נגישות
נגישות
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

יקבי כרמל יוצאים בימים אלה עם תשובה לטרנד היינות המבעבעים בארץ, ומציעים מגוון של שלושה יינות נתזים שונים מאוד במחירים אטרקטיביים בשם סלקטד ספרקלינג. מדובר במיני סדרה בתוך סדרת סלקטד הנודעת, המותג הוותיק והנמכר ביותר בישראל, שעדיין מחדש את עצמו. הסדרה מספקת תשובה ללקוח המעוניין לשתות יינות כחול לבן תוססים וכשרים. שלושת היינות מהווים מגוון של סגנונות וטעמים במחיר סביר לכל נפש. הסדרה כולה עברה מתיחת פנים, עיצוב ונראות חדשים.  

סלקטד ספרקלינג הוא יין נתזים קל, פירותי ומרענן, בעל מתיקות עדינה טבעית ומאוזנת, לא חומצי מדי ולא עפיץ. היין הופק מענבי פרנץ' קולומבאר, זן ענבים שנחשב לאידיאלי עבור יינות מבעבעים איכותיים. זן ארומטי עם חמיצות טבעית מצוינת, פירותי עם סיומת נקייה ומרעננת, הגדל היטב באקלים החם והלח של ישראל.

היין מומלץ כאפריטיף אלגנטי באירועים חגיגיים וכמלווה ארוחות קלילות ופיקניקים. מומלץ להגישו קר מאוד, בטמפרטורה של 3 - 6 מעלות בלבד. היין הושק לראשונה בשנת 2009. 

בימים אלה, במסגרת הרענון של סדרת סלקטד, הוחלט לשלב את הסלקטד ספרקלינג, ואף להרחיב את הסדרה, עם שני מוצרים חדשים: סלקטד ספרקלינג רוזה - יין נתזים רוזה, וסלקטד ספרקלינג לייט - יין נתזים לבן.

סלקטד ספרקלינג רוזה, שייך למשפחת יינות הרוזה המבעבעים, המקובלים מאד בעולם ומתאפיינים במתיקות עדינה ומאוזנת. צבעו של היין ורוד סלמון עדין, זהו יין יבש עם נגיעה קלילה של מתיקות, יין קל, שמח ומרענן, עם ניחוח מושך של פירות יער אדומים. היין הופק משילוב של ענבי פרנץ' קולומבאר וענבי מרלו.

מתאים לאירוח, לחגיגות, למסיבות, פיקניקים וארוחות קלות. לתווית נבחר צבע וורוד, עדין, מטאלי.

סלקטד ספרקלינג לייט, יין נתזים לבן חדשני, מופחת אלכוהול, בעל מתיקות עדינה. הופק מענבי פרנץ' קולומבאר ומוסקט אלכסנדרוני. ענבי המוסקט מספקים מתיקות ובשומת ואילו הקולומבאר מעניק ליין חומציות מאוזנת. יין קל, כייפי ומרענן, מושלם עבור אלה המחפשים ליהנות מיין נתזים מתקתק מופחת אלכוהול. 

מעולה להגשה באירוח, חגיגות, מסיבות, פיקניקים וארוחות קלות. בשל אחוז האלכוהול הנמוך, מומלץ ללוות איתו ארוחת בראנץ'. לתווית נבחר צבע שמפניה עדין.

קפסולת סלקטד ספרקלינג עוצבה באופן מינימליסטי, אלגנטי, בגווני התוויות. צווארון מיוחד נוסף על בקבוקי הלייט, מופחתי האלכוהול.
עיצוב זהה של כל יינות המותג 'סלקטד', כולל התווית האחורית, הולם את הסדרה המקצועית והאיכותית. מחירי היינות: 35 ₪

 SelecteD מעוצבת מחדש

בנוסף לסדרת הסלקטד ספרקלינג משנים יקבי כרמל את עיצוב סדרת SelecteD הותיקה והמוכרת. בימים אלה  מתחדשת, מתרעננת ועוברת מתיחת פנים הסדרה המוכרת של יקבי כרמל. מהלך המיצוב מחדש כולל  שדרוג נראות הבקבוקים ושיפור איכות היינות.

הנראות החדשה והמשודרגת של יינות SelecteD  עונה על הצורך של הצרכן הישראלי המחפש שינויים וחידושים. השינוי המדובר מתבצע תוך רמיזה עיצובית למראה המוכר של היינות.

סדרת  סלקטד, ביססה את מעמדה לאורך השנים, כסדרת יין מובילה, המעניקה תמורה גבוהה למחירי היין. יינות סלקטד החלו להימכר לראשונה בשנת 1979, לפני 32 שנה. מאז 1987 ועד היום זהו מותג היין המוכר ביותר בישראל.

התווית האחורית מעוצבת בצורה חדשנית וידידותית לצרכן, ובה מידע קצר ואינפורמטיבי, הערוך בצורה בהירה. האלמנט החזותי שנוסף מציג סולם הממחיש את אופי היינות, מגוף קל ועד מלא.  

בסדרת סלקטד יינות אדומים: קברנה סוביניון, מרלו, קברנה מרלו, קברנה מרלו שיראז, ואדום יבש (שהוא ממסך של זנים אדומים). ויינות לבנים: סוביניון בלאן, אמרלד ריזלינג, זינפנדל סמוק ומוסקטו. התוויות החדשות ביינות הלבנים יהיו מבציר 2011.   

לזכייה במארז יינות ייחודי לחצו כאן.

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה
תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER
ביסטרו 56: הנאה מאוכל, נוף קסום ואווירה קסומה
מסעדת השף M37 - המסעדה שלא תרצו לפספס
פורטו – מטבח ים תיכוני: אווירה נעימה ואוכל משובח
סוהו: אסיאתית אמיתית ראשון לציון
חדש ומלוח: אנין  המסעדה החמה של ים המלח נפתחה
מה נשים אוהבות לאכול? המסעדות המושלמות לערב נשים
קינוחי שוקולד מומלצים בעוטף ובצפון
מונא - ביסטרו ירושלמי אלגנטי
מהמטבח של אביבה אבידן: סירים לצד שירים
מנה של מסעדת ארט סטריט נתניה (צילום: באדיבות המקום)
ארוחה נוסטלגית במסעדת ארסטו
יודעת לפנק: לחם בשר