נגישות
נגישות

המלצות עם בשר: הסטייקים המובחרים של ישראל

במהלך חודשי הקיץ הזמנו אתכן ואתכם להמליץ לנו על סטייקים מופלאים שפגשו בצלחת. כעת הגיע הזמן לפרסם את ההמלצות ולצאת למסע בעקבות הסטייק המושלם

ראש השנה וחגי תשרי חדשות מהצלחת
עודד פשטצקי
תאריך פרסום: 25/11/2019, 0:00
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

בשרים ובירות בבישיקיו (צילום: באדיבות המקום) בשרים ובירות בבישיקיו (צילום: באדיבות המקום)

במסגרת פרויקט מפת האוכל של ישראל, קיבלנו אינספור המלצות למסעדות המגישות סטייקים משובחים. חלק מהן, מככבות דרך קבע ברשימות המדרגות את מסעדות הבשרים הטובות בישראל אך ברשימה שלפניכם תמצאו גם מספר המלצות שקרוב לוודאי יפתיעו אתכם. בחרנו להתמקד ב-11 המלצות, ואין לנו ספק שכל אחת מהן מזמנת חוויה קולינרית נהדרת.

מפת האוכל של ישראל - כל הסטייקים
קצביות מומלצות בכל רחבי הארץ

גיליס – נוב

לא מעט המלצות שלחו אותנו לרמת הגולן וליתר דיוק למקדש הבשרים של יוסי וראובן גיליס, הנושא את שם המשפחה של השניים. בגיליס תמצאו חוות אירוח, סדנאות בשר, קצביית בוטיק ומובן שגם מסעדת בשרים לתפארת הפועלת בימי חמישי בלבד. במסגרת הארוחות במסעדה, סועדים המזמינים מנה בשרית נהנים בנוסף ממגוון פינוקים כמו חומוס עם בשר, תפוחי אדמה מטוגנים ושתייה חמה על חשבון הבית.  

מיועד ל: כל מי שמעוניין ליהנות מחוויה קרניבורית מקיפה הכוללת הרבה יותר מארוחה טובה.
ההמלצה שלנו: הארוחה המומלצת בגיליס מתקיימת במתכונת של ארוחת טעימות, כשבזו אחר זו עולות על השולחן מנות בשרים משובחות. בגיליס מציעים שני מסלולי טעימות, כשבין היתר המסלול הראשון כולל המבורגיליס, רול סינטה בצ'ימיצ'ורי ואנטריקוט בגריל (215 שקלים לסועד) ואילו השני כולל גם פילה בגריל וטראפלס שוקולד במילוי ברס אגוזי לוז בציפוי שוקולד על מקל קינמון (238 שקלים לסועד).

גיליס - קצביה מסעדה - נוב, 053-5495103

סטייק בשר בגיליס, נוב (צילום: באדיבות המקום) ארוחת טעימות. סטייק בשר בגיליס, נוב (צילום: באדיבות המקום)

סטקיית הבוקרים – חיפה

סטקיית הבוקרים היא בין המסעדות המפורסמות ביותר בחיפה ובין הוותיקות שבהן. היא באה לעולם לפני כרבע מאה על ידי יוסי טוכנר, מבכירי המסעדנים בעיר ומאז גריל הפחמים העצום שבלב המטבח לא נכבה מעולם. המסעדה החיפאית לא מפסיקה להפתיע ולחדש כשלמשל בשנים האחרונות החלו להציע במקום נתחי ענק המיושנים במקום בתהליך קפדני הנמשך כ-28 ימים, בדגש על טומהוק, ריב איי וניו יורק סטייק. עם זאת, יש במקום גם דברים שלא השתנו מאז הפתיחה ובראשם העיצוב הטקסני ומסורת פיצוח הבוטנים אגב השלכת הקליפות על הרצפה. תענוג חיפאי אמיתי.

