נגישות
נגישות
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

לקראת שנת הלימודים האקדמאית שנפתחת החלטנו במערכת rest לאסוף לציבור הסטודנטים את שלל ההטבות שמציעות המסעדות ברחבי ארצנו. לא היינו תמימים, ידענו שלא כולם מציעים הנחה אוטומטית לסטודנטים, אבל חשבנו שמסעדות במרכזי הערים הגדולות, המאכלסות שלל אוניברסיטאות ומכללות, בכל זאת יבואו לקראת הציבור שברובו הוא עמוד השדרה של החברה הישראלית. זהו פלח באוכלוסיה  שעוזב בפעם הראשונה את הקן החמים של ההורים (אם הוא בכלל מסוגל), אין לו זמן, כלים וידע לבשל ארוחות חמות והוא די מסתמך על מסעדות. אנחנו לא מדברים רק על לחטוף סלט או משהו בפיתה בצהריים כדי לא להשאר רעבים, אלא גם על בירה עם חברים בסוף היום הארוך כדי לנקות קצת את הראש ולקחת הפסקה בין השיעורים לעבודה הסטודנטיאלית שרובם נאלצים לקחת בנוסף ללימודים.

שלחנו את שרון בן דוד שתאסוף את המידע מאזור המרכז והדרום ואת עודד פשטצקי מאזור חיפה השופע סטודנטים גם הוא, התשובות שקיבלנו מהם לאחר כמה ימים, היו ללא תיאום מראש די זהות וכועסות – "לא מספיק שמשלמים פה הרבה על שכר לימוד, גם בקטגוריית ההנחות הסטודנטים די נדפקים". אם מצרפים את כמות שיחות הטלפון והבירורים לשלל המסעדות מגיעים למאות שיחות טלפון, שהניבו יבול דל. גם אגודות הסטודנטים יכולות להתאמץ יותר, ברוב אתרי האגודות אין ולו שום אזכור להנחות בתחום האוכל. גם לא נציין את שם הרשת הנפוצה לאוכל איטלקי, שמציעה מבצע די משמים לשבועיים בלבד מפתיחת שנת הלימודים ורק באמצעות כרטיס אשראי מיוחד, מבצע שלא מביא תועלת לסטודנטים אלא בעיקר לרשת שיכולה לפרסם את הקמפיין. בכל זאת הבאנו לכם את המסעדות שכן מפרגנות לאקדמאים הצעירים, בתקווה שבפתיחת שנת הלימודים הבאה המצב ישתפר.

תל אביב והמרכז 

במקדונלד'ס מציעים מחירון מיוחד לסטודנטים בסניפי אוניברסיטת ת"א והמכללה למנהל. לצערנו לא נמסר בכמה בדיוק מתבטאת ההנחה. 

מסעדת אוליב ליף היוקרתית במלון שרתון ת"א מעניקה % 10 הנחה לסטודנטים בהצגת תעודת סטודנט בתוקף, זה הצ'אנס שלכם להוציא דייט לארוחה רומנטית עם נוף לים במחיר שפוי יותר. 

מסעדת SALT ברחוב הירקון בתל אביב מעניקה לרגל פתיחת שנת הלימודים קנקן קוקטיילים בחינם. שווי ההטבה: 42-46 שקלים. בתוקף בהצגת תעודת סטודנט. 

רשת פרש קיטשן (6 סניפים בת"א, אחד בהרצליה) מנפיקה כרטיס מועדון ייחודי לסטודנטים הכולל צבירה של 5% מהקנייה, קפה עשירי חינם, שייק עשירי חינם, מתנות לימי הולדת והטבות נוספות. 

רשת ריבר מעניקה מבצע בסניף האקספרס במכללה למנהל בראשל"צ  -על הזמנת 9 מנות עיקריות מקבלים את העשירית חינם. 

מחוץ לתל  אביב   

מסעדת כרמים במושב סגולה של השף סהר רפאל מעניקה 15% הנחה לסטודנטים בהצגת תעודת סטודנט בתוקף. 

רשת ארומה ישראל (מחוץ לת"א) - מעניקה % 10 הנחה לסטודנטים המשתמשים בכרטיס ארומה (card Prepaid). אין הנחות למי שלא מחזיק בכרטיס זה. 

חיפה

בסניף החיפאי של רשת אגאדיר מציעים מבצע עסקיות סטודנטים על הבר במשך כל שעות הפעילות. העסקית כוללת המבורגר מקסי, 220 גרם של בשר משובח בתוספת צ'יפס או סלט ירוק ושתייה קלה או שליש בירה ב-49 ₪ בלבד.

בברברוסה 99, ברחוב עם הנוף הכי יפה בארץ - יפה נוף, יזכה כל מי שמציג תעודת סטודנט ל-10% הנחה על העסקיות הרגילות. המבצע נמשך לאורך כל היום ומהשעה שבע תקף רק ליושבים על הבר.

בפאב העוגן הוותיק מציעים בכל ימות השבוע הנחה של 10% על כל התפריט וכן מבצעים מיוחדים על בירות מהחבית לסטודנטים בלבד.

במינה טומיי, המתמחה במטבח אסייתי מחמישה מטבחים שונים: יפני, קוריאני, הודי, תאילנדי ו-ויאטנמי, יזכו הסטודנטים ל-15% הנחה על כל התפריט בהצגת תעודת סטודנט.

מסעדת טוקאי גלי ים, הסינית המפורסמת שעל הכרמל, מעניקה הנחה של 10% אחוזים בהצגת תעודת סטודנט ליושבים במקום.

להנחה זהה יזכו הסטודנטים שישבו במסעדת הפסטו החיפאית. 10% של פינוק למציגי התעודה המחייבת הזו.

לסטודנטים היותר צמאים דואגים בפונדק הדב שבירות בחצי מחיר ימזגו בימים א'-ב', לאורך כל היום.

בסנדוויצ'יה B-12. בין השעות 12:00-02:00 יעניקו לסטודנטים בקניית כריך אחד בתוספת 10 ₪ גם צ'יפס ופחית שתייה. בקניית שני כריכים, בתוספת 15 ₪  יעניקו בקבוק שתייה גדול וצ'יפס גדול.

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה
תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER
ביסטרו 56: הנאה מאוכל, נוף קסום ואווירה קסומה
מסעדת השף M37 - המסעדה שלא תרצו לפספס
פורטו – מטבח ים תיכוני: אווירה נעימה ואוכל משובח
סוהו: אסיאתית אמיתית ראשון לציון
חדש ומלוח: אנין  המסעדה החמה של ים המלח נפתחה
מה נשים אוהבות לאכול? המסעדות המושלמות לערב נשים
קינוחי שוקולד מומלצים בעוטף ובצפון
מונא - ביסטרו ירושלמי אלגנטי
מהמטבח של אביבה אבידן: סירים לצד שירים
מנה של מסעדת ארט סטריט נתניה (צילום: באדיבות המקום)
ארוחה נוסטלגית במסעדת ארסטו
יודעת לפנק: לחם בשר