נגישות
נגישות

אלקי הדיייג - יוון בהרצליה

אלקיס ממליץ למי שלא רגיל לאכול דגי ים איכותיים וטריים לבחור למנה עיקרית פלטה של מיקס דגים, שזו מנה שמשביעה שניים (110 שקל), ואפשר לטעום בה מספר סוגי דגים מתוך המבחר הכללי.

מסעדה ביום חדשות מהצלחת
מערכת  zap rest
תאריך פרסום: 09/10/2005, 16:00
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
בינינו, דייג היום זה לא מה שהיה פעם. את הדגים קונים היום מבריכות, סוחרים, במכרזים וחלקם אולי אפילו מהונדסים גנטית. נסו לספר את זה לאלקי (שמתעקש שיקראו לו אלקיס), דייג יווני אסלי שפתח לפני כחודש מסעדת דגי ים באיזור התעשייה של הרצליה פיתוח.
המקום מעוצב בסגנון מסעדת דגים טובה בכפר יווני (של היום) וזה אומר הרבה רשתות דגים, ירוקות ושחורות, תלויות על התקרה, ציורים אותנטיים ובוזוקי על הקירות.
אלקיס, שהגיע לארץ בפעם ראשונה מיוון בגיל 18 , יוצא מאז כל יום לים ומביא בעצמו את הדגים הכי טריים שיש. ולפיכך, גם התפריט במסעדה משתנה כמעט על בסיס יומי.

למנות ראשונות אפשר להזמין מבחר גדול של סלטים, מומלצים: סלט קוסלו - כרוב גזר ומיונז, סלט סקורדליה - שום ותפו"א וסלט זז'יקי- לבנה עם שום, מלפפון חמוץ ושמיר.
ויש גם מרקים יומיים, צ'יפס ועלי גפן ממולאים. למנת הדגים מצורפים בכל מקרה סלט טחינה, פלפל כבוש, חצילים, עגבניות ולחמניות קטנות.

אלקיס ממליץ למי שלא רגיל לאכול דגי ים איכותיים וטריים לבחור למנה עיקרית פלטה של מיקס דגים, שזו מנה שמשביעה שניים (110 שקל), ואפשר לטעום בה מספר סוגי דגים מתוך המבחר הכללי.

לקחנו פלטה עם שולות, סרגוסים, וחדדים, כולם על טהרת השמן, שהגיעו בליווי מבחר רב של רטבים כמו חרדל, לימון ושום, חמאה ויין, שום ומיונז. למרות שכולם היו טובים, כמעט ולא נעשה בהם שימוש, פשוט משום שהדגים מצויינים ולא דורשים שום תוספת חיצונית.

כמו תפריט הדגים, גם תפריט המיוחדים משתנה מידי יום וניתן למצוא בו מנות משובחות כמו קציצות דגים, פרידה (בתנור), שיפודי אנטיאס, פילה צ'וקרה וסרדין ממולא. מחירי הדגים והמיוחדים נע בין 49 לשבעים שקל.

לקינוח יש מבחר גלידות וסוגי עוגות משתנות. אנחנו אישית אכלנו עוגת שכבות מצויינת.
המסעדה כשרה. בימי שלישי בערב, מופיעים במקום צמד זמרים יווניים. בקרוב יחל במסעדה מבצע, האוכלים בשש מאות שקל ומעלה יקבלו, בתוספת 100 שקל, זוג כרטיסים ללימסול איינפה או פאפיס בטיסה או שייט - יאסו אלקיס.
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה
תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER
ביסטרו 56: הנאה מאוכל, נוף קסום ואווירה קסומה
מסעדת השף M37 - המסעדה שלא תרצו לפספס
פורטו – מטבח ים תיכוני: אווירה נעימה ואוכל משובח
סוהו: אסיאתית אמיתית ראשון לציון
חדש ומלוח: אנין  המסעדה החמה של ים המלח נפתחה
מה נשים אוהבות לאכול? המסעדות המושלמות לערב נשים
קינוחי שוקולד מומלצים בעוטף ובצפון
מונא - ביסטרו ירושלמי אלגנטי
מהמטבח של אביבה אבידן: סירים לצד שירים
מנה של מסעדת ארט סטריט נתניה (צילום: באדיבות המקום)
ארוחה נוסטלגית במסעדת ארסטו
יודעת לפנק: לחם בשר