נגישות
נגישות

מסעדות בתל אביב: מבזק קולינרי - 1.6

מסעדה חדשה שמתמחה בבשרים מעושנים נפתחה בדיזנגוף, גלידרייה עם 40 טעמים של גלידות אמריקאיות מחכה לכם על הטיילת, חגיגות יום הולדת ל-ARIA, עסקיות בצ'אנגוס המקסיקנית ועוד חדשות קולינריות מתל אביב

מסעדות בתל אביב חדשות מהצלחת
מערכת  zap rest
תאריך פרסום: 01/06/2015, 15:00
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

ARIA  חוגגת שנתיים
השף גיא גמזו ממסעדת ARIA מארח את את השפים ישראל אהרוני ומידן סיבוני כחלק מחגיגות יום ההולדת של המסעדה. במשך שבוע (7-13.6) יתקיימו ערבים מיוחדים, ביניהם ארוחת דגים ופירות ים 'על הקרח' עם מידן סיבוני (8.6), ארוחת פתיחה (7.6) עם הופעת 100 לילות של ג'אז בשיתוף עיריית תל אביב, וערב פרסי אותנטי (13.6) עם רחל גמזו, אמו של גיא. יש להזמין מקומות מראש.
ARIA, נחלת בנימין 66, תל אביב. 053-9419213

תפריט משלוחים חדש בג'ויה
קבוצת ג'ויה משיקה בימים אלו תפריט משלוחים עם מנות חדשות, מיתוג חדש וגם דיל בשם The Campari Deal שכולל פיצה לבחירה עם מארז של זוג בקבוקוני קמפרי סודה אישיים ב 79 ₪.
>> לסניפי ג'ויה

עסקיות בצ'אנגוס
בצ'אנגוס המקסיקנית משיקים שלוש ארוחות עסקיות. עסקית טאקו עם שלישיית טאקו לבחירה + 2 תוספות +  agua fresca במחיר של שלישיית טאקו, 34-49 ₪. עסקית בוריטו עם בוריטו + סלט agua fresca +  במחיר הבוריטו, 34-49 ₪ ועסקית הואבוס רנצ'רוס  עם הואבוס רנצ'רוס (טורטיות תירס עם שעועית שחורה, ביצה עין, סלסה עגבניות וצ'ילי קצוץ. מגיע עם פרוסות אבוקדו ואורז) +  agua fresca, 35 ₪. ניתן להוסיף לעסקית גם בירה מהחבית - שליש גולדסטאר ב-8₪ או שליש פאולנר ב-11₪. ימים א'-ה' בין השעות 12:00-16:00.
צ'אנגוס, שדרות וושינגטון 25, תל אביב. 053-9366120
צ'אנוגס. צילום: אנטולי מיכאלו>> לכל המסעדות בתל אביב
 
מסע יפני
אחרי שמונה שנים של פעילות, השפית אקיקו בן צבי חוזרת לשורשים ויוצרת באקיקו סושי בר תפריט חדש שאותו הגתה במהלך טיול שורשים לעיר קוממוטו, עיר הולדתה ביפן, שם פגשה את המנטור שלה, השף המוכר  EUMURA, עימו עבדה על שיפורים וחידושים לתפריט. התפריט מגיש מנות נוסטלגיות מנוף ילדותה אותו זוכרת אקיקו מהמטבח המשפחתי בשילוב פרשנות אישית ועכשווית למטבח היפני בהתאמה לחך הישראלי. בין מנות הסושי החדשות: baba roll- 8 יחידות של רול סלמון חם, וואסבי, אבוקדו, שיטקה, בטטה בטמפורה, אספרגוס, גזר ובצל ירוק, עטוף באפונת וואסבי, אבוקדו ושבבי בטטה. עם ספייסי מיונז, טריאקי ושומשום לבן (82 ₪); yamaguchi roll - 8 יחידות רול שרימפס טמפורה, סלמון, אבוקדו, שיטקה, אושינקו, ובצל ירוק. עטוף באבוקדו וביצי טוביקו (85 ₪);  dan gan roll- 8 יחידות  רול על בסיס טמאגו, אבוקדו, מלפפון ואושינקו, עטוף בספייסי טונה קצוצה ובצל ירוק (72 ₪( . מנות חדשות מהווק: יאקי סובה ברביקיו המיובא מיפן (צמחוני) – אטריות ביצים עם ירקות בטעם ברביקיו יפני (51 ₪); יאקי סובה פירות ים -  אטריות ביצים על בסיס שרימפס, קלאמרי, וירקות (82 ₪); יאקי סובה טארה- אטריות ביצים עם ירקות מוקפצים ודג בלאק קוד (81 ₪); יאקימשי- אורז מוקפץ עם ירקות, ביצים\טופו בתיבול יפני (48 ₪) ועוד.
אקיקו סושי בר, מתחם שרונה, תל אביב. אקיקו סושי בר מרכז שוסטר, רמת אביב, תל אביב.
אקיקו סושי בר. צילום: איתיאל ציון

