נגישות
נגישות

Top10 הרצליה: המסעדות הטובות בהרצליה לשנת 2018

המתנתם בסבלנות שנה שלמה והנה זה הגיע – מצעד המסעדות הפופולאריות והאיכותיות ביותר בהרצליה לפי גולשי אתר רסט ל-2018

מסעדות TOP 10 חדשות מהצלחת
עודד פשטצקי
תאריך פרסום: 17/01/2019, 0:00 תאריך עדכון: 11/08/2019, 11:53
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

 ניחוח דרום אמריקאי. מנת בשר בפאפאגיו (צילום: באדיבות המקום)

במהלך 2018 גולשי אתר רסט סעדו את ליבם במסעדות הרצליה, שבו לביתם, השקיעו מזמנם ודירגו את המסעדות השונות לפי פרמטרים כמו שירות, אווירה ורמת האוכל. לרשימת עשר הגדולות המופיעה בעמוד זה, נכנסו המסעדות שהכי אהבתם בשנה החולפת. מאמינים שיש כאלו שמגיע להן להיכלל ברשימה של 2019? זה הזמן שלכם לדרג ולעצב את הרשימה הבאה.

אסיה
מסעדת אסיה הוותיקה שהגיעה למקום הראשון, נפתחה בעיצומן של שנות ה-80 העליזות. מדובר במסעדה הוותיקה ביותר ברשימה שלנו ואין ספק שמדובר בהישג מרשים במיוחד: מעטות המסעדות שמצליחות לשמור על אהדת הקהל במשך יותר מעשור, שלא לדבר על שלושה וחצי עשורים. למרות השנים הרבות שחלפו מאז באה לעולם, המסעדה הייחודית בנוף המקומי הצליחה לשמור על האופי המקורי שלה ולא להתפתות אחרי טרנדים חולפים. למסעדת אסיה עדיין מגיעים כדי ליהנות מארוחה סינית כהלכתה המתומחרת בהגינות, מחוויית אירוח נעימה ומאיכות בלתי פשרות.
טעימות מהתפריט: מרק אטריות ועוף לראשונה, אווז עם חוטרי במבוק ופטריות לעיקרית ואננס מטוגן לקינוח.
אסיה, חבצלת השרון 37, הרצליה פיתוח. 053-9442788
להזמנת שולחן באסיה


אתניקה
מסעדת אתניקה נפתחה לפני כשבע שנים ומאז ועד היום היא מככבת באופן קבוע ברשימת מסעדות הבשרים המומלצות בעיר. באתניקה תמצאו בין היתר בשר טרי שמגיע מעדרי רמת הגולן, תפריט עסקיות משתלם, שירות משלוחים מקצועי ומגוון רחב של מנות בניחוח ישראלי-אתני. כמו כן באתניקה ניתן להפיק אירועים פרטיים ועסקיים מכל הסוגים בהיקף של עד 200 סועדים ובנוסף תמצאו במקום זוג חללים לאירועים קטנים באווירה אינטימית בהיקף של 50-35 סועדים.
טעימות מהתפריט: טריו מאזטים ים תיכוני (3 סלטים טריים משתנים) לראשונה, נתח שייטל (שייטל טרי עשוי בגריל בליווי צ'ימיצ'ורי) לעיקרית וסושי קוקוס (רול קרם קוקוס עטוף בשכבת טראפלס שוקולד וקוקוס קלוי) לקינוח.
אתניקה, אריה שנקר 7, הרצליה פיתוח. 053-9443411
להזמנת שולחן באתניקה

 מהבשרים המומלצות בעיר. אתניקה (צילום: באדיבות המקום)

