נגישות
נגישות

מסעדות בתל אביב השבוע - 27.7.15

חום יולי-אוגוסט בעיצומו, והמסעדות בתל אביב נערכות לקלוט אליהן סועדים רעבים שמחפשים מקום קריר. מנות קיץ איטלקיות בקוצ'ינה תמר; ערב יפני עם מידן סיבוני ב-Zou Bisou וסניפים חדשים של מרינדו וטייגר לילי בשרונה מרקט

מסעדות בתל אביב חדשות מהצלחת
מערכת  zap rest
תאריך פרסום: 27/07/2015, 14:00
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

תפריט קיץ בקוצ'ינה תמר
קוצ'ינה תמר, הלא היא השפית תמר כהן-צדק, משיקה תפריט קיץ חדש עם מנות איטלקיות קלילות שכוללות לראשונות: סלט קלמרי אפויים בתיבול פיקנטי על מצע ירוקים, עגבניות שרי ובצל סגול (52 ₪); מרק יוגורט בדלעת ערמונים (48 ₪); פשה קרודו - דג משתנה בתיבול בזיליקום, בצלי שאלוט, צ'ילי אדום, לימון ושמן זית (54 ₪); ריזוטו שרימפס ותפוחים (58 ₪) ועוד, ובין העיקריות: פולפטה ג'יגנטה - קציצת בקר וטלה צרובה במחבת, ברוטב שום ועשבי תיבול ובתוספת סלט (102 ₪) ועוד. ובין הקינוחים החדשים: מקפא לימון ודובדבני אמרונה, אי צף אמרטו ועוד. כל אלה ומנות נוספות מצטרפות למנות הקבועות.
קוצ'ינה תמר, הצפירה 10, תל אביב. 053-9443934

תפריט טעימות בז'אז'ו
עדי לוי, השפית של ז'אזו, יצרה תפריט סרוויס ראשון עם תפריט טעימות בן 8 מנות. בכל יום מהשעה 18:00 ועד 20:30 תוגש ארוחת טעימות ב-110 ₪ לסועד, שכוללת שבע מנות וקינוח. בין המנות בתפריט: קרפצ'יו בלאדי מרי עם צ'ייסר וודקה ורידקשן עגבניות; קרוסטיני מולים; מוס כבד אווז וג'לי פטלל; לחם יין צימוקים וג'בטות עם חמאה חומה ושמן זית; קלמארי צרוב או סלמון כבוש עם קרם לימון, לוביה וטבעות חומוס ומנות נוספות.
ז'אז'ו, דוד אלעזר 27, מתחם שרונה, תל אביב. 053-7934188
ז'אז'ו. צילום: בועז לביא
עשור ליוליה
חגיגות עשר השנים של יוליה יצאו לדרך. יוליה ממוקמת בנמל תל אביב, ממש על הים, וחוגגת עשור עם מנות מיוחדות של השף רומן דימנט, ביניהן: שרימפס לנגוסטין וקלמרי סגול צרובים בפלנצ'ה עם סלט עגבניות כוסברה פיקנטי ויוגורט צאן; כאוס פירות ים (750 גרם) של מולים, סרטנים כחולים, שרימפס וקלמרי ברוטב רוזה צ'יפוטלה; פילה דג ים (לפי הדגה) על הגריל עם ניוקי, פירות ים , ארטישוק ותרד טורקי בשמן זית; ראש לוקוס (לפי משקל) קריספי, וסטייק סינטה (250 גרם) בחמאת זעתר על ירוקים חמים; סביצ'ה דג ים עם כוסברה, אבוקדו, בצל סגול וצ'ילי לצד ברוסטקה; סלט קפרזה עם מוצרלה טרייה, עגבניות שרי צבעוניות, בזיליקום ובלסמי ועוד.
Yulia, נמל ת"א מבנה 2, הגעה דרך רחוב חבקוק, תל אביב. 053-9439386
סביצ'ה ביוליה. צילום: יחסי ציבור
טורי בת 3
לכבוד 3 השנים להיווסדה, בנה השף לי קסיאהו (השף של אוקינאווה – מאותה קבוצת המסעדות) תפריט מיוחד עם מנות סושי וקומבינציות, מרקים, מנות עיקריות, סלטים ועוד. למשל: גיוזה עבודת יד במבחר מילויים (28 שקלים); טרטר קוביות סלמון עם אבוקדו ברוטב חרדל דיז'ון וואסאבי מוקצף (38 שקלים); מרק טמפורה אודון –מרק אסייתי פיקנטי עם אטריות אודון, פטריות שמפניון, בצל ירוק ועוף/טופו בטמפורה(32 שקלים); סלט אטריות זכוכית- סלט אטריות צלופן עם בייבי תרד מאודה, פטריות שיטאקה ברוטב ויניגרט צ'ילי מתוק ובוטנים מרוסקים ( 36שקלים);גולדן ביי (הפיליפינית) –אטריות אודון עם נתחי סלמון, ברוקלי, בצל ירוק, פטריות ונבטים ברוטב חלב קוקוס (49 שקלים) ועוד.
Torii. אופנהיימר 13, נווה אביבים, תל אביב. 053-9426945

