נגישות
נגישות

TOP10 אזור השרון: המסעדות הטובות בשרון לשנת 2019

ארוחת בופה בגלריה מרהיבה, מסעדות בשרים ותיקות לצד חדשות ודיינר איטלקי רחב ידיים – אלו המסעדות המומלצות ביותר באזור השרון לפי גולשי זאפ רסט

מסעדות TOP 10 חדשות מהצלחת
עודד פשטצקי
תאריך פרסום: 26/12/2019, 9:00
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

בי פי כשר ביסטרו  (צילום: באדיבות המקום)המבורגר של בי פי כשר ביסטרו (צילום: באדיבות המקום)

גם בשנה החולפת, כהרגלנו בקודש, הזמנו את גולשי אתר זאפ רסט לדרג את המסעדות החביבות עליהם באזור השרון. השנה פינקתם אותנו עם פסיפס מרתק של מסעדות שמציעות תפריטים בסגנונות שונים ומגוונים במיוחד. מאמינים שיש כאלו שראויות להיכנס לרשימה של 2020? זה הזמן להתחיל לדרג!

בי פי כשר ביסטרו - נתניה

במקום הראשון ברשימת המסעדות המומלצות של 2019 לפי גולשי אתר זאפ רסט, ניצבת לה האחות הצעירה של מסעדת BP החיפאית, הפועלת כבר מ-2004. תאמינו או לא, אבל מסעדת האם החיפאית קטפה בקלילות את המקום הראשון ברשימת המסעדות החיפאיות שהרכיבו השנה גולשי אתר זאפ רסט. מכך ניתן רק להסיק שקברניטי המקום יודעים דבר או שניים על מסעדנות. ב-BP הנתנייתית, בדומה ל-BP החיפאית, תמצאו תפריט עשיר בצורה יוצאת דופן הכולל בין השאר אינספור מנות סושי, בשרים מעושנים, מנות גריל, תבשילים, כריכים מושקעים, המבורגרים מושחתים והרשימה עוד ארוכה. התמחור ההוגן, השירות האדיב והאוכל המשובח, הפכו את הסניף החדש לאחד המקומות המצליחים באזור, זמן קצר לאחר הפתיחה.

טעימות מהתפריט: המבורגר לקרניבורים (220 גרם בשר עסיסי, 50 גרם שקדי עגל, ריבת בצל ומריחת מיונז – 92 שקלים), יקיטורי חזה אווז (3 שיפודים במשקל כולל של 150 גרם במרינדת סילאן ושום, צלויים על הגריל ומוגשים עם ריבת בצל – 49 שקלים) ועראייס (מרוח בשומן אווז ובשומן כבש, מוגש לצד מרדומה, בצל ירוק מהגריל, טחינה וצ'ייסר ערק – 74 שקלים).

בי פי כשר ביסטרו, רמת אפרים, נתניה. 053-9414781 (משלוחים: 053-9381009)

בי פי כשר ביסטרו  (צילום: באדיבות המקום)יקיטורי של בי פי כשר ביסטרו  (צילום: באדיבות המקום)


הגלריה של אלמוג – נווה ימין

הגלריה של אלמוג היא בין המקומות המדליקים ביותר באזור השרון. מדובר בשילוב מרתק בין גלריה של פריטים דקורטיביים, רהיטים עתיקים, בגדי מעצבים ועוד אינספור הפתעות, לבין מסעדה המגישה ארוחות בופה עשירות במיוחד. אלמוג רוקח, הבעלים של הגלריה, היא מעצבת בגדים שניהלה במשך שנים ארוכות מספר חנויות בגדים בהוד השרון וכפר סבא. בגלריה של אלמוג היא משלבת בין האהבה שלה לבישול ולאירוח, לאהבה שלה לעיצוב ואין ספק שכל ביקור במקום הוא חוויה מיוחדת במינה.

טעימות מהתפריט: הבופה של הגלריה של אלמוג עולה 99 שקלים לסועד בימי חול ו-120 שקלים בימי שישי (בין השעות 15:00-9:00).

