נגישות
נגישות

דקה מהים: איפה אוכלים באשקלון?

לא רק מסעדות חוף ושיפודים - מי שמגיע לאשקלון יכול ליהנות מארוחת בוקר אנגלית, אוכל אסיאתי אותנטי או מביסטרו שמגיש את הסביצ'ה המושלם - קבלו 7 המלצות למקומות טעימים במיוחד באזור אשקלון

מסעדות בדרום חדשות מהצלחת
עודד פשטצקי
תאריך פרסום: 01/07/2018, 14:00
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

עם יד על הלב, אתם חייבים להודות שמסעדות איכותיות הן לא בדיוק מה שעולה לכם לראש כשאנחנו חושבים על אשקלון. אבל קחו בחשבון שזה רק בגלל שעוד לא קראתם את הכתבה שלפניכם. אנחנו מבטיחים לכם שכשתסיימו לקרוא אותה, תתחילו לתכנן את הביקור הבא שלכם בעיר.

מסעדות דגים מומלצות ברחבי הארץ
קרניבורים זה בשבילכם: מסעדות הבשר הטובות בארץ
5 בראנצ'ים מומלצים עם טוויסט

לינדה

לינדה היא מסעדת ביסטרו הממוקמת כ-300 מטר בלבד מהים התיכון. השף הצעיר איתן שרייבר, הרכיב בלינדה תפריט עשיר ומגוון הכולל מבחר מנות קלאסיות עם טוויסט יצירתי, שמשלבות ברגישות ובחכמה בין מזרח למערב ובין המסורת לקדמה. בין היתר מדובר בריזוטו חריימה עם קוביות של מוסר ים וכוסברה, פטוצ'יני מרקש עם נקניקיות מרגז חריפות וסלט קינואה יווני עם קרם חציל. הטבעונים שביניכם, יחבבו במיוחד את ההמבורגר הטבעוני המשובח, שמורכב מעדשים חומות, פטריות, גזר ובצל קונפי ומוגש עם צ'יפס פיקנטי.
אסור לפספס: קבב עראיס - מיני פיתות ממולאות בקבב ביתי צלוי על הגריל, סלט קצוץ וטחינה חציל. מנה אותנטית, ממכרת וטעימה מאין כמוה.
לינדה, אבא אחימאיר 5, אשקלון. טלפון: 053-9442747

לינדה (צילום: באדיבות המקום)בין מזרח ומערב. לינדה (צילום: באדיבות המקום)


ניסו הדייג

ניסו הדייג, הלא הוא ניסו נחום, הוא לא רק מסעדן מוכשר, אלא גם דייג מקצועי שעוסק בדייג כבר יותר משלושה עשורים. במסעדה הכשרה שלו הוא מגיש לצד הדגה הטרייה, גם מבחר מנות בשריות מוקפדות, שלא נופלות ברמתן ממנות הדגים המשובחות. בניו וביתו של ניסו הדייג ומובן שגם ניסו בעצמו, מנהלים את המקום באווירה חמה ומשפחתית ודואגים שכל סועד ירגיש כמו בן בית, כבר מהשנייה הראשונה. התפריט של ניסו הדייג מתחיל ב"עגינה ראשונה" ומשם, לאן שלא תפליגו, מובטחת לכם הנאה צרופה.
אסור לפספס: מנת מיקס דגי ים קטנים בציפוי קראנצ'י, מטוגנים בשמן עמוק, מוגשים עם אריסה ביתית. יחד עם בירה קרה מהחבית, מדובר בשילוב המושלם לערב אשקלוני כהלכתו.
ניסו הדייג, בת גלים 3, אשקלון. טלפון: 053-9366191

ארצ'י

ארצ'י היא אחת המסעדות הפופולריות ביותר באשקלון והאמת היא שאין בזה שום דבר מפתיע. בשעות הבוקר מוגשות במקום ארוחות בוקר שיהפכו כל יום למוצלח וטעים יותר. בימים ראשון עד חמישי, בין 13:00 ל-17:00, מוגשות במקום עסקיות שוות ביותר ולקראת הערב, המסעדה משנה את פניה והופכת לבר תוסס עם אוכל משובח. מדי ערב בין השעות 20:00-17:00, נהנים הלקוחות מ-50% הנחה על כל הבירות והקוקטיילים. ואם כבר מדברים על קוקטיילים, הרשו לנו להמליץ לכם על סאמר - ג'ין טנקירי עם מלפפונים, תפוחים, סירופ אלדרפלאוור, לימון טרי, נענע וסגירה של ג'ינג'ר ביר. ללא ספק המרענן הרשמי של הקיץ האשקלוני.
אסור לפספס: אינגליש ברקפסט הכוללת ביצי עין, קוביות תפוחי אדמה, שעועית ברוטב פיקנטי, בייקון טלה, נקניקיית עגל, סלסלת לחם וטחינה. כמובן בהנחה שאתם לא צריכים לעשות משהו שקשור לתזוזה (או ערנות) באותו יום.
ארצ'י, חוף דלילה, אשקלון. טלפון: 08-633-4466

ארצ'י (צילום: באדיבות המקום)עסקיות שוות ואוכל משובח. ארצ'י (צילום: באדיבות המקום)