קיץ תאילנדי
תפריט קיץ מפציע גם בטייגר לילי עם מנות כמו ספרינג רול ממולא בטופו, שיטאקי, נבטים ועוד; מיני ספריבס עם שאלוט וג'ינג'ר ברוטב שעועית שחורה, מוגש על פאק בונג; חציל ופאק קנה (חצילים עם קנה, בצלצלי שאלוט, בוטנים ונבטים, ברוטב צ'ילי, תמרינדי ורוטב צדפות, מעליהם קריספי שום וצ'ילי מוחמץ) ומנות נוספות, שמצטרפות לתפריט הקבוע.
ועוד חדשות מבית טייגר לילי – סניף חדש ייפתח במהלך חודש אוגוסט במתחם שרונה מרקט. המסעדה תכיל עד כ-160 סועדים, והתפריט, בניצוחו של השף יניר גרין, יהיה דומה בסגנון לתפריט בסניף הרמת חיילי.
טייגר לילי, הברזל 32, רמת החייל, תל אביב. 053-8096525
קיץ בטייגר לילי. צילום: דניאל לילה
בר יין של קיץ במלגו ומלבר
מלגו ומלבר מתחדשת בבר יין POP UP  שיופעל לארבעה חודשים. בתפריט: יין קונספטואלי ומנות נשנוש קטנות. בר היין יפעל בימים ב'-ש' בין השעות 19:00- 24:00.  אי אפשר ואין צורך להזמין מקום. תפריט היין יתחלק לשניים: בחלק הראשון והקבוע יינות ישראלים של יקב רמת הגולן ובחלקו השני יינות אורחים מהעולם בליין-אפ שבועי.
מלגו ומלבר, רוטשילד 142, תל אביב. 053-7104602

מרינדו מגיעים לשרונה מרקט
הרשת פותחת סניף שישי – בר אוכל וקצבייה – במתחם שרונה מרקט. התפריט יכלול כריכים עם הבשר של מרינדו, תבשילים ומנות שיוגשו על הבר. מחירי המנות ינועו לרוב בין 49-59 ₪.
מרינדו שרונה מרקט, תל אביב. 03-5106431

ניו יורק פינת טוקיו
היינקן ובר ה-Zou Bisou ממשיכים עם סדרת Chef Nights'' בניצוחו של השף מידן סיבוני. במסגרת ערב הקונספט, אשר ייערך ב- 4.8 בשעה 20:30, בר ה-Zou Bisou יהפוך למסעדה יפנית-אורבנית. השף סיבוני יכין ארוחה יפנית עם מנות סושי ודגים, לצד היינקן אשר תוגש לשולחנות האורחים באופן חופשי. מחיר התפריט האישי – 160 ₪ והוא כולל מנות כמו קרפצ'יו המאצ'י דג ים, טרטר טונה אבוקדו עם טוביקו שחור, ניגירי סלמון עם עגבניית מיסו בגריל ועוד. תפריט השף יעלה 200 ₪ והוא יכלול מנות בבחירה אישית של סיבוני.
Zou Bisou, בן יהודה 186, תל אביב. 053-9367903
מידן סיבוני מגיע לזו ביזו
תמונות בראש העמוד ובעמוד הבית: קוצ'ינה תמר. צילום: אפיק גבאי

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה
תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER
ביסטרו 56: הנאה מאוכל, נוף קסום ואווירה קסומה
מסעדת השף M37 - המסעדה שלא תרצו לפספס
פורטו – מטבח ים תיכוני: אווירה נעימה ואוכל משובח
סוהו: אסיאתית אמיתית ראשון לציון
חדש ומלוח: אנין  המסעדה החמה של ים המלח נפתחה
מה נשים אוהבות לאכול? המסעדות המושלמות לערב נשים
קינוחי שוקולד מומלצים בעוטף ובצפון
מונא - ביסטרו ירושלמי אלגנטי
דרבי בר דגים: מסעדת הבית של חובבי הז'אנר
בוצ'רי דה ברילוצ'ה - עיירה ארגנטינאית בלב תל אביב
בית ויס התחדש: ברוכה הבאה פוזיטינו
ברונו מארס בפארק הירקון – איפה אוכלים?