רוזלין
רוזלין נפתחה ב-2015 ותוך זמן קצר הפכה לאחד המקומות החביבים ביותר על תושבי העיר. במרפסת רחבת הידיים של רוזלין תוכלו להשקיף על הים התיכון, ליהנות מארוחות בוקר מושקעות וארוחת ערב רומנטית או פשוט להתפנק בחברת בני המשפחה באירוע המרגש הקרוב שלכם שתחגגו במקום. התפריט העשיר בכל טוב של רוזלין כולל מגוון רחב של ראשונות, כריכים וטוסטים, מנות דגים, סלטים, פסטות ומובן שגם קינוחים נהדרים. עוד נציין כי ניתן להפיק במקום אירועים מכל הסוגים בהיקף של עד 100 סועדים.
טעימות מהתפריט: סביצ'ה סלמון (קוביות סלמון נא, עגבניות שרי, זיתי קלמטה, בצל סגול ועשבי תיבול בשמן זית ומיץ לימון. מוגש עם סלסה עגבניות) לראשונה, פיצה ישראלית (רוטב עגבניות, גבינת מוצרלה, חצילים, פלפל שאטה, בצל וטחינה) לעיקרית ופאי לימון ופיסטוק (שכבות קרם לימון וקרם פיסטוק על עוגיית חמאה. מוגש עם קצפת אווירית ושברי פיסטוק קראנץ') לקינוח.
רוזלין, רמת ים 93, הרצליה פיתוח. 053-9387486

 מרפסת המשקיפה על הים התיכון. מנת דג ברוזלין (צילום: באדיבות המקום)
פאפאגאיו
את רשת פאפאגאיו הוותיקה, שהחלה את דרכה לפני יותר משני עשורים, ככול הנראה אין צורך להציג. המסעדה הדרום-אמריקאית הציגה לעם היושב בציון את הקונספט המלבב של ארוחות הג'ונטוס ואת חוויית השולחן הברזילאי: שתי הגישות מבוססות על כך שכשזה מגיע לבשר, כל המרבה הרי זה משובח. הסניף ההרצלייני המשגשג פועל כיום במקביל לסניף הירושלמי של הרשת וזה הזמן לעדכן שהשמועות מספרות על סניף חדש שייפתח בקרוב בפתח תקווה.
טעימות מהתפריט: צ'וריסוס (נקניקיות צ'וריסוס ברזילאיות בליווי חרדל וקורנישונים) לראשונה, סטייק קצבים (נתח בקר מובחר) לעיקרית ואם יישאר לכם מקום לקינוח, שתפו בכך את המלצר/ית שלכם והכינו את קיבת הקינוחים.
פאפאגאיו, השונית 2, הרצליה פיתוח. 053-9443611
להזמנת שולחן בפאפאגאיו


טאבולה
בקצה של שדרת עצים פסטורלית, בלב ליבה של הרצליה פיתוח, תמצאו מסעדה איטלקית ים-תיכונית העונה לשם טאבולה. לצד התפריט הרגיל של המסעדה, מגישים בטאבולה גם תפריט טבעוני ואת מנות הפסטה המוגשות במקום ניתן להזמין עם פסטה מחיטה מלאה ופסטה ללא גלוטן. כמו כן מגישים בטאבולה ארוחות עסקיות משתלמות בימים ראשון עד חמישי בין 17:00-12:00, הכוללות מנה ראשונה לבחירה, כוס משקה לבחירה, קינוח ועיקרית במחיר העיקרית. בטאבולה ניתן להפיק אירועים מכל הסוגים בהיקף של עד 150 סועדים.
טעימות מהתפריט: ניוקי אה לה רומנה (ניוקי איטלקי משובח על בסיס סולת) לראשונה, רביולי נוצ'י (במילוי גבינת ריקוטה ואגוזים בחמאה ומרווה) לעיקרית וטירמיסו (גבינת מסקרפונה מעודנת ובישקוטים עם שכבות אספרסו) לקינוח.
טאבולה, הנשיא יצחק בן צבי 75, הרצליה פיתוח. 052-9787258

