נגישות
נגישות

מסעדות מומלצות בשוק הפשפשים

אזור שוק הפשפשים נחשב היום לאתר עלייה לרגל לפודיז מכל הארץ. יש בו מסעדות מעניינות, בתי קפה ציוריים ומגוון רחב של סגנונות בישול. סקירה קצרה על אחד מהמקומות המעניינים ביותר לאכול בהם

מסעדות בתל אביב חדשות מהצלחת
אלדד שחר
תאריך פרסום: 01/06/2017, 14:00
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

שוק הפשפשים נכון ל-2017, הוא בין האזורים המעניינים ביותר והפורחים ביותר מבחינה קולינרית. למעשה אם יערך סקר בנושא, יש לנו הרגשה שחלק ניכר מהמבקרים באזור השוק, כלל לא מתעניינים ב"פשפשים", אלא פשוט רוצים להשקיט את הרעב. ברשימה שלפניכם תמצאו תשע מסעדות באזור שוק הפשפשים שבזכותן אזור השוק הפך לאתר עלייה לרגל לפודיז מכל רחבי הארץ. 

טש וטשה
על המקום: טש וטשה היא מסעדה גרוזינית מודרנית ומלאת חיים הפועלת במבנה אבן ציורי. פעמיים בשבוע לכל הפחות עולה במקום מופע מוזיקלי הכולל ריקודים גרוזיניים מסורתיים, אך האווירה בטש וטשה עליזה ותוססת בכל דקה ודקה, בכל ימי השבוע. גאוות המקום היא על מבחר השיפודים המשובחים, וכן על המאפים הגרוזיניים הקלאסיים שאסור להחמיץ.

דגימות מהתפריט: חמוצים גרוזיניים (18 שקלים), משולש פחאלי (3 ממרחים גרוזיניים של תרד, כרוב וסלק עם אגוזים, שום וכוסברה – 28 שקלים), סליאנקה (תבשיל אונטריב בבישול ארוך ברוטב עגבניות ואג'יקה עם אורז צהוב – 72 שקלים). 
טש וטשה, בית אשל 31, תל אביב. 053-4274825
טש וטשה

איטלקיה בפשפשים 
על המקום: איטלקיה בפשפשים שוכנת במבנה באוהאוס יפהפה ומגישה אוכל איטלקי עממי עם פרשנות מקורית ואישית. כיאה למסעדה עממית, ניתן להזמין במקום כמעט את כל היינות גם בכוסות וכן מדי יום בין 17:00-12:00 מוגש תפריט עסקי משתלם (לא כולל סופ"ש). מדי חודש נבחר יין אחר לככב כ"יין החודש" ומוצע לסועדים במחירים אטרקטיביים.  

דגימות מהתפריט: פיצה פרסקה (עגבניות מרוסקות, מוצרלה, עלים ירוקים ופרמז'ן – 62 שקלים), טרטר דג (כרוב אדום, בצל סגול, עגבניות ופטרוזיליה על יוגורט – 52 שקלים), פילה דג ים אפוי (ניוקי, פטה, שושקה, ברוקולי, טימין, יין לבן וחמאה – 98 שקלים). 
איטלקיה בפשפשים, עולי ציון 16, תל אביב. 053-9443711
איטלקיה בפשפשים

פארוק בשוק
על המקום: פארוק בשוק הוא ביסטרו בר ססגוני המקושט ביצירות גרפיטי מהממות של אמני גרפיטי מהארץ ומחו"ל. במקום מוגשים תפריט בוקר ותפריט ערב הכוללים מנות פשוטות בביצוע מוקפד, בהתבסס על חומרי גלם עונתיים ומקומיים. אל תפספסו את הבורקס הפתוח (עם גבינת עיזים, טפנד זעתר, ביצה עלומה וסלסת עגבניות – 32 שקלים) ואל תוותרו על היכרות קרובה עם השווארמה המוגשת במחבת (פרגית, טחינה, סלט עגבניות ושקדים קלויים על לאפה – 63 שקלים).