מיועד ל: כל מי שגר בחיפה או מזדמן לעיר ומעוניין ליהנות מנתחים ענקיים, חומוס מצוין ומבחר מרשים של יינות.
ההמלצה שלנו: תאוות בשרים היא מנה מיוחדת ומומלצת במיוחד המוגשת בימי ראשון עד חמישי בלבד (לא כולל חגים), הכוללת זוג יחידות של נתחי אנטריקוט מבשר עגל מיושן, זוג צלעות טלה, זוג שיפודי קבב על מקלות קינמון, זוג נתחי פילה פרגית, זוג נקניקיות צ'וריסו עגל, זוג נקניקיות מרגז חריפות וזוג קלחי תירס (298 שקלים).

סטקיית הבוקרים - STEAK HOUSE - קדושי יאסי 1, חיפה, 053-4294059
להזמנת שולחן בסטקיית הבוקרים - STEAK HOUSE

בשר בסטקיית הבוקרים (צילום: באדיבות המקום) הסטייק של חיפה. בשר בסטקיית הבוקרים (צילום: באדיבות המקום)

לימוזין – רמת ישי

ההמלצות החמות שזרמו למערכת וכיוונו אותנו למסעדה הוותיקה ברמת ישי, לא הפתיעו אותנו כלל וכלל. למעשה זה היה הרבה יותר מפתיע אם איכשהו לימוזין הייתה זוכה להתעלמות גורפת. לימוזין נפתחה ב-2002 על ידי אמיר טלמור ורמי גינת שהקימו בשנות ה-90 של המאה הקודמת חווה לגידול בקר משובח. לקראת תחילת המילניום, הקימו השניים קצביית בוטיק שבה שיווקו את תוצרת החווה ללקוחות פרטיים ומסעדת לימוזין הייתה השלב הטבעי הבא. מאז שנפתחה ועד היום, אף רשימה המדרגת את מסעדות הבשרים הטובות בישראל, לא תהיה שלמה אם לא תוזכר בה המסעדה שכל ארוחה בה היא חוויה בלתי נשכחת.  

מיועד ל: כל מי שלוקח את הסטייק שלו ברצינות ולא מפחד להתמכר.
ההמלצה שלנו: כדי ליהנות מכמה שיותר סוגי בשרים בארוחה אחת, נמליץ לכם ללכת על מיקס בשר זוגי המורכב מ-200 גרם סינטה, 200 גרם אנטריקוט, פרגית, קבב ונקניקיות עגל (246 שקלים). אם יישאר לכם איכשהו מקום, אל תפספסו את קרם המסקרפונה והלמונצ'לו האגדי של לימוזין (45 שקלים).

לימוזין - חורש האלונים 1, רמת ישי, 053-9442366

סטייק בשר בלימוזין, רמת ישי (צילום: באדיבות המקום) הכי טוב שיש. סטייק בשר בלימוזין, רמת ישי (צילום: באדיבות המקום)

שגב אקספרס – ראשון לציון

אמנם לא מדובר על מסעדת בשרים ומטבע הדברים "אקספרס" היא לא המילה שהיינו רוצים להצמיד לסטייק שלנו. עם זאת, היו סמוכים ובטוחים שהסטייקים של השף היצירתי והמוכשר שגב משה, לא ישאירו אף קרניבור מושבע אדיש. אם במקרה תזדמנו למקום ביום שני החל מהשעה 18:00, תוכלו ליהנות מערב יווני וממנות בשריות ייחודיות כמו גירוס בשר (קבב טלה, סטייק פרגית ושקדי עגל מונחים על פיתה דקה, ירקות על האש, טחינה, עמבה ועלים מרעננים – 92 שקלים) ואוכף טלה וירקות שוק (סינטה ופילה טלה על העצם עם ירקות שוק בתנור לבנים, סלט עשבים וטחינה – 135).

מיועד ל: אנשי עסקים שקצרים בזמן אך לא מוכנים לוותר על מנת החלבון הטעימה, המדממת והאיכותית שלהם בהפסקת הצוהריים.
ההמלצה שלנו: אנטריקוט מובחר במשקל 300 גרם (צלוי על הגריל ומתובל בשמן זית ורוזמרין – 119 שקלים) או פילה בקר וריזוטו ירקות (פילה בקר טרי צלוי על הגריל מונח על ריזוטו ירקות עשיר ובצלים מהתנור – 125 שקלים).