הגלריה של אלמוג, הגפן 3, נווה ימין. 053-9441661

הגלריה של אלמוג (צילום: באדיבות המקום)הגלריה של אלמוג (צילום: באדיבות המקום)

פיאנו פיאנו – כפר סבא

פיאנו פיאנו כפר סבא, באה לעולם לפני קצת יותר מעשור והינה האחות הבכורה במסעדות הרשת האיטלקית. המקום המקסים נפתח על ידי המסעדן המוערך אסף לב, (בליני) כשעל הפן הקולינרי הופקד השף רועי חנין. חנין יצר תפריט עשיר בכל טוב המטבח האיטלקי הכולל בין השאר פיצות הנאפות בתנור מיוחד שבו נעשה שימוש בעצי הדר, פסטות מעולות ומנות ריזוטו איכותיות. בימים ראשון עד חמישי בין השעות 17:00-11:45 מציעים בפיאנו פיאנו ארוחות עסקיות משתלמות החל מ-44 שקלים בלבד.

טעימות מהתפריט: סלט ורדה (תערובת חסות, עלי בייבי, גזר, כרוב, בצל סגול, עגבניות שרי וזיתי קלמטה – 39 שקלים), פונגי מיסטי (פטריות פורטובלו ושמפיניון צלויות ברוטב יין אדום מתקתק, ציר בקר, תימין, חמאה וצ'ילי – 42 שקלים) ופיצה פפרוני (רוטב עגבניות, מוצרלה, פפרוני ובצל – 54/78 שקלים).

פיאנו פיאנו, ויצמן 207, כפר סבא. 053-9383641 (משלוחים: 053-9427614)

פונגי מיסטי של פיאנו פיאנו (צילום: באדיבות המקום)פונגי מיסטי של פיאנו פיאנו (צילום: באדיבות המקום)

חנדלה – גבעת ח"ן

חנדלה היא מסעדה כפרית שנפתחה על ידי בן למשפחת חקלאים ותיקה, שהגשים חלום ישן על פתיחת מסעדה במושב שבו נולד. המסעדה פועלת במבנה שבעברו שימש כלול התרנגולות של המשק המשפחתי ומהווה אתר עלייה לרגל לסועדים המעוניינים למצוא קצת שלווה ונחת, קרוב לעיר אך הרחק מההמולה. המסעדה ממוקמת בין שדות תותים לחממות ומציעה מבחר מרשים של ארוחות בוקר, סלטים, כריכים, קישים, פסטות, מנות בשריות וגם לא מעט מנות טבעוניות נהדרות.

טעימות מהתפריט: בוקר צרפתי (מאפה בוקר, חמאה, ריבה וקפה – 45 שקלים), מרק בטטה (עם ציר ירקות ומעט שמנת – 36 שקלים) ושרימפס מוקפץ (בשמן זית, שום, עגבניות שרי וזיתי קלמטה – 52 שקלים).

חנדלה, גבעת ח"ן. 053-9442876

סלט חלומי של חנדלה (צילום: באדיבות המקום)סלט חלומי של חנדלה (צילום: באדיבות המקום)

בני הדייג – מתחם פולג

הסניף השרוני של בני הדייג הוא בין ההפתעות הגדולות של המצעד השנתי וזו כיוון שהמקום נפתח רק לפני מספר חודשים. הסניף החדש נפתח בחלל שלפני כן היה ביתה של מסעדת פארו, שלא האריכה ימים. אך כפי שזה נראה עד כה, רוב הסיכויים שגורלו לא יהיה כשלה. בדומה ליתר סניפי הרשת הוותיקה, גם בסניף החדש לא מאמינים בתיאורי מנות ציוריים או בגימיקים כאלו ואחרים ומסתמכים על הקונספט המנצח של דגים ופירות ים איכותיים ומגוון סלטי פתיחה מצוינים. כמו כן מציעים במקום מבחר פיצות מעניינות כמו פיצה שווארמה דגים ופיצה קלמארי מוקפץ.  

טעימות מהתפריט: קבב טלה (120 שקלים), פסטה פירות ים (119 שקלים) ופיצה מרגריטה (רוטב עגבניות, מוצרלה ופרמז'ן – 58 שקלים).