הניצחון

מסעדת הניצחון, המגישה מטעמים לתפארת המטבח הרומני, היא המסעדה המיתולוגית ביותר ברשימה שלנו וכנראה גם המיתולוגית ביותר במסעדות אשקלון. היא הוקמה אי אז ב-1949, במדרחוב שברחוב הרצל (שבו היא פועלת גם היום), על ידי ישעיהו (שייע) ליבושור ואשתו, שרה. באמצע שנות ה-80, יונל היניק הצטרף לקברניטי המקום וכיום הוא זה שאחראי על ניהול המסעדה. התפריט של מסעדת הניצחון, כולל קלאסיקות שאי אפשר לדעת מהן שובע כמו קבב רומני אסלי עם תועפות של שום, סטייק לבן עסיסי במיוחד ומובן שגם כליות, מוח ושאר נפלאות. המחירים, בדיוק כמו התפריט, השירות והאווירה הכללית, עממיים וידידותיים.
אסור לפספס: לא להזמין את הקבב הרומני במסעדת הניצחון, זה כמו לבקר ברומא ולא לאכול פיצה. קחו זאת לתשומת לבכם.
הניצחון, הרצל 32, אשקלון. טלפון: 053-9381695

הניצחון (צילום: באדיבות המקום)קבב אסלי. הניצחון (צילום: בן גבאי)

פוראמה

בדרך כלל מסעדות מצליחות, הפותחות סניפים חדשים, מתקדמות מהמרכז לפריפריה. לא זה הסיפור של מסעדת פוראמה, שהחלה את דרכה כמסעדה סינית באשקלון בשנת 1985 ופתחה סניף תל אביבי ב-2013, ברחוב בן יהודה. בניגוד לרוב המסעדות הסיניות שצצו כפטריות אחרי הגשם בשנות ה-80, מסעדת פוראמה האשקלונית הצליחה לא רק לשרוד, אלא לשגשג. כנראה שככה זה כשמכבדים את הסועדים ואת האוכל ומקפידים על איכות גבוהה ללא פשרות או קיצורי דרך.
אסור לפספס: ספריבס סצ'ואן. ללקק את האצבעות (והצלחת)
פוראמה, אורט 26, אשקלון. טלפון: 053-9441897

פוראמה (צילום: באדיבות המקום)איכות גבוהה ללא פשרות. פוראמה (צילום: באדיבות המקום)

אנונה ביסטרו

אנונה ביסטרו החל את דרכו ב-2004, כבית קפה שכונתי שפעל באזור המשרדים של אשקלון. בעקבות ההצלחה המסחררת ובלחץ הקהל המקומי, בית הקפה שינה כתובת והפך למסעדה של ממש, לתפארת הקולינריה האשקלונית. ארוחות הבוקר של אנונה ביסטרו הן הדרך האולטימטיבית לפתוח את היום, הפסטות הטריות הן שם דבר באשקלון והסביצ'ה המושלם, נחשב לטוב ביותר בעיר. כמו כן התפריט של אנונה ביסטרו כולל מגוון מנות ללא גלוטן ומנות טבעוניות מצוינות.
אסור לפספס: סלט ארטישוק הכולל ארטישוק צלוי, לבבות חסה, קרם כרשה מפתיע, סילאן, מעט צ'ילי, בצל סגול, כוסברה ושקדים קלויים. חגיגה צבעונית של בריאות, מרקמים וטעמים.
אנונה ביסטרו, יפתח הגלעדי 17, אשקלון. טלפון: 053-9442745

אנונה ביסטרו (צילום: באדיבות המקום)הדרך הכי טובה לפתוח את היום. אנונה ביסטרו (צילום: באדיבות המקום)

גאטוס

גאטוס האשקלונית היא מסעדה איטלקית כשרה חלבית שנפתחה ב-1991 ותוך זמן קצר הצליחה למצב את עצמה כאחת האיטלקיות המצליחות ביותר בעיר. בתפריט של גאטוס, הכולל עשרות מנות נהדרות, אפשר למצוא מנה מפתיעה בכל ביקור מחדש. העסקיות השוות של גאטוס מוגשות בימים ראשון עד חמישי עד השעה 16:00 וכנ"ל לגבי ארוחות הבוקר המפתות. בנוסף ניתן להזמין מגאטוס שירותי קייטרינג לכל סוגי האירועים.
אסור לפספס: פסטת פומודורו פסטו עם רוטב עגבניות, קונפי שום, פסטו, עשבי תיבול ופרמזן, כי למה להתלבט בין רוטב עגבניות לרוטב פסטו אם אפשר פשוט לשלב?
גאטוס, בת גלים 1, אשקלון. טלפון: 053-9441888

גאטוס (צילום: באדיבות המקום)מנה מפתיעה בכל ביקור. גאטוס (צילום: באדיבות המקום)

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה

תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER
מוקפץ אסיאתי עם חלומי בקפה הבימה (צילום: גלעד הר שלג)
מנה במסעדת אלמרסא עכו (צילום: באדיבות המקום)
נוף במסעדת ביאנקיני (צילום: איתמר גרינברג)
מטיילים בתיאבון: מסעדות מומלצות על כביש 90
שפים מספרים: על הפער בין המטבח הביתי למקצועי
מה מסתתר במטבחים הביתיים של השפים הגדולים?
מהאדנית לצלחת: הכול על פרחי מאכל
נעים להכיר: האנשים שהונצחו במנות מפורסמות
פורטונה כולא פיצה בר - היפיפייה הנחבאת בסמטאות אילת
חוף ציון - המסעדה מאילת שממציאה את עצמה מחדש
ריבר באר שבע – להתאהב בטעמים האסיאתיים
פטריקס באר שבע – החוויה המושלמת