שגב אקספרס, מזל אליעזר 34, ראשון לציון. 053-8095199

רק בשר

רק בשר היא רשת מסעדות בשרים המזמינה את הסועדים שלה להתרשם ממגוון נתחים הנחים להם בוויטרינות מבריקות ולאחר מכן לבחור אותם בעצמם. אך לפני כן, הסועדים מקבלים כוס יין אדום שאם רק יחפצו בכך, תישאר מלאה לאורך כל הארוחה (יין הבית ללא הגבלה ב-29 שקלים בלבד). הבשר המשובח המאפיין את סניפי הרשת מככב לא רק בתפריט העיקריות אלא גם ברוב המנות הראשונות אם כי גם סועדים צמחונים ימצאו בתפריט לא מעט מנות מושקעות שיערבו לחיכם כמו קציצות ירק מרוקאיות (50 שקלים), סלט עשבי תיבול בליווי פקאן מסוכר ופלחי אפרסק בסירופ (36 שקלים) ופטריות מוקפצות עם אגוזי מלך ברוטב סויה, צ'ילי, ג'ינג'ר וסילאן (36 שקלים).

מיועד ל: סועדים שאוהבים לפגוש את הסטייק עוד לפני שהוא עולה על הצלחת.
ההמלצה שלנו: אנטריקוט ישראלי עם עצם (120 שקלים ל-300 גרם, 40 שקלים לכל 100 גרם נוספים) או שייטל (117 שקלים ל-300 גרם, 39 שקלים לכל 100 גרם נוספים).

רק בשר - כל הסניפים

בשר ויין של רשת רק בשר (צילום: באדיבות המקום) בשר ויין של רשת רק בשר (צילום: באדיבות המקום)

הטחנה – מטולה

מסעדת הטחנה היא מקדש בשרים צפוני נוסף שזכה להיכנס לרשימת ההמלצות הלוהטות שלנו, כשלמעשה מדובר במסעדת הבשרים הצפונית ביותר בישראל. במסעדת הטחנה ממתינים לכם נתחים מרשימים המגיעים מהעדר הפרטי שבבעלות קברניטי המסעדה ועיצוב פנים (וחוץ) המתכתב עם המערב הפרוע. חשוב לציין שאם מתחשק לכם לאכול סטייקים טובים אבל אין לכם רצון לשבת במסעדה, באפשרותכם לרכוש את כל סוגי הנתחים בתפריט באריזת ואקום כשהם מוכנים לצלייה.

מיועד ל: בוקרים בנפשם שמתגעגעים למערב הפרוע.
ההמלצה שלנו: סינטה (300 גרם – 139 שקלים, תוספת של 100 גרם – 45 שקלים) בתוספת כבד אווז (50 גרם – 40 שקלים, 100 גרם – 80 שקלים) או שיפוד קצבים (200 גרם – 130 שקלים, תוספת של 100 גרם – 62 שקלים).

הטחנה, הראשונים 1, מטולה. 053-9440904

סיגרים עם בשר של הטחנה, מטולה (צילום: באדיבות המקום) סיגרים עם בשר של הטחנה, מטולה (צילום: באדיבות המקום)

בלה – בית שערים

בדרך כלל כשאנחנו נזכרים במסעדת בלה, עולות לנו תמונות של פסטות עבודת יד ופיצות מופלאות, סלטים נהדרים והמון יין טוב. אך ישנם גם כאלה שעבורם אף ביקור במקום לא יהיה שלם בלי איזה סטייק בצלחת. אז עם כל הכבוד לניוקי ערמונים וכמהין (עם מרווה ופרמז'ן – 82 שקלים), לפיצה היוונית (רוטב עגבניות, מוצרלה, חציל, ארטישוק, שברי גבינת עזים, חלמון, אורגנו וצ'ילי טרי – 59 שקלים) ולארטישוק על הפלאנצ'ה (קרם שמנת חמוצה, שקדים קלויים, זיתים שחוקים, אורגנו ופרמז'ן – 56 שקלים), אנחנו יודעים היטב מה נזמין בביקור הבא שלנו במקום.

