נגישות
נגישות
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
נראה כי לא משנה כמה יתקדם המין האנושי, גם בימים הבאים עלינו לטובה, בהם הוויכוח הסוער שלפני יום העצמאות יהיה איפה נמנגל השנה בנושא כאוב אחד לא ימצא הפיתרון האלקטרוני. זוגיות. פגישות ראשונות. דייטים. תמיד קשה. תמיד מלחיץ. תמיד טוב להיות שיכור.

ובכן השבוע הגענו למקום נחמד שיכול לעדן את כל זה ומציג בפנינו את הדייט האולטימטיבי אוכל טוב, שתייה זולה ואווירה אינטימית.

למען ההגינות העיתונאית אני מחויב לציין כי הגעתי לשם עם גבר. אומנם נאה, אך עדיין לא בחורה. מהרגע שנכנסנו ידענו שזה המקום להביא בחורה. משהבטנו לצידנו וראינו כי על שולחננו אין כזאת, עשינו כל מה שגבר מצוי יעשה, והתחלנו לשתות עד שאחת כזו תגיע. או עד שנשתכר.

ובכן, היה יופי. לא שהתיישבה לצידי בחורה, אבל השתכרתי. ובזול. דוגמאות: וודקה סטולי קריסטל בעשרים ואחת ש"ח. ג'יימסון עשרים ותשע. ובמהלך ה happy hour, מבחר משקאות (בלנטיינס...) בדיל של אחד ועוד אחד חינם. התחלנו עם וויסקי. וקצת וודקה ליד. נהינו רעבים.

בהגיענו לתפריט מצאנו כי גם הוא ידידותי (כמו המקום...) ומציע הן כריכים ומאפים טעימים, אם רצונכם בליווי לוויסקי, והן ארוחות מלאות. התפריט מצטיין במנות מקוריות ומעניינות. פתחנו בפטה כבדי עוף בברנדי וטימין מלווה בתאנה שיכורה, שלושים ושניים ש"ח, מנה קלאסית עם טוויסט. היה יופי. כך גם הקנלוני במילוי עגבניות מיובשות, זיתים וגבינת צאן, עשרים ושמונה ש"ח.

הזמנו סטולי קפואה ופנינו לעיקרית שם בחרתי בפילה מוסר אפוי בחמאה שום ויין, מוגש עם פירה, חמישים וארבע ש"ח, בעוד הרווק שאיתי לקח ריזוטו דגי ים, פטריות ואפונה, ארבעים ושש ש"ח. שתי מנות מצוינות וקולעות, חסרות את התחכום של המנות הראשונות, אבל טעימות עד מאוד.

את הארוחה ליוונו בסלט גבינת צאן עם כרישה קלויה ותפוחים מאודים ביין, ברוטב אגוזים, שלושים ושמונה ש"ח. שוב, שם ארוך שמסתיר מאחוריו מנה מעניינת ובמיוחד ערבה לחיכינו, לפחות. גם הקינוחים מומלצים בחום, ומשתנים כל יום. הבאר ממוקם בפינה שקטה במדרחוב הר סיני. מקום נעים ומסביר פנים שמצוין להגיע אליו עם בחורה, ולפי השמועות, תמיד תצא עם אחת. אני יצאתי עם הגבר.

קפה בר מיכאלה
הר סיני 2 (מאחורי בית הכנסת הגדול)
ת"א
5607420 03
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה
תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER

כתבות נוספות של דני קליין

אתה בא לבירה?
הסביצ'ה הפרואני
Humus-Chips-Salat
לנפגש העיוור המתחיל
לונדון-תל אביב
שלום, אני נוסע
העיר מתה
החוויה הרומנית
מהמטבח של אביבה אבידן: סירים לצד שירים
מנה של מסעדת ארט סטריט נתניה (צילום: באדיבות המקום)
ארוחה נוסטלגית במסעדת ארסטו
יודעת לפנק: לחם בשר