בני הדייג, בית ינאי. 053-9383490

פאפאגאיו - הרצליה

רשת מסעדות הבשרים המפורסמת, שהציגה לעם היושב בציון את הקונספט של ארוחות הג'ונטוס, באה לעולם בשנת 1996. הסניף ההרצלייני, הממוקם בקניון ארנה, מציע את כל הלהיטים הגדולים של הרשת ובראשם, השולחן הברזילאי: חוויה ברזילאית אותנטית המתחילה במבחר ראשונות וממשיכה עם חגיגת בשרים הכוללת לונדון ברויל, פרגית, אנטריקוט, קבבים, נקניקיות צ'וריסו, אסאדו וכנפיים עם מגוון רטבים כמו מטבל שום וצ'ימיצ'ורי ביתית. הארוחה מוגשת עם שלל תוספות ועולה 229 שקלים בלבד (ילדים עד גיל 10 – 100 שקלים).

טעימות מהתפריט: צ'וריסוס (נקניקיות צ'וריסו ברזילאיות בליווי חרדל וקורנישונים – 49 שקלים), סטראצ'טי (פרוסות לונדון צרובות בשמן זית, מיץ לימון, עגבניות מיובשות ועלי ארוגולה – 59 שקלים) ופרגית (נתחי פרגית בגריל במשרה של חרדל ודבש – 86 שקלים).

פאפאגאיו, השונית 2, מרינה הרצליה. 053-9443611

מזטים של פאפאגאיו (צילום: באדיבות המקום)מזטים של פאפאגאיו (צילום: באדיבות המקום)

באקארו - רעננה

מסעדת באקארו היא מסעדת ברביקיו מצליחה שהביאה את בשורת הבשרים המעושנים לרעננה. גולת הכותרת של התפריט בבאקארו היא ארוחת טעימות זוגית או למספר סועדים, במהלכה מוגשים לשולחן בזה אחר זה שישה נתחים שונים המלווים במבחר תוספות כמו תבשיל שעועית ובשר, סלט קולסלאו ומיקס חמוצים תוצרת בית (340 שקלים לזוג ו-170 שקלים לכל סועד נוסף). בהזמנה מראש ניתן ליהנות במקום מארוחת "משתה גיבורים" הכוללת שמונה נתחים, קינוח זוגי, שתייה חמה ובירות מהחבית, יין אדום/לבן וסנגריה ללא הגבלה (275 שקלים לסועד, מותנה בהזמנה לכל האורחים בשולחן).

טעימות מהתפריט: מרגז פיקנטי (42 שקלים), צלעות טלה (450 גרם – 175 שקלים) וברוסט חזה טלה במשקל 400 גרם (צלוי בתלייה על וו המעשנה כחמש שעות – 158 שקלים).

באקארו, זרחין אלכסנדר 13, אזור תעשייה רעננה. 053-9365717

מנה של באקארו (צילום: באדיבות המקום)מנה של באקארו (צילום: באדיבות המקום)

אנאמארו – בית יצחק-שער חפר

מסעדת אנאמרו נפתחה בליבה של חצר ציורית בבית יצחק-שער חפר בשנת 2003 והפכה חיש מהר לסוד של יודעי דבר. התפריט של אנאמארו כולל בין השאר מבחר מנות סושי, ארוחות בוקר, מנות דגים ופירות ים, פסטות, מנות אסייאתיות, סלטים ומרקים. כמו כן מדי יום במהלך השבוע מוגשת במקום מנה מתחלפת בשעות הצוהריים. בימי א' למשל, מוגשת במקום מנה של אורז מטוגן עם שרימפס, קלמארי וירקות מוקפצים ובימי שלישי מגישים באנאמרו דג לברק שלם אפוי בתנור לבנים ואנטיפסטי.

טעימות מהתפריט: סלט אנדיב, רוקפור ופקאן מסוכר (52 שקלים), כנפיים ברוטב צ'ילי (42 שקלים) וסלט עוף בטריאקי (62 שקלים).