מיועד ל: כל מי שמעוניין לשלב סטייק מובחר בארוחה איטלקית לתפארת ארץ המגף.
ההמלצה שלנו: סינטה של פרה ישראלית 300 גרם (עם תפו"א, ברוקולי, שום קונפי ושמנת פלפלת – 133 שקלים) או שיפוד אנטריקוט 250 גרם (קריספי תפודים, שום, פטרוזיליה, עלי רוקט וצ'ימיצ'ורי ביתי – 136 שקלים).

בלה - בית שערים, 053-9414924

פירות ים בבלה, בית שערים (צילום: באדיבות המקום) פירות ים בבלה, בית שערים (צילום: באדיבות המקום)

הבוקרים – מרום גולן

מסעדת הבוקרים שבמרום גולן, באה לעולם אי אז ב-1989, כשנכון להיום ניצב בראשה השף איתי שחרור (אחוזת דוברובין). שחרור הרכיב תפריט מרתק ומוקפד הכולל בין היתר פנינים כמו ASADO & PUMPKIN (פרוסות אסאדו מעושן על מצע של דלעת צלויה בסילאן, צ'יפס סלק ברוטב מייפל – 49 שקלים) ו-LETTUCE WRAP ("קונכיות" חסה אייסברג במילוי אסאדו קריספי, קולרבי, נענע, בזיליקום, בוטנים גרוסים ורוטב חמאת בוטנים – 47 שקלים).

מיועד ל: מטיילים מורעבים או כל מי שמוכן לנסוע רחוק כדי לפגוש בצלחת את הסטייק המושלם.
ההמלצה שלנו: במקום להתלבט דקות ארוכות, לכו פשוט על ארוחת הבוקרים הזוגית, הכוללת נתחי אנטריקוט או סינטה לבחירה, אסאדו 12 שעות ללא עצם המעושן במעשנה, קבב עגל וזוג תוספות לבחירה (298 שקל). כמו כן להשלמת החוויה מומלץ ללוות את הארוחה עם מיץ משובח מבית קשת או בירת בזלת של מבשלת הגולן.

הבוקרים - מרום גולן, 053-9443658

בשרים של הבוקרים, מרום גולן (צילום: באדיבות המקום) בשרים של הבוקרים, מרום גולן (צילום: באדיבות המקום)

מרינדו

מרינדו היא בין רשתות הבשרים המצליחות ביותר בישראל. מה שהחל מעסק צנוע לפיטום טלאים, הפך ברבות השנים לאימפריה המונה בין השאר רשת מסעדות בשרים בפריסה ארצית, מתחמי קניות המתמקדים בבשר וקצביות בוטיק. מעבר לכל זה, במרינדו מציעים שירות משלוחים לכל חלקי הארץ (בהזמנה של מעל 5 ק"ג בשר בלבד) ולפי התחזיות כבר בשנה הבאה ייפתחו עוד שלוש קצביות בוטיק לתפארת הרשת באזור המרכז. יש למה לצפות!

מיועד ל: מי שמחפש בשר טלה ברמה יוצאת דופן.
ההמלצה שלנו: אנטריקוט מפרה מבכירה המוגש על מחבת ברזל לוהטת לצד תוספת ורוטב לבחירה (כ-400 גרם – 189 שקלים) או שייטל טלה (כ-300 גרם – 139 שקלים).

