נגישות
נגישות
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

אין ישראלי שלא מכיר את המותג שנקרא על שמם של מקס פיכטמן ועודד ברנר, שכבר יותר משני עשורים כל אזכור שלו מעלה חיוך מתוק על השפתיים ותאווה לשוקולד משובח. אך האמת היא שעם כל הכבוד לסניפים המקומיים של הרשת שהחלה את דרכה באמצע שנות ה-90, הרי שברחבי העולם ההצלחה שלה גדולה שבעתיים מההצלחה שלה בישראל: נכון להיום מקס ברנר מפעילה עשרות מסעדות וברי שוקולד, הפזורים מארצות הברית ועד אוסטרליה, לרבות ביפן וברוסיה.

מקס ברנר שדרות רוטשילד - לכל הפרטים
מקס ברנר מתחם שרונה - לכל הפרטים
מקס ברנר ראשון לציון -לכל הפרטים
מקס ברנר הרצליה פיתוח - לכל הפרטים

מתוק לו מתוק לו

ההיסטוריה המרתקת של מקס ברנר, החלה בחנות קטנה ברעננה שהוקמה על ידי זוג קונדיטורים מוכשרים, הלא הם ברנר ופיכטמן. החנות הקטנה ההיא נחלה הצלחה אדירה, סניפים נוספים הוקמו בכל רחבי הארץ ובתחילת המילניום, נמכרה החברה לקבוצת שטראוס. בשנת 2000 נפתחו במקביל הסניפים הראשונים של רשת השוקולד ברים בלונדון ובסידני, שנה מאוחר יותר נפתח השוקולד בר הראשון בהרצליה פיתוח ובאותה שנה הוחלט לסגור את כל חנויות השוקולד של המותג בשל חוסר רווחיות. במהלך קרוב לשני עשורים הובילה קבוצת שטראוס את המותג עד שב-2017 החליטה למכור אותו לזכייני הרשת בישראל (דודו וקנין ויניב שטנגר), המחזיקים בה עד היום.

קינוחים של מקס ברנר (צילום: באדיבות המקום)שוקולד, והרבה ממנו. קינוחים של מקס ברנר (צילום: באדיבות המקום)

הרשת שלא מפסיקה לחדש ולהפתיע

מאז שבא המותג לעולם, נקשר שמו לא רק בהקפדה על איכות חסרת פשרות אלא גם ביצירתיות חסרת מעצורים וחדשנות בלתי נלאית. כך לדוגמה בסניפים של מקס ברנר, תוכלו להזמין מנות ייחודיות כמו פיצת שוקולד עם שברי אגוזים, מרשמלו צרובים ובננה טרייה או סיגר פרלין קראנצ'י של שוקולד טהור, המוגש עם שוקולד מריר נמס. הרשת המצליחה אחראית בנוסף למספר כלים מיוחדים במינם כמו ה-Hug Mug, שמחייב את זה שלוגם ממנו משקה שוקולד חם, "לחבק" אותו בשתי הידיים בזמן הלגימה.

רק בשביל לקבל חיבוק. מקס ברנר:

לא על השוקולד לבדו

כיום הרשת מפעילה בישראל ארבעה סניפים בתל אביב וסניפים נוספים בפתח תקווה, הרצליה, נתניה וראשון לציון, כשבכולם ממתינה לכם חוויה טעימה וממכרת. וזה נכון שניתן להיכנס לכל סניף של מקס ברנר ולשבוע רק מפרלינים ומילקשייקים, קוקטיילים שוקולדיים, פונדו שוקולד וופל בלגי. אבל עם כל הכבוד למנות המתוקות, ברשת מקס ברנר מגישים גם יופי של תפריטי אוכל. מתי למשל אכלתם בפעם האחרונה וופל בטטה ותרד (תרד בשמנת, קציפת גבינת פטה, בטטה קריספית ושמנת חמוצה) לארוחת בוקר? ומה לגבי פרגית בטמפורה ורוטב מייפל לארוחת צהריים?

לסיום נציין שלא צריך יותר מביקור קצר באחד מסניפי הרשת (ולו לארוחה עסקית), כדי להבין שההקפדה הבלתי מתפשרת על האיכות, באה לידי ביטוי לא רק בתחום השוקולד.

מקס ברנר - לכל הסניפים

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה
מקס ברנר בהרצליה
053-9442623
מקס ברנר  בראשון לציון
053-9442724

תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER
מוקפץ אסיאתי עם חלומי בקפה הבימה (צילום: גלעד הר שלג)
מנה במסעדת אלמרסא עכו (צילום: באדיבות המקום)
נוף במסעדת ביאנקיני (צילום: איתמר גרינברג)
מטיילים בתיאבון: מסעדות מומלצות על כביש 90
שפים מספרים: על הפער בין המטבח הביתי למקצועי
מה מסתתר במטבחים הביתיים של השפים הגדולים?
מהאדנית לצלחת: הכול על פרחי מאכל
נעים להכיר: האנשים שהונצחו במנות מפורסמות
דרבי בר דגים: מסעדת הבית של חובבי הז'אנר
בוצ'רי דה ברילוצ'ה - עיירה ארגנטינאית בלב תל אביב
בית ויס התחדש: ברוכה הבאה פוזיטינו
ברונו מארס בפארק הירקון – איפה אוכלים?