נגישות
נגישות

מסעדה בדקה: סיטארה מול הים, מעל כולם

אחרי עשר שנים, ברור לכולם שסיטארה כאן כדי להשאר. המקום המצליח מציע לצד ארוחות הערב הידועות, גם ארוחות בוקר מגוונות ומוצלחות וכן עסקיות במחירים אטרקטיביים

מסעדות בתל אביב חדשות מהצלחת
עודד פשטצקי
תאריך פרסום: 05/09/2018, 16:00
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

ב-2019 תחגוג מסעדת סיטארה עשור וחצי של פעילות. עשור וחצי שבמהלכם נסגרו אלפי מסעדות תל אביביות, לרבות מסעדות שאיש לא האמין שיסגרו אי פעם (או לכל הפחות בעתיד הנראה לעין) את הדלת. אבל סיטארה לא זו בלבד שלא סגרה את הדלת, אלא שלאורך השנים היא רק הלכה והשתדרגה וצברה עוד ועוד סועדים נאמנים. בנוסף את ההצלחה של סיטארה הצליח הראל בלו, הבעלים ובעל החזון, לשחזר פעם אחר פעם עם מסעדות כמו תל יצחק, ברנג'ה, מציצים, ו-FISHOP. אבל עם כל הכבוד לאחיות שהצטרפו לאורך הזמן, סיטארה הייתה ונשארה היהלום שבכתר המשפחתי.

סיטארה - לכל הפרטים

לפתוח את היום כמו שצריך

חלק ניכר מהסועדים הנאמנים של המקום, מכירים את סיטארה בעיקר בזכות ארוחות הערב שלה. לכן זה אולי המקום לציין שבסיטארה מגישים גם ארוחות בוקר מצוינות. מדי יום עד השעה 12:00 בצהריים, מוגשים במקום שלושה תפריטים: אלכוהול של בוקר, TAPAS ותפריט בוקר. בתפריט האלכוהולי תמצאו מגוון קוקטיילים מרעננים שכיף להתחיל איתם את היום כמו מימוזה, קמפרי תפוזים ובלאדי מרי ובתפריט ה-TAPAS תמצאו מנות קטנות כמו צזיקי איכותי, סלמון נורבגי מעושן ואיקרה לבנה המוגשת עם שמן זית ובצל סגול.

בתפריט הבוקר תריסר ארוחות בוקר שונות המוגשות עם סלט ירקות שוק, מיץ טבעי ושתייה חמה, כשאת המיץ הטבעי ניתן להמיר בקוקטייל בוקר בתוספת של 15 שקלים בלבד. בין היתר תמצאו בתפריט ארוחות הבוקר שקשוקה טבעונית, חצ'פורי ובורקס טורקי במילוי חצילים שרופים, מוצרלה ופטה.

לא רק ארוחות ערב. סיטארה:

עסקית לעניין

תפריט העסקיות מוגש בסיטארה מדי יום בין 17:00-12:30 ומזמין את הסועדים לארוחה הכוללת מנת לחם, מנה ראשונה, מנה עיקרית ושתייה קלה/חמה במחירים אטרקטיביים. קינוחים במסגרת הארוחה העסקית עולים 25 שקלים בלבד וכך גם תעלה לכם כוס יין במסגרת הארוחה. לצד תפריט העסקיות הרגיל, מוגש בסיטארה תפריט עסקיות סושי (SUSHI DEAL) המציע שלוש ארוחות, הכוללות כל אחת מנה ראשונה לבחירה ממגוון של חמש ראשונות ומנה עיקרית לבחירה ממגוון של 14 עיקריות, המחולקות לשלוש דרגות מחיר (75, 105 ו-125 שקלים).

לחגוג בסיטארה

לסיום נציין כי בסיטארה ניתן לערוך אירועים פרטיים ועסקיים מכל הסוגים. בטרקלין האירועים ניתן לארח עד 100 מוזמנים ובחדר הפרטי ניתן להפיק אירועים אינטימיים בהיקף של עד 30 סועדים. צוות הפקת האירועים של סיטארה ישמח לתכנן איתכם את האירוע החגיגי ולהעניק לו את טביעת האצבע הייחודית שלכם. לפרטים נוספים, צרו קשר עם מנהלת האירועים (מאיה) בטלפון 054-2244689 או 077-7299867.

מסעדת סיטארה (צילום: באדיבות המסעדה)אפשר לעשות גם אירועים. מסעדת סיטארה (צילום: באדיבות המסעדה)

סיטארה, הרצל רוזנבלום 8, צפון תל אביב, 053-9443447. להזמנת שולחן

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה

תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER
מוקפץ אסיאתי עם חלומי בקפה הבימה (צילום: גלעד הר שלג)
מנה במסעדת אלמרסא עכו (צילום: באדיבות המקום)
נוף במסעדת ביאנקיני (צילום: איתמר גרינברג)
מטיילים בתיאבון: מסעדות מומלצות על כביש 90
שפים מספרים: על הפער בין המטבח הביתי למקצועי
מה מסתתר במטבחים הביתיים של השפים הגדולים?
מהאדנית לצלחת: הכול על פרחי מאכל
נעים להכיר: האנשים שהונצחו במנות מפורסמות
דרבי בר דגים: מסעדת הבית של חובבי הז'אנר
בוצ'רי דה ברילוצ'ה - עיירה ארגנטינאית בלב תל אביב
בית ויס התחדש: ברוכה הבאה פוזיטינו
ברונו מארס בפארק הירקון – איפה אוכלים?