מרינדו - כל הסניפים

בשרים של רשת מרינדו (צילום: באדיבות המקום) בשרים של רשת מרינדו (צילום: באדיבות המקום)

המעשנה – ינוב

את הרשימה האקסקלוסיבית שלנו נסיים עם זוג מסעדות המתמחות בבשרים מעושנים, בין הטרנדים היותר פופולאריים בשנים האחרונות במחוזותינו. הראשונה היא מסעדת המעשנה שבלב השרון, המציעה ארוחות Sharing המתקיימות במסלולים קבועים בשלושה סבבים לאורך היום: אירוח צוהריים בין 15:30-12:30 ואירוח ערב בעל שני סבבים (הראשון ב-18:45/18:30  והשני ב-21:30/21:15). סך הכול מציעים במקום מדי יום בין 14-10 נתחים מובחרים של בקר, טלה ואווז, המוגשים לצד מגוון תוספות חמות וקרות והרבה בירה ויין.  

מיועד ל: חובבי הארוחות המשותפות המזכירות סעודות מלכים מתקופה אחרת.
ההמלצה שלנו: השאירו את הטלפון על מצב כבוי לאורך הארוחה.

המעשנה - נתיב הזית 88, ינוב, 053-9374909

שולחן בשרים בהמעשנה, ינוב (צילום: באדיבות המקום) שולחן בשרים בהמעשנה, ינוב (צילום: באדיבות המקום)

בישיקיו – משמר איילון

המסעדה השנייה שאת ריח העשן המתוק העולה ממנה ניתן להריח מרחוק, היא בישיקיו, המתפקדת גם כמיקרו מבשלה. הקונספט של בישיקיו פשוט מאין כמוהו שכן הארוחות שמתקיימות במקום בערבי שלישי, רביעי וחמישי, מתנהלות בשיטת אכול כפי יכולתך: תמורת 250 שקלים מוזמנים הסועדים לחסל מגוון מרהיב של מנות, כשהין היתר מדובר בפיתה עראיס, נקניקיות עגל תוצרת בית עם שקדים וצנוברים, קציצות עגל ועשבי תיבול, עוף מעושן, קרפצ'יו סינטה, שיפודי סינטה וחזה אווז ומובן שגם סטייק אנטריקוט עסיסי. את הארוחה מלוות הבירות הנהדרות של מבשלת בישיקיו: החיטה הבלגית, החיטה הבווארית, הפילזנר לאגר והדופלבוק הכהה.   

מיועד ל: כל מי שמחפש בשר מעושן כשר ואיכותי במיוחד.
ההמלצה שלנו: תמורת 75 שקלים בלבד ניתן לשדרג את הארוחה עם פילה בקר במשקל 120 גרם או צלעות כבש במשקל 100 גרם. כמו כן תמורת 50 שקלים ניתן לשדרג את פילה הבקר עם מדליון כבד אווז.

בישיקיו - BishiQ - האלון 26, משמר איילון, 053-9369663
להזמנת שולחן בבישיקיו - BishiQ

בשר ובירה בבישיקיו (צילום: עידן גור) בשר ובירה בבישיקיו (צילום: עידן גור)

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה
סטקיית הבוקרים בחיפה
053-4294059
רק בשר בתל אביב
053-9424610
רק בשר בתל אביב
053-9424614
הבוקרים במרום גולן
053-9443658
מרינדו בעין גב
053-9443542
מרינדו בתל אביב
053-9387566
מרינדו ביקנעם
053-9377622
בישיקיו במשמר איילון
053-9369663

תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER
מוקפץ אסיאתי עם חלומי בקפה הבימה (צילום: גלעד הר שלג)
מנה במסעדת אלמרסא עכו (צילום: באדיבות המקום)
נוף במסעדת ביאנקיני (צילום: איתמר גרינברג)
מטיילים בתיאבון: מסעדות מומלצות על כביש 90
שפים מספרים: על הפער בין המטבח הביתי למקצועי
מה מסתתר במטבחים הביתיים של השפים הגדולים?
מהאדנית לצלחת: הכול על פרחי מאכל
נעים להכיר: האנשים שהונצחו במנות מפורסמות
המסעדות הכי מסקרנות לסתיו 2023
נויפלד במזרח הרחוק – פנינים מהמטבח ההודי
מאסטר שף – מנת המישלן שהטריפה את המתמודדים
משחקי השף: על מקועקעים ועלעלים