נגישות
נגישות
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

פיקניק בוקר
ארוחות בוקר חדשות בפיקניק של ליטל איטלי בשרונה. "פיקניק אגז" - ביצים אפויות על בסיס בצק פיצה פריך בליווי רטבים שונים לבחירה: פיקניק אגז נפולי - רוטב עגבניות ומוצרלה; פיקניק אגז תרד- רוטב שמנת תרד וגבינת ריקוטה; פיקניק אגז בולונז- רוטב בולונז וגבינת מוצרלה. ארוחת הבוקר מתאימה לחלוקה (שרינג) וכוללת סלסילה ובה: לחם טרי, גבינת עזים, סלט טונה, חמאה/ריבה, ירקות חתוכים מלווים ברוטב אלף האיים, 2 מאפי בוקר משתנים, סלט אישי לבחירה ממבחר סלטים, מוזלי אישי, 2 מיצים טבעיים ו-2 קפה/תה. 120 ₪ לזוג, במהלך כל השבוע בין השעות 9:00-12:00.

יום הולדת לפולנייה הכי חמה בעיר
"שלא ימכרו לכם אטריות - בקיטון אוכלים לוקשן". הסלוגן הזה ועוד מסמלים את חודש חגיגות יום הולדת 70 לקיטון (דיזנגוף 175) הותיקה והטובה, שמתחיל ביום חמישי, 19.11, עם תפריט מיוחד ותערוכת אמנים, ביניהם יגאל תומרקין, אורי ליפשיץ, שטרייכמן ועוד. קיטון הוא ביסטרו יהודי, עם תפריט בסגנון מזרח אירופאי, שנוסד בתל אביב לפני 70 שנים, ונחשב כיום לאחד ממוסדות האוכל הותיקים והייחודיים של תל אביב. החגיגות יתחילו ביום חמישי בשעה 19:00.
חגיגות 70 במסעדת קיטון

תפריט חורף במלגו ומלבר
אור מיכאלי ומוטי טיטמן, השפים של מלגו ומלבר, יצרו תפריט חורף חדש, שכולל מנות כמו: מרק דגים אדום ושרימפס אטריות אורז, פטריות, ג'ינג'ר, כוסברה וצ'ילי חריף (52 ₪); בטן חזיר בבישול איטי עם סלט עדשים, תפוחים, קרמל סויה וקרם תפוז-גזר (61 ₪); חזה אווז וגראטן תפוח אדמה בציר עוף חום עם אספרגוס ותרד על קרם סלק (107 ₪); שקדי עגל ושפצלה על קרם בטטה לבנה עם בייקון ופטריות יער (110 ₪).
מנות חורף במלגו ומלבר. צילום: אפיק גבאי
צהריים מצרי בדלידה

ארוחה מצרית בדלידה
דלידה  חוזרת לשורשים המצריים שלה ומזמינה את לארוחה מצרית אסלית. החל מנובמבר יוקדשו צהרי שישי  לארוחות על טהרת פול מדאמה, המוגשת באינטרפרטציה אישית של שף דן זוארץ. ארוחת הצהריים מורכבת ממצע של ממרח פול שמתנגב בדיוק כמו חומוס, לצד מנעד רחב של תוספות המגיעות מעליו כמו: ירוקים על הפאלנצ'ה ורכז רימונים טהור; דיפ פרייד לבבות; קלאמרי פלנצ'ה; קוקורץ' ועוד. שישי צהריים, החל מ- 11:00, ובימים א'-ה' בין השעות 17:00-19:00, אז מוצע התפריט כולו ב-50% הנחה (למעט שתיה, קינוחים וספיישלים).
זופה מתרחבת. צילום: בועז לביא

זופה מתרחבת
המרקייה זופה פותחת את החורף עם גדילתו של סניף האם באבן גבירול והתרחבות מיתוגית וקונספטואלית בצמד הסניפים הקיימים (הסניף הנוסף ברחוב נחלת בנימין). לצד המרקים יימכרו גם מוצרי מעדנייה חדשים כמו סנדביצ'ים, סלטים, קונפיטורות, כבושים, ממרחים מיוחדים ועוד.

תמונה בראש העמוד: ליטל איטלי. צילום: יחסי ציבור
תמונה בעמוד הבית: מלגו ומלבר. צילום: אפיק גבאי

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה
תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER
ביסטרו 56: הנאה מאוכל, נוף קסום ואווירה קסומה
מסעדת השף M37 - המסעדה שלא תרצו לפספס
פורטו – מטבח ים תיכוני: אווירה נעימה ואוכל משובח
סוהו: אסיאתית אמיתית ראשון לציון
חדש ומלוח: אנין  המסעדה החמה של ים המלח נפתחה
מה נשים אוהבות לאכול? המסעדות המושלמות לערב נשים
קינוחי שוקולד מומלצים בעוטף ובצפון
מונא - ביסטרו ירושלמי אלגנטי
דרבי בר דגים: מסעדת הבית של חובבי הז'אנר
בוצ'רי דה ברילוצ'ה - עיירה ארגנטינאית בלב תל אביב
בית ויס התחדש: ברוכה הבאה פוזיטינו
ברונו מארס בפארק הירקון – איפה אוכלים?