נגישות
נגישות

עוד מסעדות בכפר סבא

פרש דה מרקט בכפר סבא
כפר סבא
מסעדה איטלקית, כשר למהדרין
הזמן שולחן
קפה לנדוור בכפר סבא
כפר סבא
בית קפה, כשר
זואי בכפר סבא
כפר סבא
מסעדה יוונית, כשר
הזמן שולחן
בלאק בכפר סבא
כפר סבא
מסעדת המבורגרים
נונו מימי כפר סבא בכפר סבא
כפר סבא
מסעדה איטלקית
ג'מס, כפר סבא בכפר סבא
כפר סבא
פאב-בר, כשר
הזמן שולחן

דירוג גולשים

4
אוכל
4.5
שירות
4.0
אווירה
4.0
מחיר
4.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

158 ביקורות וחוות דעת על פיאנו פיאנו

מהחדש לישן
  • מהחדש לישן
  • מהישן לחדש
  • מהגבוה לנמוך
  • מהנמוך לגבוה
savir.itay - תמונה
savir.itay מבקר מתחיל
המסעדה מדהימה!!!
5.0
19/02/22

כל יציאה של המשפחה אנחנו בפיאנו. השירות מדהים, המלצרים אדיבים, האוכל ברמה שקשה להגיע אליה(שלמות) אני כל היום מחכה להיות שם כי כח המנות פשוט מדהימות ומומלצות!!! כולם להגיע, מומלץ בחום!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
hagai - תמונה
hagai 42 ביקורות
שירות גרוע
1.0
28/08/21

מדוע הציון1? לא בגלל האוכל, הוא דוקא היה בסדר למאט הקינוח שהיה בינוני. הבעיה היא בשירות, כשהזמנו מקום לזוג לשעה מסויימת נאמר לנו שהמקום עבורנו לשעה וחצי. ובכן כשהגענו בזמן, נאלצנו... להמתין בחוץ כרבע שעה עד שהושיבו אותנו לשולחן אפילו ללא התנצלות. כל זה לא הפריע לאחמשית להגיע אלינו לאחר כשעה, מייד לאחר שסיימנו את הקינוח ודרשה מאיתנו להתכונן לפנות את השולחן מכיוון שהוא מובטח והמקום שמור למזמינים אחרים. מסעדה שלא מכבדת את לקוחותיה לא ראויה לכן לציון של יותר מכוכב בודד, לא נחזור.

עוד פרטים
הוספת תגובה
יוליה - תמונה
יוליה 3 ביקורות
אכזבה
3.8
19/06/21

תקשיבו לא אוכל לתאר עד כמה כואב שבמסעדה האהובה שלי איכות וטעם האוכל כל כך ירדו. מתחילת השנה פעמיים הזמנתי מהם (ועוד מנות הדגל! שרימפס וולנטינו/פסטות עם פרות ים) וזה היה אפילו לא דומה... למה שהיינו רגילים לאכול במסעדה. חשבנו שאולי טייקאווי "מקלקל" וכשהמסעדה תחזור לעבוד רגיל - הכל יחזור בעצמו. אבל לא. היינו לפני כשבועיים והזמנו מנות ילדים ופיצות - וזה היה פשוט על הפנים. כל פיצה הכי זולה בעיר הייתה יותר טובה מאלו שקיבלנו. ממש ממש התאכזבנו! אני יכולה להבין מחירים שעלו ואפילו מוכנה לתמוך ולעזור להתעושש מנזקי קורונה, אבל להסביר למה במחיר יותר גבוהה התחלתי לקבל אוכל שירד במספר רמות (לא טעים ומרגיש כאילו ירדה גם איכות המצרכים) אני לא יכולה. אני החלטתי לכתוב אחרי 3 (!!) ניסיונות כושלים לקבל אוכל טוב. לא בכוונה להפחיד לקוחות אלא שהבעלים יתחילו לתקן מה שקרה. (חשוב לי להדגיש ששרות ואווירה טובים באותה רמה!)

עוד פרטים
הוספת תגובה
moshe - תמונה
moshe 173 ביקורות
אחלה איטלקית
5.0
30/03/21

המקום נעים והאוירה טובה. השירות שקיבלנו על הבר היה מצויין. המנות -ציידים ופירות ים היו טעימות. בסה"כ חוויה חיובית ביותר. המחירים דומים לכל האיטלקיות. התפריט מגוון. הקפה בסיום היה... מדויק וטעים. המיני קוקטייל בכניסה ע"ח הבית היה מרענן ונעים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
ספיר - תמונה
ספיר 20 ביקורות
המסעדה האהובה עלי!
5.0
05/09/20

האוכל מדהים והמחיר בהתאם ! אף פעם לא התאכזבתי, רק פעם אחת שהייתה לי בעיה במנה, קראתי למלצר וקיבלתי מנה חדשה ויחס בהתאם. ממליצה בחום !

עוד פרטים
הוספת תגובה

מה גולשי zaprest אומרים על המקום:

41
מומלץ לארוחה עם חברים
39
תפריט מגוון
34
מנות נדיבות
34
מומלץ לארוחה עם ילדים
29
מומלץ לארוחה משפחתית
20
קינוחים מעולים
הצג עוד חוויות
מצאת טעות?

תעזרו לנו לשפר את המאגר

כל המסעדות שצפיתי בהן

קדימה
אחורה