נגישות
נגישות
טלפון ראשי053-5495353 מס' מקשר

zap rest עושה שימוש במספר וירטואלי לפי תנאי השימוש באתר. מספר הטלפון של העסק מופיע בהמשך העמוד.

טלפון למשלוחים053-9431005 מס' מקשר

zap rest עושה שימוש במספר וירטואלי לפי תנאי השימוש באתר. מספר הטלפון של העסק מופיע בהמשך העמוד.

העסק שלך או בבעלותך? לעדכון פרטים וניהול הדף העסקי

עוד מסעדות אסייתיות בתל אביב

נאם בתל אביב
תל אביב
מסעדה אסייאתית
פריים סושי בר בתל אביב
תל אביב
מסעדה אסייאתית
טאיזו בתל אביב
תל אביב
מסעדה אסייאתית
ג'פניקה בתל אביב
תל אביב
מסעדה אסייאתית
סושי בר בזל פרישמן בתל אביב
תל אביב
מסעדה אסייאתית
הזמן שולחן
ניטן תאי בתל אביב
תל אביב
מסעדה אסייאתית

דירוג גולשים

1.5
אוכל
1.0
שירות
1.0
אווירה
3.0
מחיר
1.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

חוות דעת אחת נכתבה על נגיסה סושי בר

מהחדש לישן
  • מהחדש לישן
  • מהישן לחדש
  • מהגבוה לנמוך
  • מהנמוך לגבוה
Artem - תמונה
Artem מבקר מתחיל
ספייסי צ'יקן = מנת שמן שרוף! לא מומלץ!
1.5
05/08/18

הזמנו משלוח של מנת סושי עם כמה רולים בסיסיים ומנת ספייסי צ'יקן. ראשית - חשוב לציין שהמנה הגיע ללא ג'ינג'ר וללא ואסאבי ועם שלושה קופסאות של רוטב סויה/טריאקי/מיונז. אף פעם לא קיבלתי מבחר... כו עלוב ברטבים\תוספות במשלוח סושי. אבל אם זאת הייתה הבעיה היחידה לא הייתי תורח לכתוב כאן. כאשר פתחנו את מנת הספייסי-צ'יקאן הופתענו לגלות גוש שחור שמנוני ומפחיד, העברתי חצי מהמנה לצלחת וניסיתי לטעום את המנה החשודה. התיאור הטוב ביותר לטעם הוא שמן שרוף עם קצת בצל שעדיין לא מוכן. זרקתי את הבזיון הזה לפח וצילמתי את החצי השני שנשאר הכערה לפני שגם החלק הזה הלך לפח (כן זה נראה קצת, המנות פה גם כן לא כאלה גדולות, מה שהקל עלי כי אני לא אוהב לזרוק אוכל אז לפחות לא היה הרבה לזרוק). התקשרנו לסניף וביקשנו לדבר עם המנהל/ת הזמינים בסניף. קיבלנו את הכבוד לדבר עם הבעלים של הסניף והסברנו את הביעה. לאחר ששלחנו את התמונות (המצורפות כאן) המנהלת חזרה אלינו ובמקום להתנצל על התקלה ואולי להציע פיצוי כולשהו היא התחילה להמציא סברים ותרוצים בסגנון של "כל המנות עוברות בדיקה ולא יכול להיות שהוצאנו מנה כזאת" "בקושי משתמשים בשמן במנת הספייסי צ'יקן" "אנחנו בודקים את כל המנות לפני שהן יוצאות ולא יכול להיות שקיבלנו מנה כזאן"(לפחות כאן המנהלת מודע שהמנה נראת גרוע) ובסוף התחילה המנהלת לתחקר אותי למה התקשרתי להתלונן שעתיים אחרי שההזמנה יצאה ולא ישר כשקיבלנו את המשלוח, למרות שניסיתי להסביר כי הגעתי הבית מאוחר מהרגיל וקרוב משפחה כבר קיבל את המשלוח ולא בדק את המנה שהזמנתי. מוזר שבזמן שהם בודקים כל משלוח שהם מוציאים בקפדנות עדיין שכחו את הדבר הכי בסיסי בסושי שהוא ג'ינג'ר וואסאבי. ה"פיצוי" היחיד שבכל זאת הציעו לי זה להגיע פיזית לסניף ו

עוד פרטים
הוספת תגובה

מה גולשי zaprest אומרים על המקום:

0
אווירה של חגיגה
0
בראנץ' מעולה
0
מומלץ לפגישה עסקית
0
אווירה כפרית
0
מומלץ לארוחה משפחתית
0
אווירה יוקרתית
הצג עוד חוויות

מספר נוסף:03-9744444

מצאת טעות?

תעזרו לנו לשפר את המאגר

הכתבות שיכולות לענייך אותך

כל המסעדות שצפיתי בהן

קדימה
אחורה