נגישות
נגישות
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

בליקר משגב חוגגת 10 שנים
בליקר משגב חוגגת 10 שנים, ומשיקה תפריט חדש בניחוח איטלקי. המסעדה ממוקמת בפארק התעשייה במשגב, מול נוף הרים גלילי, ומזמינה את כולם ליהנות ממבצעים מיוחדים לכבוד החגיגות, והופעת אומן אורח על דק המסעדה. 
בליקר משגב

קינוחים מושחתים ומילקשייקים אלכוהוליים בגורדוס - חולון
במיוחד עכשיו, בחופש הגדול, זה הזמן האולטימטיבי להמבורגרים וקינוחים מושחתים שמתאימים גם למבוגרים וגם לילדים, מסעדת גורדוס בחולון ממוקמת במתחם פארק פרס החדש ופתוחה כל יום עד השעות הקטנות של הלילה.

בכניסה למקום מוצבת מכונית סטיישן ישנה המשמשת כבר ומתחם הישיבה מסביבה משקיף על האגם. המתחם הפנימי מעוצב כדיינר אמריקאי כיאה לתפריט המוגש במקום. בין ההמבורגרים המיוחדים שהמקום מציע לקחנו את המנות המצוינות: צ'או צ'או – סיבוב אסיאתי (69 שקלים) עם מיונז וואסאבי, סלט חסות, כרוב אדום ושרי בתיבול אסיאתי ושברי אפונת וואסבי המוגשים בלחמניית באן. מנה נוספת שטעמנו הייתה גרינבורג - בורגר פטריות טבעוני (59 שקלים) של פטריית פורטובלו ממולאת בשמפיניון, טופו ושום, מוגשת בלחמנייה ירוקה עם פסטו טבעוני, עלי אייסברג פריכים, טבעת בצל, פרוסת עגבנייה וקורנישון. המנות מוגשות עם תוספת מיקס צ'יפס של תפו"א ובטטה וסלט קולסלאו בצד .

עוברים לגולת הכותרת: תפריט קינוחים ומילקשייקים עם תוספות שלא תראו באף מקום. בנוסף לתפריט המילקשייקים הקבוע, לאחרונה המסעדה הוציאה קולקציית שיקיים אלכוהוליים המתחלפת מדי שבוע, כאשר המומלץ ביניהם הוא ג'ק לוטוס (49 שקלים) – שייק לוטוס עם ג'ק דניאלס – עם הרבה קצפת שברי עוגיות לוטוס בוטנים מסוכרים ורוטב לוטוס.
לחובבי השוקולד שביניכם, שעדיין חושקים ב"מעט" מתוק , הקינוח האולטימטיבי עבורכם הוא מאונט בראוני (59 שקלים) - הר של בראוניז עם חצי ביצת שוקולד עם מילוי של קרם, שברי בצק עלים מקורמלים, רטבים מפנקים, שברי עוגיות, קרמים וחטיפי קורנפלקס מצופה בשלל צבעים  לצד גלידת קרם ברולה.
מילקשייקים אלכוהוליים בגורדוס. צילום: גל קולוג
חודש אהבה במסעדת סוהו – ראשון לציון 
מסעדת הסוהו בראשון לציון חוגגת אהבה. במהלך חודש אוגוסט כולו תקיים המסעדה סדרה של אירועים חגיגיים, ומנות בסימן רומנטיקה כמו מנה של 2 רולים בשילובים מעוררים עם פסיפורה, מנגו וסלק; קוקטייל אהבה על בסיס סטולי בלוברי והופעה של נתן גושן ב-15.8 בשעה 22:00. לבירור מחירי הכרטיסים התקשרו אל המסעדה. 
חודש אהבה בסוהו. צילום: איציק בראל
ספיישל ברזילאי בריו גרנדה
בר הבשר ריו גרנדה בתל אביב משיק לרגל המשחקים האולימפיים בריו תפריט ספיישלים אולימפי, אשר נותן כבוד למטבח הברזילאי. המנות יוגשו לכל אורך המשחקים האולימפיים, החל מ-5 באוגוסט ועד ה-21 באוגוסט. בין המנות: פז'ואדה – תבשיל בשר ושעועית שחורה; בריגדיירו – טראפל שוקולד בציפויים שונים ועוד. לאורך כל האולימפיאדה, יוכלו הסועדים להתעדכן באירועים הספורטיביים האמצעות מסכי הטלוויזיה במקום.
פז'ואדה - ריו גרנדה
מעדל'ה – בית אוכל חדש בעכו
בית האוכל של מעדל'ה, שנפתח לאחרונה, מביא את מיטב התבשילים מהמטבח הערבי המסורתי בקריצה עכשווית ומעניינת, עם השף עדנאן דאהר. בין המנות בתפריט: עלי גפן ממולאים באורז בהרט שמוגשים על מצע יוגורט עלי נענע מיובשים. (28 שקלים); פטאייר - בצק אותנטי ממולא בעשבי בר עונתיים (7 שקלים ליחידה); סלט טבולה פריקי - חיטת פריקי טרום נבוטה מעושנת עם עשבי שוק, על מצע לבנה ביתית (25 שקלים); בעיקריות מן הים תמצאו: תבשיל סינייה, פילה דג טרי בטחינה בליווי תפו"א קריספי ורענן (85 שקלים); חריימה הבית - פילה דג ים טרי מתובל בסלסת עגבניות, עמבה, שקדים קלויים ועלי כוסברה (85 שקלים) ועוד. הבזאר הטורקי, מבנה 48, עכו העתיקה.
כנאפה של מעדל'ה. צילום: אפיק גבאי 
שנה ליאמ-ים – תל אביב
מזנון פירות ים יאמ-ים בתל אביב, שהנגיש את פירות הים במחירי, חוגג שנה להיווסדו בחגיגה ספרדית גדושה פירות ים, ויארח את השף איל לביא שיבשל לסועדים מול העיניים פאייה ספרדית מסורתית. במחבת הראשונה תהיה פאייה קלאסית של מיקס פירות ים (שרימפס,קלאמרי, ומולים), עם ציר דגים, אורז וזעפרן. (35 שקלים למנה). השנייה תהיה פאייה מיקסטה: מיקס פירות ים (שרימפס,קלאמרי,ומולים), אורז, בייקון, נקניקיות צ'וריסו, ציר דגים, וזעפרן (39 שקלים למנה). כמו כן יימכרו מנות שרימפס וקלאמרי פריכים בליווי צי'פס מתובל (35 שקלים למנה). לצד המנות ייהנו הסועדים מניידת בירה מהחבית ויין לבן ספרדי צונן. האירוע יתקיים ביום ה', 11.8.16, החל מהשעה: 20:00. 
מיקס קלמארי ושרימפס. יאמ ים. צילום: אפיק גבאי
איטלקיה עם גישה חדשה בגבעתיים
TITO - Family Style Italian היא מחווה למסעדות האיטלקיות בניו יורק של פעם - מסעדה איטלקית גדולה ושמחה שתגיש אוכל בסגנון family style – כלומר, מנות גדולות המיועדות לחלוקה, שמוגשות למרכז השולחן לארוחת שרינג. הרעיון הגיע ממטבחים איטלקיים שהשתרשו באמריקה ונתנו מענה לארוחות גדולות. מנות התפריט יוגשו בגודל מלא. בטיטו יוגשו מנות מהקלאסיקה האיטלקית כמו: קנלוני, ספגטי מיט בולס,  צ'יקן פרמז'ן, ארנצ'יני פירות ים. הכנת כל המרכיבים במקום החל מפסטה בייצור עצמי, רטבים ואפייה כולל קינוחים ייעודיים. את כל האוכל שנשאר מהארוחה יארוז הצוות במארז שכיף לקחת גם לעבודה או למשפחה יום למחרת. המסעדה תיפתח להרצה במהלך חודש אוגוסט. נמצאת סמוך לקניון גבעתיים, והכניסה מפארק הצמוד אליו.