Pier 23 מארחים את יקב הרי הגליל
יקב הרי גליל חוגג את הקיץ ב-Pier 23 ומזמין את חובבי היין והאוכל לטעום בימי שישי בחודש יוני (בין השעות 12:00-18:00) מיינות היקב: גליל ויונייה 2014, גליל אלון 2012, הרי גליל רוזה 2014 והרי גליל קברנה סוביניון 2013, בשילוב מנות מהים ואהבה בין אוכל טוב ליין איכותי ומוזיקה טובה. בין המנות במקום: פיש&צ'יפס- דג קוד קריספי המוגש לצד צ'יפס בלגי ורוטב פלפל-שום; קיפוד שרימפס- שרימפס משופדים עם מיונז ביתי ורוטב מתוק-חריף ושניץ פילה- נתחוני עוף בגריל בציפוי פריך של פירורי לחם, חרדל ושקדים קלויים. יש גם מנות חדשות: סלט שוק- עגבניה, מלפפון, חסה, פטריות, גמבה ובצל סגול עם ממרח פסטו וחצי פוקצ'ה, פוקצ'ה אנטריקוט- פוקצ'ה חמה ורכה עם נתחי אנטריקוט, בצל מטוגן, סומאק ופטרוזיליה, כרובי'ס- תוספת של כרובית מטוגנת, נימוחה ועסיסית ועוד. במהלך האירועים, יימכרו היינות ויונייה וקברנה סוביניון של יקב הרי גליל במחירים מיוחדים- 15 ₪ לכוס או 50 ₪ לבקבוק.
Pier 23, האנגר 23, נמל תל אביב. 03-5469937
פיר 23. צילום: יחסי ציבור

נפתחו לאחרונה

קפה שינדלר
קפה שינדלר הוא הלהיט החדש של יפו. נמצא בחלל קטן ומקסים בתוך חצר מקורה עתיקה, שמחוברת לגלריית אמנות. מאחורי המקום עומדים דוד חן, אספן האמנות ובעל החנות "נקודות חן" והגלריה לאומנות תעשייתית ״דוד חן״, צופית גרנט והשף קונדיטור אושרת בן-חמו, אליהם חבר השף שלומי בן שימול ("פלימרקט", "לה שוק", "סושיאל קלאב"). דוד חן, שעיצב את המקום בעזרת תכולת מפעל האמייל של חסיד אומות העולם אוסקר שינדלר, בחר לקרוא למקום על שמו. בין המנות בתפריט: טארט גבינות, תפוחי אדמה צרובים עם כרישה ותרד תורכי (51 ₪), כיסוני שישברק אפויים ממולאים בסלט עלי מנגולד, המוגשים על רוטב יוגורט קר (37 ש"ח); סיגרים מטוגנים ממולאים במוסר ים וסלמון, צ'ילי ותבלינים מרוקאים, המוגשים עם קרם טחינה ולימון כבוש (49 ש"ח); ריזוטו עגבניות מעושנות, עם בזיליקום, גרידת לימון, ציר דגים ויין לבן (65 ₪); מלבי עם סירופ מפריחת מי הדרים, קוקוס קלוי ופיסטוקים מקורמלים (37 ש"ח); דקואז שוקולד עם סמי פרדו מקורמל ברוטב פירות יער (43 ₪ ועוד.
שינדלר קפה, נועם 3, פינת עולי ציון, יפו. 053-9371370
שינדלר קפה. צילום: בן יוסטר