דגימות מהתפריט: מסחאן (עוף מפורק, בצל מטוגן, סומק, פטרוזיליה וטחינה בפיתה – 43 שקלים), מסבחה עם במיה (עגבניות חריפות, טחינה ולימון כבוש – 42 שקלים), ניוקי סלק (בקרם סלק ויין לבן, אספרגוס, לאבנה וריג'לה – 56 שקלים). 
פארוק בשוק, רבי נחמן 6, תל אביב. 053-9367445
פארוק בשוק 
פונדק דה לוקס
על המקום: ההתמחות של מסעדת פונדק דה לוקס היא בבשרים משובחים מגידול מקומי העוברים תהליך עישון מוקפד ואיטי, יחד עם רטבים תוצרת בית. המנות מוגשות על מגשי מתכת ככריכים או לאכילה בידיים ולצד תפריט האוכל מוצע לסועדים תפריט אלכוהול הכולל מגוון רחב של בירות בוטיק מיובאות ומקומיות מהחבית ובבקבוקים, יינות, בורבונים וויסקי במחירים הוגנים ביותר. 

דגימות מהתפריט: נקניקיית גאודה טימין (35 שקלים) סנדביץ' בטן לבן (סלק, ירקות ומיונז חלפיניו עם תוספת לבחירה – 52 שקלים), אסאדו בקר מעושן (35 שקלים ל-100 גרם), אוסובוקו לבן (96 שקלים), סלט פאטוש (עגבנייה, מלפפון, גמבה, בצל ועירית – 47 שקלים). 
פונדק דה לוקס, עולי ציון 7, תל אביב. 053-9367915
 פונדק דה לוקס
פאראקאלו
על המקום: פאראקאלו היא מסעדת חוף שכל כולה שיר הלל לתרבות היוונית. מדובר במסעדה הצעירה ביותר ברשימה זו, ולמעשה נכון לכתיבת שורות אלה, טרם מלאו לה שישה חודשים. קברניטי המקום הם הני ונלי גרבלי ועל התפריט חתומים היועצים הקולינריים אורי רוטנברג ואלון גפן. כמצופה ממסעדת חוף, בתפריט של פאראקלו תמצאו לא מעט דגים, במגוון צורות הכנה: החל מסביצ'ה, דרך דגים כבושים וכלה בדגיגונים על הפלנצ'ה.  

דגימות מהתפריט: דודקא תאי (מאפה פילו עם פטה, תימין ודבש המוגש עם סלט רוקט חמוץ וצזיקי – 38 שקלים), ממרח סלק ושום (29 שקלים), סלט יווני (עגבנייה, מלפפון, פלפל אדום, בצל סגול, צלפים, זיתי קלמטה, זעתר טרי וגבינת פטה – 46 שקלים). 
פאראקאלו, נחום גולדמן 6, תל אביב. 053-9414920
פאראקאלו

ד"ר שקשוקה
על המקום: אלא אם כן לא חייתם בישראל בעשורים האחרונים, אז אין באמת צורך להכיר לכם את ד"ר שקשוקה: האיש, האגדה והמסעדה. מסעדת ד"ר שקשוקה נפתחה ב-1991 ותוך זמן קצר הפכה לאחת המסעדות הפופולאריות ביותר בשוק. ד"ר שקשוקה הוא בינו גבסו כמובן, מומחה לבישול טריפוליטאי ואישיות קולינרית אהובה ומוערכת, ששם את השקשוקה על המפה וגרם לכולנו להתמכר.  

דגימות מהתפריט: שקשוקה עגל (45 שקלים), שקשוקה מרגז (45 שקלים), חומוס עם גרגירים (18 שקלים), קוסקוס במיה ובשר (58 שקלים). 
ד"ר שקשוקה, בית אשל 3, תל אביב. 053-9444193
 ד
אונזה 
על המקום: אונזה מפגישה את הסצנה התזזיתית והצעירה של תל אביב, עם המסתורין והקסם של שוק הפשפשים היפואי. השפים מולי מגריסו ואריק דרחני יצרו תפריט ייחודי המעניק פרשנות מודרנית למטבח התורכי, שלא ישאיר אף סועד אדיש. מומלץ במיוחד להגיע למקום בימי ראשון, שבהם מוגש תפריט "ראשון תורכי", מסעיר במיוחד. 