TITO - צילום: שרית גופן
לחם בשר מגיעה למרינה הרצליה
רשת מסעדות לחם בשר המתמחה בשילוב קולינרי בין עולם הבשר האיכותי הכשר לעולם הלחם, משיקה מסעדת בשרים בכשרות מהודרת בקניון ארנה בהרצליה. בין המנות בתפריט: לחמעג'ון כבש; סינייה טלה; פוקאצ'ה ראגו ועוד. 
 
Ground Cafe נפתח בקריית אונו
בימים אלו נפתח להרצה Ground Cafe בקריית אונו. Ground Cafe הוא קפה-בראסרי ישראלי שכונתי שהקימו בעלי מסעדת מלגו ומלבר התל אביבית. בתפריט מנות כמו: מאפים מתנור אבן (פוקאצ'ות ומאפים מלוחים); ראשונות כמו קרפצ'יו בקר, פרחי כרובית, חציל שרוף, סלקים בלבנה, פטה כבד, מגוון כריכים גדול, סלטים; ועיקריות כמו שניצל גראונד, מבחר המבורגרים, ביף בורגניון, ניוקי עבודת יד, מגוון פסטות ועוד.
ברוסקטה טרטר בקר, נח ביסטרו. צילום: גיא יחיאלי

חדש בתל אביב – נח ביסטרו
יהלומה לוי, עינב ברמן ואדווה זמר פתחו את 'נח ביסטרו מקומי' ברחוב רוקח 73 בתל אביב.  המטבח, ביסטרו ים תיכוני, יגיש מנות כמו: טאטן עגבניות ובו ריקוטה ובצל מקורמל על בצק עלים, וכן ברוסקטות – ברוסקטת טרטר בקר, עם בוטארגו ואיולי זעפרן (46 שקלים), וברוסקטה ארטישוק ירושלים, עם גבינת עזים ורוטב אגוזים (36 שקים). מספר מנות מתאימות במיוחד לחלוקה כמנות ראשונות, ובהן טורטליני דלורית - עדשים שחורות, לבנה ולימון פרסי (24 שקלים) וסלט פטריות חם על בריוש תאנים עם קרם פרש (42 שקלים). במנות העיקריות -שדג בקלה טרי בגריל עם סלסה ירקות קיץ (98 שקלים), שלייטלה פירות ים -פירות ים, עגבניות צלויות  וציר שרימפס עם רצועות פסטת בזיליקום שמנמנות (88 שקלים) ועוד. 

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה
תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER
עכשיו אילת. איפה הארוחות הכי משתלמות?
שיראטויה: יפנית אמיתית בתל אביב
מסעדות חדשות בתל אביב
פסטיבל סרי לנקה באוליב ליף ועוד חדשות קולינריות
פסטיבל פרו באוליב ליף ועוד חדשות קולינריות
ארבעה בראנצ'ים שווים באזור המרכז
לא חייבים בבית: אוכלים בחוץ בחוה"מ פסח
ארוחת החלומות בסנטה רוזה
ביסטרו 56: הנאה מאוכל, נוף קסום ואווירה קסומה
איפה אוכלים בחול המועד פסח 2024? מסעדות כשרות ומומלצות
מסעדת השף M37 - המסעדה שלא תרצו לפספס
פורטו – מטבח ים תיכוני: אווירה נעימה ואוכל משובח