 איטלקית ים תיכונית. מנה בטאבולה (צילום: באדיבות המקום)
לחם בשר
הסניף ההרצלייני של רשת מסעדות הבשרים לחם בשר, ממוקם במתחם המרינה הפסטורלי והשקט. הודות לכך, קהל הסועדים הנאמן הגודש את המקום בהמוניו לאורך כל שעות הפעילות, נהנה במהלך הארוחה לא רק ממנות מוקפדות ואיכותיות אלא גם מנוף מרהיב ביופיו ובשעות הערב, משקיעות בלתי נשכחות. בלחם בשר הרצליה מציעים ארוחות עסקיות משתלמות בשלוש דרגות מחיר הכוללות מנה ראשונה, עיקרית ותוספת לבחירה וכן ניתן להפיק במקום אירועים מכל הסוגים בהיקף של עד 150 סועדים (המסעדה כשרה למהדרין).
טעימות מהתפריט: פוקאצ'ה ראגו (רוטב נפוליטנה, ראגו בקר עם גזר, פלפל קלוי וזיתי קלמטה) לראשונה, פרגית בגריל (פרגית במרינדה צלוייה על הגריל בזילוף רוטב פרגית בסגנון רוטב טריאקי) לעיקרית וקדאיף מלבי (שערות קדאיף קריספיות ומעליהן קרם מלבי בשילוב סירופ מי ורדים, טוויל שומשום וקוקוס קלוי) לקינוח.
לחם בשר, השונית 2, הרצליה פיתוח. 053-4245741
להזמנת שולחן בלחם בשר

 לסעוד לצד שקיעות בלתי נשכחות. נתח בלחם בשר (צילום: באדיבות המקום)
ביסטרו 56
מסעדת ביסטרו 56 נפתחה בשנת 2004 וכבר בחודשים הראשונים היה ברור כי מדובר בסיפור הצלחה. המסעדה המעוצבת בקפידה ממוקמת בקומה השנייה של קניון ארנה ומשקיפה על המפרשיות, היאכטות והשחפים. ב-2013 נחנך לופט האירועים של המסעדה, המתאים להפקת אירועים בהיקף של 200-20 סועדים. על צוות הטבחים החרוץ שבמטבח הפתוח מנצח ביד רמה השף המוכשר גבי אוחנה, שיצר תפריט ביסטרו צבעוני ועשיר עם מנות שתמיד נעים וטעים לפגוש בצלחת.
טעימות מהתפריט: פסטיה 56 (עלי פילו ממולאים בבשר ובפירות יבשים בתיבול הל וקינמון) לראשונה, צלעות טלה טריות מרמת הגולן (3 צלעות על מצע תפו"א, בטטה, פטריות ושום) לעיקרית ועוגת גבינה (עוגת גבינה ופירורים ברוטב דובדבנים עשיר ובליווי פירות טריים) לקינוח.
ביסטרו 56, השונית 2, הרצליה פיתוח. 053-9442795
להזמנת שולחן בביסטרו 56

ביסטרו 56 הרצליה (צילום: באדיבות המקום) יאכטות ושחפים ברקע. ביסטרו 56 בהרצליה (צילום: באדיבות המקום)

סבסטיאן
נראה שאף רשימה הכוללת את המסעדות הפופולאריות והשוות ביותר בהרצליה לא תהיה שלמה אם לא תכלול את מסעדת סבסטיאן, שהוקמה ב-2003 על ידי קבוצת נואר. במסעדת הברסארי המודרנית אפשר לאכול ארוחה צוהריים זריזה, לבלות ערב רומנטי ורגוע, לשבת עם החבר'ה או עם בני המשפחה לארוחה חגיגית ותמיד להרגיש שאתם נמצאים במקום הנכון בזמן הנכון. רבים מגיעים למקום במיוחד כדי להתפנק עם השניצל של קפה נואר אבל מלבד המנה המיתולוגית, התפריט של כולל מגוון אדיר של מנות איכותיות כמו סטייק צלע לבן (ברוטב חרדל, צ'ילי ודבש), פפרדלה סלמון (חמאת מרווה וארטישוק) ושפע קינוחים נהדרים.
טעימות מהתפריט: קרפצ'יו מוסר ים תיכוני (קרם חציל וסלסת עגבניות) לראשונה, פילה בקר (עם גראטן תפוחי אדמה) לעיקרית וקרם ברולה אמרנה (קרם ברולה קטיפתי עם דובדבני אמרנה) לקינוח.
סבסטיאן, משכית 33, הרצליה פיתוח. 053-9442885