גלידה אמריקאית ב-40 טעמים
בשורה בהחלט מרגשת לאוהבי הגלידה האמריקאית. גלידרייה חדשה עם 40 טעמים!! של גלידות אמריקאיות הוקמה בגן לונדון (טיילת הירקון) עם נוף לים וגלידה אמריקאית במרקם אוורירי, שעשויה במכונות שיובאו לכאן במיוחד מארה"ב. כאמור, במקום מציעים כ- 40 טעמים מתחלפים בהתאם לביקוש כגון: פיסטוק, שוקולד תפוז, שוקולד מריר, שוקולד קינדר, שוקולד נוטלה, קרמל, ריבת חלב, קוקוס שמנת, רפאלו, צ'אנקי מנקי, פנקוטה, בזוקה, יוגורט טבעי , ליצ', משמש, תפוז דם ועוד. לצד גלידות השמנת יהיו גלידות סורבה על בסיס פירות טבעיים, גלידות לטבעונים, על בסיס חלב סויה וכן גלידות ללא סוכר. התוספות על הגלידה, כך מבטיחים, הם ללא תוספת מחיר. בין התוספות: פירות טריים, קשיו מסוכר, קוקוס קלוי, אגוזים , קונפיטורות ועוד. מנה רגילה – 22 ₪, מנה בינונית – 27 ₪, מנה גדולה – 32 ₪. פתוח כל יום בין 9:00-24:00.
אמריקנה, גן לונדון, טיילת הירקון, תל אביב. 03-5103353
גלידה אמריקנה. צילום: בועז לביא

קמאו במתחם התחנה
מסעדה חדשה ומעוצבת לעילא נפתחה במתחם התחנה. משמעות השם קמאו היא השתתפותה של דמות ידועה כניצבת בסרט. בין המנות שיוגשו במקום: ארטישוק צלוי בוויניגרט שאלוט עם קרם זיתים וגבינת טולום (48 ₪), טרטר טונה עם אגוזי בונדוק, ויניגרט צ'ילי ועשבי תיבול (62 ₪), בורטה טרייה המוגשת עם עגבניות שרי ובזיליקום (52 ₪), סלט פפאיה עם שורשים (54 ₪) ועוד. 
קמאו, מתחם התחנה, תל אביב.

עוד בשר בדיזנגוף
Meat Pack הוא בר בשרים חדש שנפתח ברחוב דיזנגוף, ומתמחה בבשרים מעושנים שעוברים לאחר מכן צלייה מהירה על הפלאנצ'ה, נכנסים לתוך לחם פראנה ומוגשים אל השולחן בליווי סלטים ורטבים. המחירים: 34-48 ₪ לכריך. ניתן להזמין את הבשרים בצלחת עם סלטים או בתוספת תפוחי אדמה ובטטה. ואם אתם טבעוניים שנקלעו לחבורת אוכלי בשר, יש כאן גם מנות בשבילכם.
Meat Pack, דיזנגוף 125, תל אביב. 9551919־03,

>> במתחם שרונה כבר ביקרת? מסעדות במתחם שרונה
עוד באינדקס מסעדות ת"א:
>> מסעדות דגים בתל אביב
>> מסעדות לאירועים בתל אביב
>> מסעדות ברמת החייל
>> מסעדות מומלצות בתל אביב

תמונה בראש העמוד: ARIA. צילום: בן יוסטר
תמונה בעמוד הבית: אקיקו. צילום: איתיאל ציון

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה
תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER
פורטו – מטבח ים תיכוני: אווירה נעימה ואוכל משובח
סוהו: אסיאתית אמיתית ראשון לציון
חדש ומלוח: אנין  המסעדה החמה של ים המלח נפתחה
מה נשים אוהבות לאכול? המסעדות המושלמות לערב נשים
קינוחי שוקולד מומלצים בעוטף ובצפון
מונא - ביסטרו ירושלמי אלגנטי
דוניס דגים ויין  - אוכל משובח ואירוח נפלא
מתי הפעם האחרונה אכלתם אוכל צרפתי אמיתי, ו... כשר?
דרבי בר דגים: מסעדת הבית של חובבי הז'אנר
בוצ'רי דה ברילוצ'ה - עיירה ארגנטינאית בלב תל אביב
בית ויס התחדש: ברוכה הבאה פוזיטינו
ברונו מארס בפארק הירקון – איפה אוכלים?