נגישות
נגישות

ביקור ב-white סושי בר

ה-white ברחובות מתמחה בסושי, אבל התפריט המגוון מושך אליו גם סועדים שמגיעים לאכול ממגוון המוקפצים המעניין של המקום. ניר הגיע לארוחה שהתחילה עם חמוצים יפניים והסתיימה בפנקוטה מהסרטים

מסעדות במרכז חדשות מהצלחת
ניר מאולבוגט
תאריך פרסום: 27/09/2016, 15:00
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

באופן אישי תמיד אהבתי מסעדות בתחנות דלק. בדרך כלל  מדובר במסעדות עם אוכל עדתי, ביתי ומנחם או באיזו שיפודיה. סושי עוד לא יצא לי לפגוש בתחנת דלק, ועוד מקום המוגדר כסושי מספר 1 של יבנה, שנושא בתואר הזה כבר שבע שנים. היינו חייבים לבדוק אותו והסתבר לנו שה-white הוא הרבה מעבר לסושי. כמו כן, בקרוב ה-white סושי בר יתחדש בסניף נוסף בקרית גת, כך שיש למה לצפות.

רולים מעניינים במחירים סבירים. white סושי בר

הבית הלבן
הגענו למקום וגילינו שמדובר במסעדה קטנה ומטריפה, עם כסאות בר ומגוון עשיר של אלכוהול. המסעדה מעוצבת על טהרת הלבן, כמו השם שניתן לה. ואז פגשנו את חייקה, אדם שהחליט ביום אחד לעזוב את כל העסקים שהיו לו ולפתוח סושי ביבנה עקב אהבתו לסושי, ובטיימינג שבו ביבנה עוד לא היתה סושייה. חייקה גם מאוד אוהב לבשל ונמצא במטבח לעתים קרובות.

התחממנו עם תחמיץ כרוב, צ'ילי ומתוק ושומשום שחור, מנה שהיא כמו פופקורן אצלנו, רק בגישה אסיאתית. ממכר מאוד! לאחר מכן קיבלנו רול חביב של מאקי סלמון; רול פשוט לכאורה, אך מרגישים את הטריות שבדג והאורז היה עשוי בדיוק כמו שצריך.

אם יושבים על הבר, ניתן לראות את מלאכת הגלגול נעשית מול העיניים. אחר כך התחיל הקרנבל האמיתי עם מנה משגעת של סלמון, כ-150 גרם חתיכה טרייה של דג, שיושבת על מצע שעועית ירוקה ושעועית לבנה וזו מנה פשוט מעלפת. הטעם אדיר, הדג עשוי בול כמו שאני אוהב וזה רק נותן לך חשק לעוד.

קיבלנו עוד מנה ציורית עם איזון טעמים בין המריר למתוק, המכילה נתחים יפים של כבד אווז רך ונימוח עם פירות יער ודובדבנים על מצע של קרם מנגו. זו מנה שהיא בגדר חובה, אך כדאי לדעת שהיא אינה מופיעה בתפריט המשלוחים של המסעדה. לא אפשרי לנייד כבד אווז. הוא צריך להיות הישר מהפלנצ'ה. שילוב הטעמים היה ממש מושלם והמנה צנועה מחד, אך אצילית מאידך והייתה פשוט מעדן.

מוקפץ עם אנטרקוט

נציג המוקפצים
גונבה שמועה לאוזננו כי גם המוקפצים כאן מעולים ויש מגוון גדול, ולכן הזמנו את נציג המוקפצים במסעדה לטעימה. זה היה מוקפץ אנטריקוט והוא היה טעים מאוד, עשיר מאוד ועם רטבים בדיוק בכמות הנכונה, אז אני יכול לומר בוודאות ששווה לקפוץ למוקפץ.

וגם משהו מתוק
אחרי שהבנו שהמסעדה ממש לא עוסקת רק בסושי אלא בשלל מנות מהמטבח האסיאתי, הגיע זמן הקינוחים. לקינוח קיבלנו מנה מדהימה ביופייה, שאני גאה להכריז עליה כקינוח הפרווה הטעים ביותר שאכלתי, וזו היתה פנקוטה עם חתיכות אננס טרי ושבבי שוקולד. מנה נהדרת שהשאירה אותנו עם טעם מתוק בפה. 
פנקוטה עם אננס טרי ושבבי שוקולד

הווייט סושי הוא מקום נהדר לבלות בו בערב, כך שאם אתם בבית ומתעצלים לבשל, ובא לכם להתפנק בסושי טוב ועשיר או במוקפץ נהדר – זה המקום בשבילכם. כיף לשתות ולאכול במקום שמגיש מנות יפות, איכותיות וסבירות מאוד במחירים. עוד יותר כיף לדעת שגם יבנה על המפה הקולינרית. תהנו.

חשבון בבקשה:
חמוצים יפניים- 7 שקלים
מאקי סלמון - 26 שקלים
סלמון על מצע שעועית - 59 שקלים
כבד אווז על מצע פירות - 69 שקלים
מוקפץ אנטריקוט - 45 שקלים
פנקוטה - 33 שקלים
שורה תחתונה: 239 שקלים לארוחה אסיאתית צבעונית ונהדרת

סושי בר white, שידלובסקי 1, יבנה. 053-9442060

* הכותב ביקר כאורח המסעדה

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה
וייט - סושי בר ביבנה
053-9442060

תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER
יש אהבה לכולם: פדריק עם טעמים לוהטים
מנות עסקיות בפורטופינו, מודיעין (צילום: באדיבות המקום)
מיקס בשרים בוילה מארה בת ים (צילום: עידן גור)
רביולי בנאפולי הקטנה תל אביב (צילום: עידן גור)
סטייק בשר במסעדת בית הסטייק נשר (צילום: באדיבות המקום)
דג סביצ'ה בורי במסעדת בלו הול ירושלים (צלם: דרור ורשבסקי)
 קווין בי בפיצה פבריקה רחובות (צלם: עידן גור)
מגש סלטים בדארנא (צילום: באדיבות המקום)
בילוי לילי בג'מס – הבחירה הנכונה של רחובות
ג'מס כובשת את הארץ – הבירה המנצחת במודיעין
בירה ואוכל טוב – החזון הציוני של ג'מס כפר סבא