלגולים השונים שעברה מאז המסעדה המרשימה, אונמי עדיין רעננה מתמיד ומגישה מגוון רחב של מנות סושי מוקפדות, יצירתיות ועשויות היטב.

מה מזמינים: סאקמורי רול (אינסייד אאוט סלמון, סלמון סקין, אבוקדו ומלפפון – 25.2 שקלים), הוטטה טוביקו רול (סקלופ, אספרגוס, צנון מוחמץ, ביצי דג דאון וספייסי מיונז – 37.8 שקלים) וקומבינציה צמחונית (4 יח' יאסאי קוקטייל רול, 4 יח' רול צמחוני ו-8 יח' קנפיו טמאגו מאקי – 43.2 שקלים).

ONAMI, הארבעה 18, תל אביב. 053-8093399

רול של אונמי (צילום: יח"צ)רול של אונמי (צילום: יח"צ)

יאן סושי האוס

יאן סושי האוס הוא סושי בר צנוע אך מקסים במיוחד שנפתח באפריל 2015 על ידי שחר שרמן ואלעד סלמה, כשעל הצד הקולינרי הופקדו שתי אושיות סושי תל אביביות שעבדו במשך שנים בסושיות המובילות בעיר. הכוונה היא לציפי גרשונוביץ (FRAME, קיוטו, יאקימונו) וניר פיטוסי (סושי בר בזל, TYO), שהעניקו למקום את אופיו הקולינרי הייחודי בתחילת הדרך. בנוסף למנות סושי מופלאות, שחלקן ייחודיות למקום, מציעים ביאן סושי האוס גם מבחר מנות באן, סלטים אסייאתיים מרעננים ומגוון מרקים ומוקפצים מושקעים.  

מה מזמינים: בלאק נינג'ה (סלמון, שיטאקי, מיונז יפני, שמן צ'ילי, אבוקדו, אספרגוס בטמפורה, במעטפת טוביקו – 46 שקלים), סנדוויץ' סלמון בתנור (סלמון אפוי, ספייסי מיונז, אבוקדו, בצל ירוק ושבבי טמפורה – 43 שקלים) ופרש (בטטה, קנפיו ואבוקדו במעטפת סלק – 33 שקלים).

יאן סושי האוס, שדרות בן גוריון 40, תל אביב. 053-8093119

Frame

מסעדת Frame הוותיקה, שבאה לעולם ב-2003, התחדשה לקראת סוף 2019 בסושי בר לתפארת רמת החייל. את כובע הסושיוומן חובשת במקום קארין גוב, שעל אף גילה הצעיר כבר הספיקה לעבוד בין השאר תחת השף מסאקי סוגיאקי במסעדת דיינינגס. בסושי בר החדש אפשר ליהנות מארוחת טעימות בת שבע מנות, המתחלפות מדי ערב בהתאם למוזה השורה על גוב רבת הכישרונות. אם אין לכם חשק או כוח לצאת מהבית, אתם תמיד יכולים להזמין את מנות הסושי המפורסמות של FRAME במשלוח. ואם מתחשק לגוון, נזכיר שהתפריט של FRAME כולל מבחר מנות נוספות, לרבות מנות באן, דגים ופירות ים, אטריות מוקפצות, אורז ואפילו סטייקים נהדרים.     

מה מזמינים: סשימי טטאקי סלמון (4 פרוסות סלמון צרוב במיסו – 52 שקלים), הוריקן (ספייסי סלמון, מלפפון ואבוקדו במעטפת ספייסי טונה, אבוקדו ושבבי בצל, עם טוביקו ומיונז יפני – 67 שקלים) וצונאמי sandwich (שכבות אורז, אבוקדו, ספייסי טונה וסלמון אפוי בציפוי בטטה קריספית – 69 שקלים).

Frame, ראול וולנברג 2, תל אביב. 053-9419727

קומבינציה של פריים (צילום: יח"צ)קומבינציה של פריים (צילום: יח"צ)

נגיסה

רשת נגיסה החלה את דרכה בכפר סבא בשנת 2008 ותוך עשור בלבד התרחבה לרשת המונה עשרה סניפים. הסניף הממוקם בכיכר המדינה, שנפתח ב-2018, הוא למעשה הסניף ה-11 של הרשת, שמפעילה סניפים נוספים בין השאר בראש העין, לוד, עפולה, נתניה ורעננה. לצד מנות אסייאתיות ורולים איכותיים, מציעים בנגיסה שבכיכר המדינה גם מבחר מגשי מסיבות שישדרגו כל אירוע חגיגי. בין היתר מדובר במגש מסיבה צמחוני בן 120 יח' (320) ומגש מסיבה מעורב בן 80 יח' (270 שקלים).  

מה מזמינים: גרין רול (רול אינסיידאאוט, אספרגוס, אבוקדו, מלפפון במעטפת עירית – 28 שקלים), אוסומאקי סלמון סקין (22 שקלים), פוטומאקי טמאגו (עם קנפיו, אבוקדו, גזר ומלפפון – 28 שקלים) וסנדוויץ' שיטאקה (פטריות שיטאקה, גזר, מלפפון ואבוקדו – 38 שקלים).

נגיסה סושי בר, ה' באייר 10, תל אביב. 053-9431005

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה
אונמי בתל אביב
055-4336606
יאן סושי האוס בתל אביב
053-9377266
פריים סושי בר בתל אביב
053-9368746
נוצ'י בתל אביב
053-5495353
נינה סושי בתל אביב
053-9386027
מינה טומיי תל אביב בתל אביב
053-6130332
סושי בר בזל בתל אביב
053-9367972

תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER
ביסטרו 56: הנאה מאוכל, נוף קסום ואווירה קסומה
מסעדת השף M37 - המסעדה שלא תרצו לפספס
פורטו – מטבח ים תיכוני: אווירה נעימה ואוכל משובח
סוהו: אסיאתית אמיתית ראשון לציון
חדש ומלוח: אנין  המסעדה החמה של ים המלח נפתחה
מה נשים אוהבות לאכול? המסעדות המושלמות לערב נשים
קינוחי שוקולד מומלצים בעוטף ובצפון
מונא - ביסטרו ירושלמי אלגנטי
איפה אוכלים בחול המועד פסח 2024? מסעדות כשרות ומומלצות
מה לאכול בזמן מלחמה? 5 מאכלים שעוזרים להפחית מתח וחרדה
הצבא צועד על קיבתו: מצפון לדרום - העמותות שמאכילות
הצטיידות לשעת חירום: המזון הנכון בשעת חירום