שגב ארט
מסעדת שגב ארט נפתחה ביום הלפני אחרון של 2014 והציגה לקהל המקומי קונספט חדשני המשלב בין קולינריה לאמנות. כלי ההגשה הלא שגרתיים, שילובי הטעמים והמרקמים והחיבור בין עולם האמנות הפלסטית לתחום הקולינריה, הם רק חלק מהאלמנטים שהופכים כל ביקור במסעדה לחוויה מפתיעה ומרעננת. התפריט של שגב ארט כולל מבחר רחב של מנות ראשונות הנחלקות לשלוש קטגוריות: בשר, הכחול הגדול ויבשה. ההמלצה היא להזמין חמש מנות לזוג ואין ספק שהבחירה כלל וכלל לא פשוטה.
טעימות מהתפריט: ניוקי גבינת עיזים (שמנת כמהין, סלט עגבניות שרי ואבוקדו), ספייסי סלמון (אורז יפני, קרפצ'יו צנון בתחמיץ סגול וחטיף אצות מתוקות), ריזוטו סלק (פרמז'ן, חמאה, פטריית פורטובלו מהגריל, ארטישוק ושום קריספי), טונה צרובה (רביולי עיזים וכמהין) ונמסיס שוקולד (קראנץ' לוז, קרמה קרמל, טראפל שוקולד חלב ומריר, גנאש חם וטוויל שוקולד מריר) לקינוח.
שגב ארט, החושלים 4, הרצליה פיתוח. 053-9443318

לה ואקה לוקה
מסעדת לה ואקה לוקה, היא הגלגול המודרני של מסעדת אל גאוצ'ו, שבמשך רבע מאה נחשבה לאחת ממסעדות הבשרים המובילות בישראל. בלה ואקה לוקה, מיישנים את הנתחים האיכותיים במקררים ייעודיים בין שבועיים לשלושה וצולים אותם על גריל פחמים המעניק להם ארומות וטעמים שאין שניים להם. לצד הנתחים המובחרים תמצאו בתפריט המסעדה מבחר ראשונות ומגוון קינוחים לתפארת המטבח הארגנטינאי.
טעימות מהתפריט: אנצ'ילדה (טורטייה בציפוי פריך, מוגשת על מצע של סלסה וצ'ילי וממולאת בפרגיות צלויות, בצלים ופטריות) לראשונה, צלעות טלה 350 גרם (טלאים צעירים מזן בלאדי ישראלי) לעיקרית וקרפ ארגנטינאי (מוגש עם כדור גלידה) לקינוח.
לה ואקה לוקה, מדינת היהודים 60, הרצליה פיתוח. 053-4272383
להזמנת שולחן בלה ואקה לוקה

 מיישנים בשר משובח. נתח בשר בלה ואקה לוקה (צילום: באדיבות המקום)

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה
טאבולה הרצליה בהרצליה
053-4872364
לחם בשר בהרצליה
053-4245741
ביסטרו 56  בהרצליה
053-9442795
סבסטיאן בהרצליה
053-9442885
שגב ארט בהרצליה
053-9443318
לה ואקה לוקה הרצליה בהרצליה
הזמנת שולחן
053-4272383

תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER
מוקפץ אסיאתי עם חלומי בקפה הבימה (צילום: גלעד הר שלג)
מנה במסעדת אלמרסא עכו (צילום: באדיבות המקום)
נוף במסעדת ביאנקיני (צילום: איתמר גרינברג)
מטיילים בתיאבון: מסעדות מומלצות על כביש 90
שפים מספרים: על הפער בין המטבח הביתי למקצועי
מה מסתתר במטבחים הביתיים של השפים הגדולים?
מהאדנית לצלחת: הכול על פרחי מאכל
נעים להכיר: האנשים שהונצחו במנות מפורסמות
Top 10 - מסעדות המרקים המומלצות לשנת 2023
איפה אוכלים סביצ'ה או טרטר של קיץ?
בוקר חו"ל: איפה תאכלו ארוחות בטעמים של אירופה?
מה כדאי לכם לאכול באזור  הכנרת?