דגימות מהתפריט: אירנגי ותירס (קרם תירס, פטריות אירנגי, פורטובלו, יער, בוקצ'וי ופרמז'ן – 64 שקלים), לחם סימיט תורכי (18 שקלים), סלט זוקיני (סלרי, פטרוזיליה, חמוציות וצ'ילי – 28 שקלים), פידה בייקון ולה שרימפס (קרם בזיליקום, גבינות מאיסטנבול ותרד בר – 64 שקלים). 
אונזה בר, רבי חנינא 3, תל אביב. 053-6130235
 אונזה בר
ג'ין אנד ג'וס
על המקום: ג'ין אנד ג'וס מפיחה רוח מרעננת ושונה בחיי הלילה היפואים. המקום מעוצב בסגנון של בר אמריקני אפלולי ומשדר תועפות של ווייב מדליק וסקס אפיל. מערכת הסאונד של ג'ין אנד ג'וס איכותית במיוחד והקוקטיילים שבתפריט מהווים אטרקציה בפני עצמם. בנוסף, מדי ערב מתקלט במקום די ג'יי אחר שמרים את האנרגיה לשיאים חדשים. המקום פתוח מדי יום החל מהשעה 21:00.

דגימות מהתפריט: ראפ פקין (חזה אווז מעושן, בצל ירוק צלוי, מנגו ירוק, חסה, מלפפון, איולי שום ורוטב הויסין – 39 שקלים), סלט אטריות שעועית ושרימפס (עם לוביה, כוסברה, קריספי שאלוט, בצל ירוק וצ'ילי אדום – 42 שקלים), טונה אדומה וטפיוקה צ'ילי (טרטר טונה אדומה, בצל שאלוט ואגסים על רוטב יוגורט קוקוס וטפיוקה צ'ילי – 45 שקלים).
ג'ין אנד ג'וס, רבי נחמן 5, תל אביב. 053-9375649
ג'ין אנד ג'וס

אלבי
על המקום: מסעדת אלבי מגישה מנות המבוססות על המטבח היווני המסורתי. מדי יום שישי בשעות הצהריים המקום הופך לטברנה של ממש, כשבין השעות 17:00-13:00 מופיעים במסעדה רקדנים מקצועיים הרוקדים לצלילי שירים יווניים ומזמינים את הקהל להצטרף. באלבי ניתן להפיק את כל סוגי האירועים הפרטיים והעסקיים כאחד בהיקף של 100-50 איש.

דגימות מהתפריט: פילה דניס ים (ברוטב שמנת, עשבי תיבול ופסטו – 110 שקלים), סופלקי קבב טלה (מוגש עם פיתה יוונית, עגבניות, בצל מטוגן, אורגנו וטחינה – 73 שקלים), סלט דוקאס (ארוגולה, עגבניות, בצל, זיתי קלמטה, קרוטונים וגבינת מנצ'גו – 56 שקלים). 
אלבי, עולי ציון 6, תל אביב. 053-9419576

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה
תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER
דלידה בפלורנטין: טעמים, אווירה ו'מועבט'
הקובה של מומו
מסעדות מומלצות בעיר התחתית בחיפה
תבשילי הקדירה הכי טובים במסעדות בתל אביב
ארוחה במסעדת צ'יינה ביי
יאניביצ'י עושים קולינריה משובחת
מסעדות מומלצות בקיסריה
מסעדות מומלצות בפתח תקווה
דרבי בר דגים: מסעדת הבית של חובבי הז'אנר
בוצ'רי דה ברילוצ'ה - עיירה ארגנטינאית בלב תל אביב
בית ויס התחדש: ברוכה הבאה פוזיטינו
ברונו מארס בפארק הירקון – איפה אוכלים?