נגישות
נגישות
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

סינמה פיקניק
פיקניק ליטל איטלי בשרונה משיק לכבוד הקיץ בשיתוף פעולה עם "מנה ראשונה", קרן גשר, שרונה ומפעל הפיס  ערב סרטנים קצרים תחת כיפת השמיים. בימי רביעי, עד סוף חודש אוגוסט, יוקרנו סרטים קצרים של יוצרים ישראלים על רחבת הדשא של פיקניק תחת כיפת השמיים. החל מהשעה 21:00 ועד 23:00 יוקרנו בין 10-12 סרטים קצרים במקבצים של 3-4 בכל פעם, כאשר חלק מהיוצרים יגיעו לספר על הסרטים שלהם. המבקרים יוכלו להזמין מתפריט הפיקניק המציע מגוון פסטות, פיצות, כריכים, סלטים, ושתייה קלה ואלכוהולית, לארוז בסלסלת הפיקניק ולהניח על השמיכה.
Little Italy. רחוב קפלן 20, שרונה, תל אביב. 053-6130899

תפריט ספיישל קיץ ב- Fish Market by Meatos
מסעדת הדגים פיש מרקט יוצאת עם תפריט ספיישל לקיץ שכולל מגוון מנות ראשונות, עיקריות וקינוחים, תחת ידו של השף קובי עבד. בין המנות הראשונות: סלט אנדיב וירקות שורש, פיצוחים ופירות ברוטב טרגון (42 ₪); סלט כל מיני עגבניות, זית טאסוס וגבינת עיזים, סלט טבולה, שמן זית וטחינה יוגורט כבשים (49 ₪); קציצות פטה וירקות שורש על קרם לבנה ופלפלים קלויים (49 ₪). בין העיקריות: פילה מוסר על ירקות שורש (109 ₪); מרלן בשמן עמוק, ירקות מדורה ומקלות תפוחי אדמה בזעתר ופרמז'ן (139 ₪); בייבי לוקוס בשמן עמוק (179 ₪) ועוד.
מיתוס פיש מרקט, שאול המלך 33 פינת וייצמן 2, תל אביב. 053-9376583
קינוחים בפיש מרקט. צילום: אבנר צרפתי
תפריט עסקיות ב-Santiago
Santiago משיקה תפריט עסקיות משתלם  ברמות מחירים של 59 ₪, 69 ₪ ו-79 ₪, הכוללות ראשונה לבחירה, עיקרית וסודה או גזוז של פעם. בין העיקריות: גירוס דגי ים; עוף טמפורה בלימון; פריקי טנדורי, עוף ברוטב קארי; נתח קצבים צלוי; ניוקי שרימפס שחור ועוד.
סנטיאגו, הברזל 32, רמת החייל, תל אביב. 053-9367895
סנטיאגו. צילום: יחסי ציבור
מנות חדשות בקפה טורקיז
מסעדת גרנד קפה טורקיז והשף רז סלע יוצאים עם חמש מנות חדשות: רטטוי (52 ₪); מאפה חצילים עם גבינת טולום (48 ₪); כריך מיט בולס (60 ₪) ודג ים מאודה עם סלט ארטישוק (58 ₪).
גרנד קפה טורקיז, איינשטיין 40, קניון רמת אביב. 053-7933752
גרנד קפה טורקיז. צילום: אביבית לוי שבתאי
מרינדו בשוק הפליאו
הבשרים של מסעדת מרינדו יתארחו בשוק הפליאו ביום שישי, 14 באוגוסט בין השעות 9:00-14:00. אצטדיון הדר יוסף תל אביב. בשוק יימכרו בשרים טריים ומעושנים, גבינות בוטיק, נקניקים, יין ובירה ועוד.

משייה נפתחה
מסעדת משייה של השף יוסי שטרית (קיטשן מרקט, אונזה) ושותפיו נפתחה במלון מנדלי בתל אביב. התפריט במסעדה יושפע מהכיוון הגלילי עם תוצרת מקומית ממגדלים בצפון.
משייה, מלון מנדלי, מנדלי מוכר ספרים 5, תל אביב-יפו. 053-9379051
 משייה. צילום: דן פרץ
יין בחוות צוק
חוות צוק – המעדניה החלה בסדרה של אירוח יקבים וייננים לארוחה, טעימת יינות ושיחה בנושאי יין. המפגש הקרוב יתקיים ביום שני 10.8 עם היינן דורון רב הון, תחת הכותרת ערב לבן. לצד היינות מנות של השף חוות צוק, אסף שנער, שיותאמו במיוחד ליינות, ביניהן: מנות ראשונות של ירקות אורגניים וגבינות מחוות צוק, דגים נאים, דגים כבושים ועוד; וכן מנה עיקרית של "בשרים על קרש" עם מבחר בשרים מהקצבייה. 200 ₪ למשתתף.
חוות צוק-המעדניה, משה פרלוק 5, רמת אביב החדשה. 053-9367480

סיפורים מהקופסא
בבר היין פורטו מציעים תפריט קיץ חדש תחת הכותרת "סיפורים מהקופסא". המדובר בתפריט הכולל מנות המוגשות מקופסאות שימורים איכותיות ביותר, ובצדן תוספת מתאימה לשדרוג. את מבחר המנות העדכני ניתן יהיה להזמין לצד מגוון היינות הפורטוגליים הייחודים, המעניקים תמורה גבוהה למחיר, וכן יינות ממדינות עולם נוספות. בין מנות הקיץ המוצעות: חצילים ממולאים באורז עם צזיקי (28 ₪); פלפל קטן ממולא בגבינה ועירית (24 ₪); שפרוטים על לבנה עם שמן זית וזרעי עגבניה (32 ₪); סלמון עם מטבל שמנת חמוצה (48 ₪) ועוד.
Porto, טשרניחובסקי 6, תל אביב. 053-7934168
פורטו. צילום: אנטולי מיכאלו
תמונה בראש העמוד: פיקניק, ליטל איטלי.
תמונה בעמוד הבית: פורטו. צילום: אנטולי מיכאלו
 

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה
תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER
ביסטרו 56: הנאה מאוכל, נוף קסום ואווירה קסומה
מסעדת השף M37 - המסעדה שלא תרצו לפספס
פורטו – מטבח ים תיכוני: אווירה נעימה ואוכל משובח
סוהו: אסיאתית אמיתית ראשון לציון
חדש ומלוח: אנין  המסעדה החמה של ים המלח נפתחה
מה נשים אוהבות לאכול? המסעדות המושלמות לערב נשים
קינוחי שוקולד מומלצים בעוטף ובצפון
מונא - ביסטרו ירושלמי אלגנטי
דרבי בר דגים: מסעדת הבית של חובבי הז'אנר
בוצ'רי דה ברילוצ'ה - עיירה ארגנטינאית בלב תל אביב
בית ויס התחדש: ברוכה הבאה פוזיטינו
ברונו מארס בפארק הירקון – איפה אוכלים?