נגישות
נגישות
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

אם הסתובבתם לאחרונה ברחוב בן יהודה בואכה רחוב גורדון בתל אביב, בדרך לים או בדרך חזרה ממנו, ודאי שמתם לב למקום הקטן והחמוד, עם בר העץ וההדפסים המגניבים על הקירות. שם המקום - WAFFLE SHOP והניחוח הנישא למרחקים, לא מותירים מקום לספק באשר לתוכנו ובאשר לעובדה שאם חשקה נפשכם בוופל בלגי מקורי, זה בדיוק המקום ללכת אליו.
וופל שופ - גזרת המלוחים

המקום כשר וסגור בשבת, כך שבן ה-10 ואני נאלצנו (בשם התפקיד כמובן) להחליף את ארוחת הצהריים המשעממת והביתית של אמצע השבוע בוופלים בלגיים מושחתים עם ניחוח בלגי צרפתי אמיתי.

הניחוח הצרפתי האותנטי מורגש בכל פינה: מהעיצוב ועד לשפה הצרפתית של העובדת המתוקה שהייתה שם כשהגענו. העיצוב של המקום מתכתב עם הקונספט של אוכל רחוב שאפשר לקחת לדרך, לאכול מסביב לשולחנות העץ הממוקמים על הרחוב או על הבר הקטן והממוזג שבפנים. הוופלים מוגשים בכלים חד פעמיים, בתוך מגש קרטון, כך שהבחירה כולה בידכם.

התפריט עצמו מחולק למלוח ומתוק. מהמלוח תוכלו לבחור למשל בין וופל סלמון וגבינה; וופל טונה, עגבניות וגבינה; וופל 3 גבינות; וופל מוצרלה, פסטו ועגבניות ועוד. תוכלו ל קבל אותו עם סלט בצד. כל וופל מלוח מגיע חתוך למשולשים, כך שאפשר לאכול אותו ביד (זהירות חם) או לחלוק בו (נראה אתכם מוותרים על ביס) ולצידו מגיע רוטב טחינה ורוטב עגבניות מעולה.
וופל שופ - גזרת המתוקים

המגוון בצד המתוק הוא עצום, ולמעשה אתם אלו שמחליטים איך להרכיב אותו: בוחרים ממרח (למשל נוטלה, ריבת חלב, מייפל, ריבה או דבש), תוספות (סוכריות, קוקוס קלוי, אגוזי פקאן וכו') ורטבים (סילאן, שוקולד לבן וכו'), ואם זה לא מספיק, תוכלו להוסיף מעל קצפת או גלידה. לעומת הוופל המלוח, הוופל המתוק הוא פתוח, כך שדי הכרחי לאכול אותו בישיבה.

אנחנו התחלנו עם המנה המלוחה ובחרנו בוופל 3 גבינות, שהיה פשוט מעולה! רך במידה, מלוח במידה ורוטב העגבניות שמגיע איתו פשוט אלוהי. לקינוח עומר בחר (איך לא) בוופל עם נוטלה, רוטב שוקולד חלב, סוכריות וקצפת. טעים ומתוק מאוד.  אחרי שני אלו כבר לא היה לנו מקום אפילו לקפה.

חשבון בבקשה:
וופל מלוח - 30 שקלים (וופל מלוח בתוספת סלט - 50 שקלים)
וופל מתוק- 20 שקלים (תוספת גלידה- 5 שקלים)

WAFFLE SHOP, בן יהודה 94, תל אביב. 053-9369082

* הכתבת הוזמנה למקום כאורחת

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה
תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER
סושי לנשים בהריון של ניני האצ'י (צילום: באדיבות המקום)
מנה  של מסעדת כרמים (צילום: נועם פריסמן)
סושי של TYO (צילום: באדיבות המקום)
ארוחת בוקר באלנה
אייר קפה: מקום מושלם לאירוע
מסעדות מומלצות לארוחה משפחתית
מסעדות מומלצות ברמת החייל
מסעדות מומלצות במתחם שרונה
דרבי בר דגים: מסעדת הבית של חובבי הז'אנר
בוצ'רי דה ברילוצ'ה - עיירה ארגנטינאית בלב תל אביב
בית ויס התחדש: ברוכה הבאה פוזיטינו
ברונו מארס בפארק הירקון – איפה אוכלים?