נגישות
נגישות
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

רבים מאיתנו מחכים לחג סוכות. הוא ארוך, הוא חביב ואין בו איסורים מיוחדים, להיפך - מותר לנו לטייל ולאכול הכל. סוכות הוא חג מאוד משפחתי, בעיקר בגלל מסורת הישיבה בסוכה ואכילת כל הארוחות ביחד.

מסעדות רבות פתחו את שעריהן, בנו סוכה והזמינו את כל בני ישראל לסעוד את ליבם עם ארוחות חגיגיות וספיישלים שנוצרו במיוחד לחג. הנה לפניכם הצעות לביקורים במסעדות בצפון ובדרום. אז לכל הנוסעים - הוסיפו לרשימת הנ"צ שלכם. 
 
מיוחדים במסעדת הבוקרים
במסעדת הבוקרים הכשרה מזמינים את כל המטיילים ליהנות מבשר טרי מעדרי הבקר של הגולן, ומקימים סוכה חגיגית בחצר המסעדה שתפעל בימי חול המועד, ימים ראשון עד שלישי, 12-14 באוקטובר, סוכות 2014. התפריט כולל מנות בשר כמו המבורגר הבוקרים, צלעות טלה וספריבס טלה, קרפצ'יו בקר וקבב גלילי, שוק אווז ואיקס מיקס גריל. כמו כן מנות דגים, מנות ילדים וקינוחים שווים.
מסעדת הבוקרים, קיבוץ מרום גולן. 053-9443658
מסעדת הבוקרים. צילום: יח
פסטיבל הבירה במנקיס אילת
פסטיבל בירה יתקיים בחול המועד סוכות, בימים 12-16 באוקטובר, בפאב המנקיס באילת. האירוע בהשראת האוקטובר-פסט בגרמניה. במסגרת חגיגות הבירה האורחים יוכלו ליהנות מבירות ייחודיות תוצרת גרמניה, דוגמת ויינשטפן ב-3 טעמים, וממנות אוכל אותנטיות. כחלק מהפסטיבל יתקיים מופעו החדש של פבלו רוזנברג, "נורמלי". המופע יתקיים ב-14 באוקטובר והכניסה אליו תהיה ללא תשלום.
מנקיס, דרך פעמי השלום 23, טיילת רויאל ביץ', אילת. 053-8095180
>> להזמנת שולחן במנקיס
 