אנאמארו, רחבת הבנים, בית יצחק-שער חפר. 053-9443954 (משלוחים: 053-7103828)

סלט אנדיב של אנאמרו (צילום: באדיבות המקום)סלט אנדיב של אנאמרו (צילום: באדיבות המקום)

פאט ויני - נתניה

פאט ויני היא רשת מסעדות איטלקיות, הנמצאת בבעלות קבוצת המסעדנים האחראית בנוסף להצלחה של מינה טומיי ורפאלו. הרשת החלה את דרכה בקריית אתא ב-2016 והסניף הנתנייתי, שנפתח ב-2018, הוא השני במספר. הדיינר האיטלקי המדליק, המשתרע על שטח של 360 מ"ר וכולל 200 מקומות ישיבה, נפתח בהשקעה חסרת תקדים של 4.2 מיליון שקלים. בדומה ליתר סניפי הרשת, גם בו תמצאו פסטות המיוצרות במקום לעיני הלקוחות, פיצות משובחות ועוד מגוון רחב של מנות מופלאות מארץ המגף.  

טעימות מהתפריט: סטיקי מוצרלה (אצבעות מוצרלה מטוגנות, בצל ירוק, מוגש עם סלסת עגבניות ונגיעות קרם חציל. כמה מושחת, ככה טעים! – 25 שקלים), פטה כבד (פטה כבד, פיסטוקים וריבת אגסים ביין. מוגש עם קרוסטיני איטלקי – 29 שקלים) וסופלה ג'נדויה (עוגת שוקולד חמה עם פרלין נוגט, אגוזי לוז קראנצ'יים וגלידת וניל – 38 שקלים).

פאט ויני, מפי 5, מרכז סוהו, נתניה. 053-9427008

סטיקי מוצרלה של פאט ויני (צילום: באדיבות המקום)סטיקי מוצרלה של פאט ויני (צילום: באדיבות המקום)

לה ואקה לוקה – הרצליה פיתוח

מסעדת לה ואקה לוקה, החותמת את רשימת ההמלצות שלנו, באה לעולם לפני כשנה בלבד. היא נפתחה בחלל שבו פעלה לפניה מסעדת אל גאוצ'ו המפורסמת וממשיכה את המסורת הקרניבורית שהתחילה קודמתה. לה ואקה לוקה מציעה תפריט דרום-אמריקאי איכותי ולא מתחכם המבוסס על הבשרים המשובחים שעוברים תהליך יישון קפדני במקום. לצד מנות הבשרים מוצעות במקום מנות שונות מהמטבח הדרום-אמריקאי ובכלל זה אנצ'ילדה, סלט ארגנטינאי וצ'ורוס.  

טעימות מהתפריט: צ'וריסו (נקניקייה ארגנטינאית מבשר בקר – 32 שקלים), צלעות טלה (350 גרם, טלאים צעירים מזן בלאדי ישראלי – 184 שקלים) וסטייק פרגית סנטה פה במשקל 300 גרם (79 שקלים).

לה ואקה לוקה, מדינת היהודים 60, הרצליה פיתוח. 053-4272383

סטייק של לה ואקה לוקה (צילום: באדיבות המקום)סטייק של לה ואקה לוקה (צילום: באדיבות המקום)

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה
לה ואקה לוקה הרצליה בהרצליה
הזמנת שולחן
053-4272383
באקארו ברעננה
053-9365717
הגלריה של אלמוג בנווה ימין
053-9441661
פיאנו פיאנו  בכפר סבא
בני הדייג בבית ינאי
053-9383490
פאט ויני בנתניה
053-6669249

תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER
מוקפץ אסיאתי עם חלומי בקפה הבימה (צילום: גלעד הר שלג)
מנה במסעדת אלמרסא עכו (צילום: באדיבות המקום)
נוף במסעדת ביאנקיני (צילום: איתמר גרינברג)
מטיילים בתיאבון: מסעדות מומלצות על כביש 90
שפים מספרים: על הפער בין המטבח הביתי למקצועי
מה מסתתר במטבחים הביתיים של השפים הגדולים?
מהאדנית לצלחת: הכול על פרחי מאכל
נעים להכיר: האנשים שהונצחו במנות מפורסמות
Top 10 - מסעדות המרקים המומלצות לשנת 2023
איפה אוכלים סביצ'ה או טרטר של קיץ?
בוקר חו"ל: איפה תאכלו ארוחות בטעמים של אירופה?
מה כדאי לכם לאכול באזור  הכנרת?