נגישות
נגישות

איפה אוכלים בלילה לבן 2015?

נכון שתל אביב תמיד חוגגת בלילות, אבל הלילה הלבן הוא מאורע יוצא דופן, גם בסדר גודל תל אביבי. לצד אירועי תרבות ואמנות, גם מסעדות ובתי קפה פותחים את הדלתות ומציעים ספיישלים ותפריטים ליליים. סקרנו היכן כדאי לכם לעצור לאכול בלילה לבן, שיתקיים ביום חמישי, 25.6

מסעדות בתל אביב חדשות מהצלחת
מערכת  zap rest
תאריך פרסום: 23/06/2015, 11:00
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

מקס ברנר
מסעדת מקס ברנר רוטשילד מצטרפת לחגיגות הלילה הלבן בתל אביב ומציגה שני מסלולים ליליים, זוגיים וחד פעמיים המבוססים על שוקולד לבן. מסלול שרינג לבן שכולל עוגת גבינה, קרפ גבינה עם שוקולד לבן נמס, גלידת קרם וניל וקראמבל עוגיות, גלידת שוקולד לבן  וגלידת וניל,  פנקייק גבינת טירמיסו עם שוקולד חלב ופונדו שוקולד לבן עם פירות טריים  ושתי עם כוסות קאווה ב-99 ₪ ומסלול וופל מלוח עם שתי מנות וופל מלוח, האחת, וופל של בוקר – 2 וופלים חמים עם פטריות קצוצות בשמן כמהין , גבינה נמסה וביצת עין מעל . השנייה, וופל צרפתי - 2 וופלים חמים עם תרד בשמנת , בצל מטוגן , מוגשת עם ביצת עין מעל ב-99 ₪.

BEER GARDEN
ה-BEER GARDEN של פאולנר במתחם שרונה חוגג לילה לבן עם הופעות חיות של להקות קאברים, אוכל והרבה בירה עד השעות הקטנות של הלילה. כמו כן, במהלך הלילה הלבן המתחם יציע תפריט אוכל בווארי עם מגוון מנות טיפוסיות, כגון: נקניקיות, בשרים ופרעצלים לצד מגוון רחב של סוגי בירה פאולנר. לקראת האירוע צויד המקום בספסלי ושולחנות עץ לישיבה המונית משותפת וכוסות בירה ענקיות. 25.6, 20:00-01:00.
ביר גרדן. צילום: אנטולי מיכאלו
בית העם
בית העם ברחוב לילינבלום 21 חוגגים את הלילה הלבן עם פיצה ביאנקה מהתפריט וכוס יין לבן ב-55 ₪. כמו כן, לרגל האירוע יוצע צ'ייסר ערק או וודקה סטולי ב-5 ₪ בלבד.
 בית העם. צילום: איליה מלניקוב

אגאדיר
בסניפי אגאדיר בתל אביב יציעו תפריטי לילה, החל מ-44 ₪ ועד 69 ₪. הארוחות יכללו המבורגר ותוספת, וחלקן גם שתייה. כל התוספות על ההמבורגר ב-6 ₪.
אגאדיר. צילום: יחסי ציבור
טשרניחובסקי 6
בביסטרו טשרניחובסקי 6 יחגגו את הלילה הלבן עם יינות קיציים, מנות מיוחדות והופעת ג'אז חיה עם אלי מגן. Vnxgsv תהפוך המסעדה לערב אחד למרפסת, שם יגישו את האלכוהול והמנות. לדוגמא: סלט  אוקטופוס (48 ₪), גומז דה סה - סלט תפוח אדמה ונתחי דג קוד מומלח (48 ₪), קלמרי עם קרם חצילים (48 ₪); וממנות עיקריות של דגים שלמים אפויים בתנור, תבשיל טלה אביבי עם תפוח אדמה קריספי, נתח קצבים ושוק אווז (88-129 ₪). בשעה 21:30 יחל מופע הג'אז של אלי מגן, נגן הקונטרבס האגדי, אשר יארח את רמי לוין על הפסנתר וגיא בן ברק על התופים.

BBB
החל מהשעה 23:00 בלילה, יציעו סניפי BBB  תל אביב, (רח' הארבעה 12, רח' יגאל אלון 96 ורמת החייל רח' הברזל 12 א') מנת המבורגר מנתחי בקר מובחר כולל תוספת חמה לבחירה במחיר מיוחד של 39 ₪. חברי מועדון רשת BBB ייהנו מ- 10% הנחה נוספים.
BBB. צילום: יחסי ציבור
טאפאס אחד העם
בלילה הלבן טאפאס אחד העם מציעים 1+1 על אלכוהול, וסנגרייה ללא תחתית. הספיישל יתחיל בשעה 23:30 ועד האורח האחרון.

תמונה בראש העמוד ובעמוד הבית: מקס ברנר. צילום: אלירן ניסן

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה
תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER
ביסטרו 56: הנאה מאוכל, נוף קסום ואווירה קסומה
מסעדת השף M37 - המסעדה שלא תרצו לפספס
פורטו – מטבח ים תיכוני: אווירה נעימה ואוכל משובח
סוהו: אסיאתית אמיתית ראשון לציון
חדש ומלוח: אנין  המסעדה החמה של ים המלח נפתחה
מה נשים אוהבות לאכול? המסעדות המושלמות לערב נשים
קינוחי שוקולד מומלצים בעוטף ובצפון
מונא - ביסטרו ירושלמי אלגנטי
דרבי בר דגים: מסעדת הבית של חובבי הז'אנר
בוצ'רי דה ברילוצ'ה - עיירה ארגנטינאית בלב תל אביב
בית ויס התחדש: ברוכה הבאה פוזיטינו
ברונו מארס בפארק הירקון – איפה אוכלים?