 
סוכות במסעדת בית שלום במטולה
הזדמנות להכיר את המנות החדשות של מסעדת בית שלום והשף אסף אוטולנגי. המנות משלבות בשרים מבקר הגליל, דגי פורל טריים מנחל הדן, מאפים תוצרת בית, ארוחות בוקר ועוד. בין המנות הראשונות: עלי גפן ממולאים בבורגול ועדשים ברוטב נענע ויוגורט; סלט פטוש עם ירקות ועשבים מגינת התבלינים במקום. מנות עיקריות: חונקי כמרים עם שרי, בזיליקום וזיתי קלמטה, מנות בשר ודגים. שעות פתיחת המסעדה: לאורך כל ימי חג הסוכות מהשעה 12:00 ועד אחרון הסועדים.
בית שלום, הראשונים 26, מטולה. 053-9443322
>> להזמנת שולחן במסעדת בית שלום
מסעדת בית שלום. צילום: יח
סוכות על ים כנרת
לאורך כל חג סוכות תגיש מסעדת הדגים בנמל עין גב מנות חדשות שיצר השף עוזי בן. הסועדים יוכלו לשבת בסוכה שנבנתה במיוחד על קו המים של הכנרת. בין המנות: חציל עג'אמי על האש; חריימה עין גב; ברבוניה צ'יפס; מיקס דגים ועוד.
הדגים, קיבוץ עין גב. 053-9444101
>> להזמנת שולחן במסעדת הדגים
מסעדת הדגים. צילום: יח
עוצרים בצפון בכפר ביאליק
ינאי's בכפר ביאליק (ליד קריית ביאליק) מחכה לכם בסוכות עם תפריט מגוון ועשיר, המותאם לכל המשפחה. ארוחות בוקר עשירות, פיצות, כריכים וטוסטים מושקעים, פסטות טריות, דגים, סלטים וקינוחים. תפריט הילדים מוגש עם פלייסמט, ובו חלק המיועד לצביעה. הילדים מקבלים ערכת צבעים, ויכולים לצייר ולצבוע. בתפריט הילדים: פיצה, פסטה, בייגל טוסט וקינוח מיוחד.
ינאי's, מיכאל 36, כפר ביאליק. 053-9366343
מסעדת ינאי's. צילום: יח
חגיגת בשרים בטיבי'ס 
שף חיים טיבי, מזמין לחגוג את חג סוכות במסעדת 'טיבי'ס' בורד הגליל, מול נוף חוות הסוסים והגליל, וליהנות ממבחר מנות בשר טרי ואיכותי ונתחים מובחרים המגיעים מעדרים הגדלים בגליל ובגולן, לצד תפריט יינות ובר אלכוהול עשיר. התפריט כולל: Tibi's Steak House - בשר המיושן במקום, כשבועיים-שלושה בטמפרטורה ותנאים אופטימאליים, Tibi's Hamburgers - המבורגר מבשר בקר טרי, עשוי מתערובת 100% בשר בגדלים שונים. עוד בתפריט: ניוקי ערמונים ותרד בר; פילה דג סנט פטר על הגריל; פטה כבד ברווז ועוד. יש גם תפריט ילדים שכולל שניצל, מיני המבורגר, ספגטי עגבניות או שמנת ועוד.
טיבי'ס, צומת כורזים 1, ורד הגליל. 053-9368039
>> להזמנת שולחן במסעדת טיבי'ס
ארוחת ילדים בטיבי'ס. צילום: יחמסעדת טיבי'ס. צילום: עומר שביט
המטבח של רמה מארח בסוכות
לכבוד סוכות המטבח של רמה פותח את שעריו בכל ימי חול המועד. לכבוד החג יגיש תומר ניב, שף המסעדה, ארוחת טעימות בת 6 מנות המבוססת על חומרי הגלם של בכות ראש השנה, בשילוב ארבעת המינים המוצגים בסוכה. בין המנות בתפריט: מאפה גבינת עזים ותאנים; מרק לוביה ושומר; פטה כבד קריספי וסלט תמרים טריים; טעימות טלה ועוד. מחיר לסועד: 196 ₪. מינימום שני סועדים בהזמנה. ארוחת הטעימות תוגש לצד התפריט הרגיל, ויש גם ספיישלים. שעות פתיחה: שישי-שבת 10-11.10 ובחול המועד החל מיום רביעי 15.10 עד שבת 18.10.
המטבח של רמה, בכניסה ליישוב נטף, הרי יהודה. 053-9438350
המטבח של רמה. צילום: אנטולי מיכאלוסוכות במסעדת שלו ביער
לכבוד סוכות יוצאת המסעדה עם תפריט ספיישלים שבנוי משתי מנות ראשונות ושתי מנות עיקריות. ראשונות: פטה כבד עוף עטוף שוקולד לבן בליווי גרנדין תוצרת בית וגרגרי רימון – 51 ₪; סלט עלים בוויניגרט דבש פלחי תפוחים מקורמלים – 49 ₪. עיקריות: ניוקי סלק וגבינת עזים מוקפץ עם סלט סלרי, אורגנו, עגבניות טריות ושבבי שום – 84 ₪; סינטה עגל על קרם דלעת עם רוביה – 99 ₪.
שלו ביער, שיכון האלה 2, קריית טבעון. 053-9444052

>> להזמנת שולחן במסעדת שלו ביער
מסעדת שלו ביער. צילום: יח


סוכות ב-G Café
הזדמנות נהדרת לטעום מהמנות החדשות במסעדתו של גיא פרץ בלב פארק אשדוד ים. בין המנות החדשות: פאד תאי, פאד תאי סלמון, סלט סלמון, ראפ סביח או טונה ועוד. בתפריט תמצאו גם מנות טאפאס, דגים טריים, פיצה, קינוחים ובר משקאות גדול. יש גם תפריט ילדים שווה.
G Café, פארק אשדוד ים, אשדוד. 053-7103007

>> סוכות במסעדות במרכז הארץ וברשתות
>> כל המסעדות פתוחות בסוכות
>> מסעדות עם סוכה
>> מסעדות בדרום
>> מסעדות בצפון

תמונה בראש העמוד: מסעדת הדגים. צילום: דרור כץ
תמונה בעמוד הבית: המטבח של רמה. צילום: יח"צ

 

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה
תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER
ביסטרו 56: הנאה מאוכל, נוף קסום ואווירה קסומה
מסעדת השף M37 - המסעדה שלא תרצו לפספס
פורטו – מטבח ים תיכוני: אווירה נעימה ואוכל משובח
סוהו: אסיאתית אמיתית ראשון לציון
חדש ומלוח: אנין  המסעדה החמה של ים המלח נפתחה
מה נשים אוהבות לאכול? המסעדות המושלמות לערב נשים
קינוחי שוקולד מומלצים בעוטף ובצפון
מונא - ביסטרו ירושלמי אלגנטי
וולנטיין דיי 2024 – מסעדות מומלצות לדייט ראשון
יום הפלאפל הבינלאומי – עשרת הפלאפליות הכי שוות שיש
מנות האורז הכי שוות שאסור לפספס!
פורים 2023 - איפה אוכלים אחרי העדלאידע?